Maria m Jacob och Emla?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Maria m Jacob och Emla?

    Ni var i Kista och åt lunch idag va?? Det var lite kul för jag såg ett gäng med tjejer och barnvagnar men tänkte inte så mycket på det. Sen tyckte jag att jag kände igen en tjej på nåt sätt. Efter några tittar misstänker jag att det är Emla och Charlie jag ser.

    Eftersom jag bara sett Emla på kort så lämnar jag min bricka precis vid det bordet och ser Maria och Jacob.

    Jag var otrevlig och sa inte hej för jag blev stressad. Men det var kul att se er! Ni såg ut att må riktigt bra. =)

    Kram på er!
  2. 1
    Maria m Jacob och Emla? Ni var i Kista och åt lunch idag va?? Det var lite kul för jag såg ett gäng med tjejer och barnvagnar men tänkte inte så mycket på det. Sen tyckte jag att jag kände igen en tjej på nåt sätt. Efter några tittar misstänker jag att det är Emla och Charlie jag ser.

    Eftersom jag bara sett Emla på kort så lämnar jag min bricka precis vid det bordet och ser Maria och Jacob.

    Jag var otrevlig och sa inte hej för jag blev stressad. Men det var kul att se er! Ni såg ut att må riktigt bra. =)

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Hej!

    Nämen hej Emma! Japp, det stämmer, vi var i Kista och lunchade och shoppade med ett gäng januarimammor!

    Kul att du såg oss - jag såg inte dig! Jo tack, vi mår bra, men liiiite trötta idag eftersom Jacob tyckte det var morgon redan kl 4.20 imorse - gäsp!

    Vad synd att du inte kom fram och hejade, det hade varit kul att se dig och prata lite! Hoppas vi kan ses en annan gång!

    Och du - GRATTIS!! För jag antar av din signatur att Liten är på G! wow, vad otroligt kul! Jag är så glad för din skull! Hoppas att du mår bra!

    Kram
    Maria
  4. 2
    Hej! Nämen hej Emma! Japp, det stämmer, vi var i Kista och lunchade och shoppade med ett gäng januarimammor!

    Kul att du såg oss - jag såg inte dig! Jo tack, vi mår bra, men liiiite trötta idag eftersom Jacob tyckte det var morgon redan kl 4.20 imorse - gäsp!

    Vad synd att du inte kom fram och hejade, det hade varit kul att se dig och prata lite! Hoppas vi kan ses en annan gång!

    Och du - GRATTIS!! För jag antar av din signatur att Liten är på G! wow, vad otroligt kul! Jag är så glad för din skull! Hoppas att du mår bra!

    Kram
    Maria
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Hej!

    Jag hade lunch så jag hade nog egentligen inte tid att stanna och prata ändå... Jag lovar att säga hej nästa gång jag ser er!

    Men är det inte rörigt att gå i Kista C runt lunch? Uh, jag hatar det stället utan barnvagn! Hehe, kan vara för att jag jobbar där i krokarna.

    Japp, det stämmer. Lill* Liten har flyttat in. Stannar h*n 40 veckor så kommer h*n 25/1. Väldigt spännande men nervöst.

    Ha det så jättebra!

    Kram!
  6. 3
    Hej! Jag hade lunch så jag hade nog egentligen inte tid att stanna och prata ändå... Jag lovar att säga hej nästa gång jag ser er!

    Men är det inte rörigt att gå i Kista C runt lunch? Uh, jag hatar det stället utan barnvagn! Hehe, kan vara för att jag jobbar där i krokarna.

    Japp, det stämmer. Lill* Liten har flyttat in. Stannar h*n 40 veckor så kommer h*n 25/1. Väldigt spännande men nervöst.

    Ha det så jättebra!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Grattis Maria m Jacob!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 07:41
  2. monilnr till maria m jacob?
    By _Diana_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:35
  3. Maria med Jacob
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 19:27
  4. ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske?
    By Nadja in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 18:33
  5. Maria m Jacob!
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar