snart fyller de ju år!
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    snart fyller de ju år!

    Vad har ni tänkt er för födelsedagspresent?

    Mitt tips till er som inte redan har en sådan: saccosäck! De är toppen framför tvn å annat mys!
  2. 1
    snart fyller de ju år! Vad har ni tänkt er för födelsedagspresent?

    Mitt tips till er som inte redan har en sådan: saccosäck! De är toppen framför tvn å annat mys!
  3. Karin med Maja
    #2

    Maja vill ha

    en HAMMOCK! Och hon har sålt in idén till mig, så det blir nog en. Fast inte i födelsedagspresent :-). Vet faktiskt inte alls vad hon ska få, men så är det ju dryga två månader kvar också
  4. 2
    Maja vill ha en HAMMOCK! Och hon har sålt in idén till mig, så det blir nog en. Fast inte i födelsedagspresent :-). Vet faktiskt inte alls vad hon ska få, men så är det ju dryga två månader kvar också
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    skateboard

    vill Tilde ha...
  6. 3
    skateboard vill Tilde ha...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Den står på julklappslistan...

    till vintern istället... Nu i sommar önskar han sig en rejäl trehjuling och lite filmer och sånt.
  8. 4
    Den står på julklappslistan... till vintern istället... Nu i sommar önskar han sig en rejäl trehjuling och lite filmer och sånt.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    Bra tips,

    vi har redan en sådan, en grå, som jag köpte före barnen ens fanns, men det vore nog mysigt med en aldeles egen, en purpurrosa eller så!

    Jag har f.ö. inte öht ens TÄNKT på Selmas kommande födelsedag och presenter än. Vi har nämligen storasyster Elvira först, som fyller 6 år imorgon och skall få presenter, och kalas på söndag.
  10. 5
    Bra tips, vi har redan en sådan, en grå, som jag köpte före barnen ens fanns, men det vore nog mysigt med en aldeles egen, en purpurrosa eller så!

    Jag har f.ö. inte öht ens TÄNKT på Selmas kommande födelsedag och presenter än. Vi har nämligen storasyster Elvira först, som fyller 6 år imorgon och skall få presenter, och kalas på söndag.
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Blir nog en

    sådan målar tavla från Ikea, hon skulle fått en tidigare men då vart de slut på IKEA, men till födelsedagen hoppas jag vi hinner köpa en. Sedan har jag tänkt att satsa på låtsas saker, alltså tex leksaks hårfön, leksaks micro, leksaks något, som finns som riktiga, fattar ni*ler*
  12. 6
    Blir nog en sådan målar tavla från Ikea, hon skulle fått en tidigare men då vart de slut på IKEA, men till födelsedagen hoppas jag vi hinner köpa en. Sedan har jag tänkt att satsa på låtsas saker, alltså tex leksaks hårfön, leksaks micro, leksaks något, som finns som riktiga, fattar ni*ler*
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    På IKEA...

    finns det ju annars hur mycket sådana bra grejer som helst: sopborstar, torkställ, diskställ...
  14. 7
    På IKEA... finns det ju annars hur mycket sådana bra grejer som helst: sopborstar, torkställ, diskställ...
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    Ingen sån

    får Lucas för jag har en aning om att Selma skulle kissa i den, har haft katt som kissat i saccosäck = blä! Har inte funderat till Lucas, det är så långt kvar, slutet av juli fyller ju han. Troligen blir det nån radiostyrd bil, men sen får vi se.
  16. 8
    Ingen sån får Lucas för jag har en aning om att Selma skulle kissa i den, har haft katt som kissat i saccosäck = blä! Har inte funderat till Lucas, det är så långt kvar, slutet av juli fyller ju han. Troligen blir det nån radiostyrd bil, men sen får vi se.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Ingen aning...

    Och det är ju bara en månad kvar...
    Har ju dock en flytt att tänka på först och eftersom allt som inte ska gå i containern måste rymmas i några få resväskor blir det nog inte så mycket shoppat härifrån, men vi får se.. Sen får vi se vad hon \"behöver\" när vi kommer till sverige, containern lär ju inte komma förrän i augusti så det kommer nog behövas lite utspädning på leksaksfronten.. Förresten ett målarstaffli ska hon nog få om vi hittar nått bra.
  18. 9
    Ingen aning... Och det är ju bara en månad kvar...
    Har ju dock en flytt att tänka på först och eftersom allt som inte ska gå i containern måste rymmas i några få resväskor blir det nog inte så mycket shoppat härifrån, men vi får se.. Sen får vi se vad hon \"behöver\" när vi kommer till sverige, containern lär ju inte komma förrän i augusti så det kommer nog behövas lite utspädning på leksaksfronten.. Förresten ett målarstaffli ska hon nog få om vi hittar nått bra.
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10

    Noah har fått...

    ...en riktig cykel med stöhjul av sin farfar. Men han verkar inte intresserad, han gillar sin trehjuling fortfarande :-)
  20. 10
    Noah har fått... ...en riktig cykel med stöhjul av sin farfar. Men han verkar inte intresserad, han gillar sin trehjuling fortfarande :-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11

    vi kommer antagligen

    att upprätta ett fondkonto och lägga in 100 euro på det, och så bara ge nån liten present. Åker nämligen till Finland dagen innan födelsedagen, och känner inte för att släpa med alltför många födelsedagspresenter. Dessutom har Noel så mycket leksaker och grejs just nu, plus att vi i evigheter har tänkt upprätta konto utan att det blivit av, så nu ska vi slå till hade vi tänkt.

    Noel önskar sig paket till födelsedagen! Hans far hade födelsedag nyss så det enda Noel tänker på sedan dess är paket och hur han ska få paket när han fyller år.
  22. 11
    vi kommer antagligen att upprätta ett fondkonto och lägga in 100 euro på det, och så bara ge nån liten present. Åker nämligen till Finland dagen innan födelsedagen, och känner inte för att släpa med alltför många födelsedagspresenter. Dessutom har Noel så mycket leksaker och grejs just nu, plus att vi i evigheter har tänkt upprätta konto utan att det blivit av, så nu ska vi slå till hade vi tänkt.

    Noel önskar sig paket till födelsedagen! Hans far hade födelsedag nyss så det enda Noel tänker på sedan dess är paket och hur han ska få paket när han fyller år.
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Riktig cykel...

    har vi vänligt, men bestämt undanbett oss i år. Carl är absolut inte på den nivån rent motoriskt, så det är onödigt just nu. Det får bli en bra 4-årspresent i stället - eller om jag känner min pappa rätt, en bra vårpresent, för man måste ju kunna börja cykla när våren kommer... (min bror och jag fyller båda år på sommaren och vi fick alltid cyklarna på våren som \"förskottspresent\" för pappa tyckte att det var synd att vi skulle få vänta halva cykelsäsongen på en ny cykel).
  24. 12
    Riktig cykel... har vi vänligt, men bestämt undanbett oss i år. Carl är absolut inte på den nivån rent motoriskt, så det är onödigt just nu. Det får bli en bra 4-årspresent i stället - eller om jag känner min pappa rätt, en bra vårpresent, för man måste ju kunna börja cykla när våren kommer... (min bror och jag fyller båda år på sommaren och vi fick alltid cyklarna på våren som \"förskottspresent\" för pappa tyckte att det var synd att vi skulle få vänta halva cykelsäsongen på en ny cykel).

Liknande trådar

  1. Jag fyller 40 snart!
    By -magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:39
  2. Fyller snart 35
    By AnneF med 3 busar in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 05:58
  3. Fyller snart år.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 12:40
  4. Fyller snart...30..!! ;)
    By Anna m J&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 12:43
  5. Fyller snart...30..!! ;)
    By Anna m J&A in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar