Lika bra att jag berättar....
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Lika bra att jag berättar....

    om allt går bra så blir Jeanna storasyster igen i januari...så häftigt!
  2. 1
    Lika bra att jag berättar.... om allt går bra så blir Jeanna storasyster igen i januari...så häftigt!
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Hoppla, hoppla!

    Vad underbart! Grattis!
  4. 2
    Hoppla, hoppla! Vad underbart! Grattis!
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    Wow.....

    Grattis och som sagt va häftigt!!!!!
  6. 3
    Wow..... Grattis och som sagt va häftigt!!!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Vad kul K-line

    då får vi nästan följas åt igen!
    Roligt att vi är tre stycken som väntar på trean samtidigt, även om det är nästan 2 månader mellan dig och mig!
    Kram i massor till er alla!
  8. 4
    Vad kul K-line då får vi nästan följas åt igen!
    Roligt att vi är tre stycken som väntar på trean samtidigt, även om det är nästan 2 månader mellan dig och mig!
    Kram i massor till er alla!
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    åh, vad roligt!

    Inte konstigt att man blir sugen när det är så mycket bäbisar överallt runt mig!

    Stort grattis!
  10. 5
    åh, vad roligt! Inte konstigt att man blir sugen när det är så mycket bäbisar överallt runt mig!

    Stort grattis!
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Tack :) (imt)

    ...
  12. 6
    Tack :) (imt) ...
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Jamen visst är det...

    jag går och småmyser mest hela tiden :)
  14. 7
    Jamen visst är det... jag går och småmyser mest hela tiden :)
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8

    Mmmm...

    kan vi inte starta en minigrupp :)

    Fast jag kommer vara avis på dig när du fått din lilla och jag är stor och tung, fusk :)
  16. 8
    Mmmm... kan vi inte starta en minigrupp :)

    Fast jag kommer vara avis på dig när du fått din lilla och jag är stor och tung, fusk :)
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9

    Klart du skall...

    bli bebissugen :) Nu får vi alla fall mycket användning för sjalen :)
  18. 9
    Klart du skall... bli bebissugen :) Nu får vi alla fall mycket användning för sjalen :)
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #10

    Åhhh!!!

    Gud så jätteroligt!! Vad är du i för vecka, och hur mår du? Grattis vännen!
  20. 10
    Åhhh!!! Gud så jätteroligt!! Vad är du i för vecka, och hur mår du? Grattis vännen!
  21. Jossan m Neo & Jonah
    #11

    Åh, gratulerar!!!

    vad roligt!!! :D

    I vilken vecka är du nu? Hur mår du? Var det planerat?

    Själv har jag ju börjat räkna ner nu... *retas*
  22. 11
    Åh, gratulerar!!! vad roligt!!! :D

    I vilken vecka är du nu? Hur mår du? Var det planerat?

    Själv har jag ju börjat räkna ner nu... *retas*
  23. Medlem sedan
    Jun 2001
    #12

    Detta är ju jättenytt :)

    Beroende på hur man räknar så är jag i vecka 5 eller 6. Testade positivt i fredags.
    Mår som jag förtjänar, dvs mestadels lycklig men mår aningen illa, ilar i brösten, molvärk i magen och så har migränen uteblivit :)
    Hur mår du själv? Är det bättre med illamåendet?
  24. 12
    Detta är ju jättenytt :) Beroende på hur man räknar så är jag i vecka 5 eller 6. Testade positivt i fredags.
    Mår som jag förtjänar, dvs mestadels lycklig men mår aningen illa, ilar i brösten, molvärk i magen och så har migränen uteblivit :)
    Hur mår du själv? Är det bättre med illamåendet?
  25. Medlem sedan
    Jun 2001
    #13

    Vad orättvist...

    att du snart får snusa bebbe, och kommer får göra det medans jag mår som mest illa :)
    Är någonstans vecka 5-6. Det var planerat, men vi hade väll aldrig trott att det skulle ta sig på första försöket :) Botte tog ju 17 månader att få till.

    När exakt var det du hade bf????
  26. 13
    Vad orättvist... att du snart får snusa bebbe, och kommer får göra det medans jag mår som mest illa :)
    Är någonstans vecka 5-6. Det var planerat, men vi hade väll aldrig trott att det skulle ta sig på första försöket :) Botte tog ju 17 månader att få till.

    När exakt var det du hade bf????
  27. Medlem sedan
    Aug 2000
    #14

    GRATTIS!

    Vad kul att du också har en kompis i magen! Hoppas att illamåendet inte blir allt för jobbigt.
    Kram!
  28. 14
    GRATTIS! Vad kul att du också har en kompis i magen! Hoppas att illamåendet inte blir allt för jobbigt.
    Kram!
  29. Medlem sedan
    Jun 2001
    #15

    Tack :)

    Ja, vad illamåendet anbelangar så har det redan gjort entré...men jag tar det som ett gott tecken och hoppas att jag slipper må förskräckligt illa istället :)
  30. 15
    Tack :) Ja, vad illamåendet anbelangar så har det redan gjort entré...men jag tar det som ett gott tecken och hoppas att jag slipper må förskräckligt illa istället :)
  31. Medlem sedan
    Dec 1998
    #16

    Härligt!!

    Och spännande..
    Själv mår jag faktiskt hur dåligt som helst nu också, så känner mig mest deppad och ledsen. Spyr tyvärr flera gånger varje dag nu också. Men men det kanske ger med sig nån gång..
  32. 16
    Härligt!! Och spännande..
    Själv mår jag faktiskt hur dåligt som helst nu också, så känner mig mest deppad och ledsen. Spyr tyvärr flera gånger varje dag nu också. Men men det kanske ger med sig nån gång..
  33. Medlem sedan
    Jun 2001
    #17

    Men huuuu...

    hoppas du inte smittas :) Hoppas det ger med sig snart!!!! Hur är det med maken, är han på lite bättre humör nu?
  34. 17
    Men huuuu... hoppas du inte smittas :) Hoppas det ger med sig snart!!!! Hur är det med maken, är han på lite bättre humör nu?
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18

    *GRATTIS*

    Nämen gud vad härligt!
    Själv sög det till i bebbetarmen när jag igår träffade våra vänner lille kille - född i tisdags...åhhh vilken liten gulleplutt han är!
    Hoppas du klarar dej från illamående och andra jobbiga graviditesbesvär, utan bara får njuta!

    Kram och jättegrattis igen!
  36. 18
    *GRATTIS* Nämen gud vad härligt!
    Själv sög det till i bebbetarmen när jag igår träffade våra vänner lille kille - född i tisdags...åhhh vilken liten gulleplutt han är!
    Hoppas du klarar dej från illamående och andra jobbiga graviditesbesvär, utan bara får njuta!

    Kram och jättegrattis igen!
  37. Medlem sedan
    Oct 2001
    #19

    Men, grattis!!!!

    Vad roligt! Urkul!!!
  38. 19
    Men, grattis!!!! Vad roligt! Urkul!!!
  39. Medlem sedan
    Jun 2001
    #20

    Tack!

    Jo nog suger det i bebistarmen alltid med jämna mellanrum. Vad tror du det gör för mig när jag plockar bland alla söta bebiskläder :)
    Illamående och lite andra krämpor har jag redan fåt smaka på...men det är värt besväret :)
  40. 20
    Tack! Jo nog suger det i bebistarmen alltid med jämna mellanrum. Vad tror du det gör för mig när jag plockar bland alla söta bebiskläder :)
    Illamående och lite andra krämpor har jag redan fåt smaka på...men det är värt besväret :)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lika illa, lika bra
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-10, 19:54
  2. När berättar man?
    By Zulu Flower in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 08:16
  3. Lika söker lika ...?
    By 40plusan in forum Kärlek & relationer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 10:11
  4. Lika ska vara lika, eller?
    By anonym av hänsyn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 22:17
  5. lika arbete lika lön
    By Linda in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar