Tröött...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Tröött...

    Elvira vaknade vid tolv i natt med rosslig andning och skällig hosta (krupp kanske?) Hon somnade om vid två och vaknade kl sex. Sen gick jag och la mig hos henne vid åtta och somnade, bara för att vakna tio minuter senare av att bebisen i magen är helgalen och jag är jättehungrig. Typiskt... Kaffet är snart färdigt så jag blir väl människa om en stund hoppas jag. Hoppas det visar sig vara en vanlig förkylning för Elvira också, mannen har ju astma så man håller lite extr koll-...
  2. 1
    Tröött... Elvira vaknade vid tolv i natt med rosslig andning och skällig hosta (krupp kanske?) Hon somnade om vid två och vaknade kl sex. Sen gick jag och la mig hos henne vid åtta och somnade, bara för att vakna tio minuter senare av att bebisen i magen är helgalen och jag är jättehungrig. Typiskt... Kaffet är snart färdigt så jag blir väl människa om en stund hoppas jag. Hoppas det visar sig vara en vanlig förkylning för Elvira också, mannen har ju astma så man håller lite extr koll-...
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Kaffe..

    är en livsnödvändighet!
    Hoppas att lilltjejen \"bara\" är förkyld och sover bättre inatt - du med!
  4. 2
    Kaffe.. är en livsnödvändighet!
    Hoppas att lilltjejen \"bara\" är förkyld och sover bättre inatt - du med!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    lök!

    ett tips som faktiskt funkar vid hosta, körde det själv i helgen på Oliver.

    Dela en gul lök och ställ ena halvan under sängen och andra halvan i en annan del av rummet. Nästa natt kan man klyfta löken eller skära av den gamla snitt-ytan.

    Visst, det luktar inte gott, men det funkar!
  6. 3
    lök! ett tips som faktiskt funkar vid hosta, körde det själv i helgen på Oliver.

    Dela en gul lök och ställ ena halvan under sängen och andra halvan i en annan del av rummet. Nästa natt kan man klyfta löken eller skära av den gamla snitt-ytan.

    Visst, det luktar inte gott, men det funkar!

Liknande trådar

  1. Tröött.. risig och en sån där magkänsla
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:58
  2. Tröött
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 08:51
  3. söndagkväll. och jag är tröött
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 22:15
  4. urk... jag är TRÖÖTT
    By NinnaA in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 09:52
  5. Blir så tröött...
    By Susanne in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar