Svart bajs.
_0607 Julibarn
  1. *Äckelvarning*
    #1

    Svart bajs.

    Var precis på toa och bajsade och det var svart. Varför är det de, är det farligt? Nån som vet? Tacksam för svar!
  2. 1
    Svart bajs. Var precis på toa och bajsade och det var svart. Varför är det de, är det farligt? Nån som vet? Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Äter du järntabletter?

    Tror att det kan bli svart då...
  4. 2
    Äter du järntabletter? Tror att det kan bli svart då...
  5. Ponder bf 27/6 el 1/7
    #3

    Järntabletter...

    ... eller möjligtvis blod, men äter du järntillskott är det med största säkerhet det som ger mörkt bajs. Du kan även få det om du äter blodpudding!
    Skulle det vara en blödning så brukar man ha andra besvär också, som magsmärtor eller så.
  6. 3
    Järntabletter... ... eller möjligtvis blod, men äter du järntillskott är det med största säkerhet det som ger mörkt bajs. Du kan även få det om du äter blodpudding!
    Skulle det vara en blödning så brukar man ha andra besvär också, som magsmärtor eller så.
  7. *Äckelvarning*
    #4

    Ja, jag äter järntabletter,

    men har gjort det rätt länge. Har visserligen bytt sort för en dryg vecka sen.
  8. 4
    Ja, jag äter järntabletter, men har gjort det rätt länge. Har visserligen bytt sort för en dryg vecka sen.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Jättemörktgrönt

    Blir det av grape cool aid *delar med sig av empirisk kunskap*.
    Håller med de andra om att järntillskott/rik mat visst ska kunna ge din nyans. Och att man lätt blir hård i magen.
  10. 5
    Jättemörktgrönt Blir det av grape cool aid *delar med sig av empirisk kunskap*.
    Håller med de andra om att järntillskott/rik mat visst ska kunna ge din nyans. Och att man lätt blir hård i magen.
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Mitt med, beror på järntabl.

    Det stod att man kunde få det och jag fick det en kort tid efter jag började med tabletterna, säkert inte farligt alls utan normalt!
  12. 6
    Mitt med, beror på järntabl. Det stod att man kunde få det och jag fick det en kort tid efter jag började med tabletterna, säkert inte farligt alls utan normalt!

Liknande trådar

  1. bajs bajs bajs =(( *amningen igen*
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 14:56
  2. Bajs, bajs, bajs, bajs, kiss och plutt..
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 19:20
  3. bajs bajs...lillkillen är nog magsjuk
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 18:12
  4. Svart bajs...
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 18:11
  5. Bajs o lite mera bajs
    By Leos mamma 050427 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar