kan nån hjälpa mig
Hem & fritid
  1. tjejn
    #1

    kan nån hjälpa mig

    med knas nero?!
    försöker bränna en låt till en cd (ja flera egentligen) men den krymps lixom! Låten är typ 3 minuter lång, men så fort jag försöker lägga till den i nero så blir den plötsligt bara 1 minut och slutar mitt i låten! Skitskumt! Vad göra?
  2. 1
    kan nån hjälpa mig med knas nero?!
    försöker bränna en låt till en cd (ja flera egentligen) men den krymps lixom! Låten är typ 3 minuter lång, men så fort jag försöker lägga till den i nero så blir den plötsligt bara 1 minut och slutar mitt i låten! Skitskumt! Vad göra?
  3. tjejn
    #2

    ingen som förstår vad

    som händer i mitt nero problem, eller ännu viktigare, hur jag löser det?
  4. 2
    ingen som förstår vad som händer i mitt nero problem, eller ännu viktigare, hur jag löser det?
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    mp3-fil?

    Är det en mp3-fil du försöker bränna? Sånt där händer mig hela tiden; jag antar att det är nåt knas på filen... Den går att spela upp som mp3-a, men något blir fel i överföringen till filformatet för CD.

    Så jag har inget lösningsförslag annat än att försöka komma över en ny mp3-fil...
  6. 3
    mp3-fil? Är det en mp3-fil du försöker bränna? Sånt där händer mig hela tiden; jag antar att det är nåt knas på filen... Den går att spela upp som mp3-a, men något blir fel i överföringen till filformatet för CD.

    Så jag har inget lösningsförslag annat än att försöka komma över en ny mp3-fil...
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    Hur?

    Hur har ni kommit öve mp3-filen? har ni köpt den via någon web-plats kan det vara drm-skydd på den så att den inte går att bränna.
    Har ni laddat hem den från någon annan, ehumm, tjänst så är det konstigt om det blir så.
  8. 4
    Hur? Hur har ni kommit öve mp3-filen? har ni köpt den via någon web-plats kan det vara drm-skydd på den så att den inte går att bränna.
    Har ni laddat hem den från någon annan, ehumm, tjänst så är det konstigt om det blir så.

Liknande trådar

  1. Kan ni hjälpa?
    By elina. in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:14
  2. hej kan ni hjälpa mig?
    By ~Marie~ in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 21:59
  3. Kan ni hjälpa mig?
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 19:18
  4. kan nån hjälpa?!
    By agly in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 23:06
  5. Kan ni hjälpa mig hjälpa min syster
    By Min syster är sjuk in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 07:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar