ensam
_0607 Julibarn
  1. marija
    #1

    ensam

    är det någon mer som känner sig ensam när man är hemma även fast man inte är det det är väl hormonerna som spökar
  2. 1
    ensam är det någon mer som känner sig ensam när man är hemma även fast man inte är det det är väl hormonerna som spökar
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    jaa

    är du oxå sjukskriven?

    Har varit det sen tidigt i graviditeten pga sammandragningar och det blir grymt långtråkigt att bara dra hemma, det är svårt att kunna hitta på saker oxå, för man orkar inte så mycket...=/
  4. 2
    jaa är du oxå sjukskriven?

    Har varit det sen tidigt i graviditeten pga sammandragningar och det blir grymt långtråkigt att bara dra hemma, det är svårt att kunna hitta på saker oxå, för man orkar inte så mycket...=/
  5. marija
    #3

    jaa

    jag arbetade min sista dag i måndags men har ändå kännt så hela graviditeten men jag tror det beror på att alla man umgåts med innan slutat höra av sig så fort man är gravid känns lite tråkigt men då ser man vilka vänner man har
  6. 3
    jaa jag arbetade min sista dag i måndags men har ändå kännt så hela graviditeten men jag tror det beror på att alla man umgåts med innan slutat höra av sig så fort man är gravid känns lite tråkigt men då ser man vilka vänner man har
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    va trist!

    synd att vi inte bor närmre varandra så man bara kan ta en fika eller så! =)

    hoppas att det känns bättre snart!
  8. 4
    va trist! synd att vi inte bor närmre varandra så man bara kan ta en fika eller så! =)

    hoppas att det känns bättre snart!

Liknande trådar

  1. Leva ensam eller ensam
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:17
  2. Ensam gravid/ensam förälder som bloggar?
    By Apelito in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 12:54
  3. Ensam
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 22:21
  4. Är jag ensam om att
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 21:41
  5. Ensam hemma, heeelt ensam!
    By Winnertaco in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar