Efterlängtad trea!
Planera för barn
  1. Ullis
    #1

    Efterlängtad trea!

    Nu, äntligen, har vi bestämt oss för att försöka få en liten trea!

    Ska ta ut spiralen på måndag.

    Ni som haft spiral, ungefär hur lång tid tar det innan mensen & ägglossningen kommer igång?

    ¤ kram ¤
  2. 1
    Efterlängtad trea! Nu, äntligen, har vi bestämt oss för att försöka få en liten trea!

    Ska ta ut spiralen på måndag.

    Ni som haft spiral, ungefär hur lång tid tar det innan mensen & ägglossningen kommer igång?

    ¤ kram ¤
  3. Snow
    #2

    Jag tar ut min nästa fredag!

    Jag vill också ha en trea!! Även om jag bävar för illamåendet som jag av erfarenhet vet att jag får dras med hela graviditeten :-(

    Själv har jag kopparspiral, så jag vet inte hur lång tid det tar efter man tagit ut hormonspiral. Jag har ägglossning om 3 veckor...
  4. 2
    Jag tar ut min nästa fredag! Jag vill också ha en trea!! Även om jag bävar för illamåendet som jag av erfarenhet vet att jag får dras med hela graviditeten :-(

    Själv har jag kopparspiral, så jag vet inte hur lång tid det tar efter man tagit ut hormonspiral. Jag har ägglossning om 3 veckor...
  5. Ullis
    #3

    Illamåendet..

    Ja, det hade jag nästan lyckats förtränga helt, men jag vet hur det är.
    Har spytt nästan hela graviditeterna jag oxå.

    Jag har inte den minsta koll på min ägglossning nu, har ju knappt nån mens, men hoppas det inte dröjer allt för lång tid!

    Hur gamla är dina barn?

    ¤ kram ¤
  6. 3
    Illamåendet.. Ja, det hade jag nästan lyckats förtränga helt, men jag vet hur det är.
    Har spytt nästan hela graviditeterna jag oxå.

    Jag har inte den minsta koll på min ägglossning nu, har ju knappt nån mens, men hoppas det inte dröjer allt för lång tid!

    Hur gamla är dina barn?

    ¤ kram ¤
  7. Snow
    #4

    Sladdis!

    Mina barn är 10 och 12 (jag var bara 20 när jag började), jag har en ny man och har nu tänkt försöka få en sladdis med honom!! Jag har surfat runt och läst om illamående, och nu håller jag på att förbereda mig lite... jag har börjat fylla på med vitamin B6, för det påstås ju ska hjälpa... Och jag har läst på om alla mediciner som finns som ska kunna hjälpa... Usch, jag tänker nog för mycket på det, jag börjar nästan må illa bara jag tänker på det :-)

    Hur gamla är dina barn? Antar att de är lite yngre än mina :-)

    Kram!
  8. 4
    Sladdis! Mina barn är 10 och 12 (jag var bara 20 när jag började), jag har en ny man och har nu tänkt försöka få en sladdis med honom!! Jag har surfat runt och läst om illamående, och nu håller jag på att förbereda mig lite... jag har börjat fylla på med vitamin B6, för det påstås ju ska hjälpa... Och jag har läst på om alla mediciner som finns som ska kunna hjälpa... Usch, jag tänker nog för mycket på det, jag börjar nästan må illa bara jag tänker på det :-)

    Hur gamla är dina barn? Antar att de är lite yngre än mina :-)

    Kram!
  9. Anonym
    #5

    Lycka till! *imt*

    .
  10. 5
    Lycka till! *imt* .
  11. needy
    #6

    min barnmorska sa

    att efter bara några timmar är kroppen som innan spiralen,jag har haft hormonspiral
  12. 6
    min barnmorska sa att efter bara några timmar är kroppen som innan spiralen,jag har haft hormonspiral

Liknande trådar

  1. Efterlängtad Enkät ;-)
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 18:21
  2. Efterlängtad tand
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 10:10
  3. efterlängtad sol
    By jenny39 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 10:28
  4. efterlängtad lördag!
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 20:27
  5. Skön och efterlängtad...
    By Mini05 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar