Kliver fram
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Kliver fram

    Jag har varit i kulisserna de senaste månaderna efter vår misslyckade IVF. Tyvärr känner några av er igen mig, och tyvärr av den anledningen att ni själva inte har fått flytta till ankomst.

    Tänkte försöka bli lite mer aktiv iaf! :-D

    Vi står i kö till Sahlgrenska och vi räknar med att komma igång där efter sommaren. I februari gjorde vi en privat IVF som gick åt skogen.

    Vi har försökt bli gravida sedan sommaren 2003. Och det är även jag som är er snackvärd som inte gjort så mycket väsen av sig på senaste tiden även om jag är inne nästan dagligen och kollar till.
  2. 1
    Kliver fram Jag har varit i kulisserna de senaste månaderna efter vår misslyckade IVF. Tyvärr känner några av er igen mig, och tyvärr av den anledningen att ni själva inte har fått flytta till ankomst.

    Tänkte försöka bli lite mer aktiv iaf! :-D

    Vi står i kö till Sahlgrenska och vi räknar med att komma igång där efter sommaren. I februari gjorde vi en privat IVF som gick åt skogen.

    Vi har försökt bli gravida sedan sommaren 2003. Och det är även jag som är er snackvärd som inte gjort så mycket väsen av sig på senaste tiden även om jag är inne nästan dagligen och kollar till.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Hej Busan!

    Du \"heter\" samma som vår hund =)

    Vad tråkigt m IVFét som gick åt fanders.
    Det känns riktigt hopplöst ibland.

    Kram o lycka till!

  4. 2
    Hej Busan! Du \"heter\" samma som vår hund =)

    Vad tråkigt m IVFét som gick åt fanders.
    Det känns riktigt hopplöst ibland.

    Kram o lycka till!

  5. Anonym
    #3

    Hej snackvärden!

    Tråkigt att er ivf inte går vägen! Hoppas att lyckan snart vänder för er och att ni får en vilsam sommar tillsammans!!

    kram Lima
  6. 3
    Hej snackvärden! Tråkigt att er ivf inte går vägen! Hoppas att lyckan snart vänder för er och att ni får en vilsam sommar tillsammans!!

    kram Lima
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Hej gumman

    Jo , Det finns kvar alldeles för många \"gamlingar\" på den här sidan ! Men det ska vi fixa nu bestämmer jag! =)
    Du är varmt varmt välkommen tillbaka hit. Vet själv hur jobbigt det kan vara *suck*

    Men nu tar vi nya tag eller hur? =)

    *pepp pepp*
  8. 4
    Hej gumman Jo , Det finns kvar alldeles för många \"gamlingar\" på den här sidan ! Men det ska vi fixa nu bestämmer jag! =)
    Du är varmt varmt välkommen tillbaka hit. Vet själv hur jobbigt det kan vara *suck*

    Men nu tar vi nya tag eller hur? =)

    *pepp pepp*
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Hejsan!

    Välkommen tillbaka! Vi har väl gått lite om varandra på denna sida och IVF-sidan. Vi har ju precis gjort vårt första IVF som tyvärr också misslyckades. Är nu inne på ett FET innan sommaren! Önskar dig lycka till och hoppas ni kan njuta av sommaren och ta nya IVF-tag i höst. Om det inte ordnat sig ändå innan dess! Kramar från Linda
  10. 5
    Hejsan! Välkommen tillbaka! Vi har väl gått lite om varandra på denna sida och IVF-sidan. Vi har ju precis gjort vårt första IVF som tyvärr också misslyckades. Är nu inne på ett FET innan sommaren! Önskar dig lycka till och hoppas ni kan njuta av sommaren och ta nya IVF-tag i höst. Om det inte ordnat sig ändå innan dess! Kramar från Linda
  11. Almis
    #6

    Hej!

    vad tråkigt att IVFet inte gick bra. Jag känner med er!
    Hoppas det går bättre efter sommaren! Lycka till!
    Kramar
  12. 6
    Hej! vad tråkigt att IVFet inte gick bra. Jag känner med er!
    Hoppas det går bättre efter sommaren! Lycka till!
    Kramar
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7

    Hallå!

    Ledsen för din skull att det inte gått vägen.
    Hoppas att köerna går extra snabbt och att alla blir snabbt gravida.
    Roligt att höra från dig.
    Kram
  14. 7
    Hallå! Ledsen för din skull att det inte gått vägen.
    Hoppas att köerna går extra snabbt och att alla blir snabbt gravida.
    Roligt att höra från dig.
    Kram

Liknande trådar

  1. Kliver ut/fram :)
    By jennyhelmersson in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:11
  2. Kliver ut/fram :)
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 08:37
  3. Kliver fram i rampljuset...
    By Melinskan in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 15:26
  4. kliver fram i ljuset
    By msmalin in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 07:52
  5. Kliver fram i rampljuset!
    By Debbie in forum _05 Vårbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 14:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar