Nu skippar vi Habermann!
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Karin med S och E
    #1

    Nu skippar vi Habermann!

    Vi har för någon månad sedan lagt av med Habermann. Ella kan nu dricka med vanlig nappflaska, om vi klipper upp ett lite större hål i nappen. Det känns skönt att slippa använda alla delar till habermanflaskan.
  2. 1
    Nu skippar vi Habermann! Vi har för någon månad sedan lagt av med Habermann. Ella kan nu dricka med vanlig nappflaska, om vi klipper upp ett lite större hål i nappen. Det känns skönt att slippa använda alla delar till habermanflaskan.
  3. Jenny
    #2

    Va skönt!

    Vi gick också över till vanlig flaska, klippte ett litet kryss i toppen på en vanlig \"kulnapp\". Vi använde ju Köpenhamnsflaskorna och de försvann + de är så små i öppningen och stadiga, det blev mycket spill.
  4. 2
    Va skönt! Vi gick också över till vanlig flaska, klippte ett litet kryss i toppen på en vanlig \"kulnapp\". Vi använde ju Köpenhamnsflaskorna och de försvann + de är så små i öppningen och stadiga, det blev mycket spill.
  5. Janet
    #3

    Så skönt!!

    Jag längtar tills vi oxå kan använda vanlig flaska vi har provat men hon är för liten ännu
    *vinkar*
  6. 3
    Så skönt!! Jag längtar tills vi oxå kan använda vanlig flaska vi har provat men hon är för liten ännu
    *vinkar*
  7. Karin med Sigrid och Ella
    #4

    ...och gomplattan oxå!

    Plattan börjar bli för liten. Förra veckan tröttnade jag helt på att den ramlade ur hela tiden. Nu har vi försökt utan några dagar. Det går ganska bra. Blir förstås kladdigare, men hon blir inte ledsen så som hon blev tidigare. Vi har dock inte vågat prova så mycket med lite \"bitigare\" mat, det verkar gå sämre. Men om allt fungerar bra kommer vi nog inte be om en ny platta i juni i samband med operationen som vi hade sagt innan. Vi hoppas det löser sig ändå... Vi får se...
  8. 4
    ...och gomplattan oxå! Plattan börjar bli för liten. Förra veckan tröttnade jag helt på att den ramlade ur hela tiden. Nu har vi försökt utan några dagar. Det går ganska bra. Blir förstås kladdigare, men hon blir inte ledsen så som hon blev tidigare. Vi har dock inte vågat prova så mycket med lite \"bitigare\" mat, det verkar gå sämre. Men om allt fungerar bra kommer vi nog inte be om en ny platta i juni i samband med operationen som vi hade sagt innan. Vi hoppas det löser sig ändå... Vi får se...

Liknande trådar

  1. Skippar Ullared...
    By Jenny_ in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 13:33
  2. Jag skippar vägningen...
    By LenaH in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 21:13
  3. Skippar vi julen då?
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 22:30
  4. Skippar OP
    By Sk0rpan in forum Öronbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 06:15
  5. Provat både Habermann och "Nip-nappen"
    By Karin-72 in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar