Tappar hår?
Hälsa & välbefinnande
  1. Ledsen
    #1

    Tappar hår?

    Någon här som tappar hår p.g.a. stressen? Jag gör det och man blir ju inte lugnare av att se kala fläckar. Min alopeci har kommit tillbaka och jag blir jättestressad av att håret faller av, fast jag vet att det är ett tecken på att jag måste varva ner...

    Någon mer?
  2. 1
    Tappar hår? Någon här som tappar hår p.g.a. stressen? Jag gör det och man blir ju inte lugnare av att se kala fläckar. Min alopeci har kommit tillbaka och jag blir jättestressad av att håret faller av, fast jag vet att det är ett tecken på att jag måste varva ner...

    Någon mer?
  3. Kristina - stressjuk
    #2

    Jag tappade

    väldigt mycket hår i början av min sjukskrivning. Fick dock inga kala fläckar, men jag har rejält mycket att ta av. Det var dock väldigt stressande att få hela handen full med hår varje gång jag kammade mig.
  4. 2
    Jag tappade väldigt mycket hår i början av min sjukskrivning. Fick dock inga kala fläckar, men jag har rejält mycket att ta av. Det var dock väldigt stressande att få hela handen full med hår varje gång jag kammade mig.

Liknande trådar

  1. Jag tappar hår!
    By cilia m june & lisa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 11:30
  2. Tappar hår...
    By Gina70 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 09:12
  3. Tappar ni hår?
    By Lilla trean och jag in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 21:00
  4. Tappar hår!
    By Husan m 2 syskon in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 16:10
  5. Tappar hår!!
    By Petra in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar