Födelsedagar
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Födelsedagar

    Det verkar vara många härinne som fyller nu i maj/juni/juli

    När fyller ni år?
    Min sambo har 15:e maj som sin egen
    Arvid har 26:e maj som sin egen
    Min är den 26:e juni men den får jag nog också behålla själv skulle jag tro.
  2. 1
    Födelsedagar Det verkar vara många härinne som fyller nu i maj/juni/juli

    När fyller ni år?
    Min sambo har 15:e maj som sin egen
    Arvid har 26:e maj som sin egen
    Min är den 26:e juni men den får jag nog också behålla själv skulle jag tro.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    får man present om man svarar? :-)

    Jag fyller den 20 september så jag är den felande länken i familjen för min dotter, mamma/mormor och brorsdottern fyller alla den 21\'a, i lite olika månader men iallafall.

    Är du bra på stjärntecken? Dottern fyller 21/2, visst är man fisk då? På skolan säger de att hon är vattuman.
  4. 2
    får man present om man svarar? :-) Jag fyller den 20 september så jag är den felande länken i familjen för min dotter, mamma/mormor och brorsdottern fyller alla den 21\'a, i lite olika månader men iallafall.

    Är du bra på stjärntecken? Dottern fyller 21/2, visst är man fisk då? På skolan säger de att hon är vattuman.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    nej men vi fyller

    i juli, augusti och september. och bebben oxå i juli ( antagligen!) så det är ganska tätt med kalas här.men barnen lär väl få ha ett gemensamt. claudia fyller 5 juli och bebben är beräknad till 10:E...
  6. 3
    nej men vi fyller i juli, augusti och september. och bebben oxå i juli ( antagligen!) så det är ganska tätt med kalas här.men barnen lär väl få ha ett gemensamt. claudia fyller 5 juli och bebben är beräknad till 10:E...
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4

    oj

    Haha
    Nja, ingen present kanske. Det får du på din födelsedag istället ;)
    Jag är jätte dålig på stjärntecken. Jag funderade mest på om vår bebis skulle lyckas ta någon av våra födelsedagar. För ett barn tycker jag nog det är roligare att ha sin egen födelsedag men nu är Arvid och Miros passerade så nu är det fritt fram :)
  8. 4
    oj Haha
    Nja, ingen present kanske. Det får du på din födelsedag istället ;)
    Jag är jätte dålig på stjärntecken. Jag funderade mest på om vår bebis skulle lyckas ta någon av våra födelsedagar. För ett barn tycker jag nog det är roligare att ha sin egen födelsedag men nu är Arvid och Miros passerade så nu är det fritt fram :)
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5

    Det är ju praktist

    att de fyller i närheten av varandra. Lite synd om det blir precis samma dag bara. Eller kanske är det lite spännande för dem också!
    Det är ju kanonbra att kunna slå ihop kalasen.
  10. 5
    Det är ju praktist att de fyller i närheten av varandra. Lite synd om det blir precis samma dag bara. Eller kanske är det lite spännande för dem också!
    Det är ju kanonbra att kunna slå ihop kalasen.
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Håller med!

    Egen dag är nog det bästa, och det borde väl bli så här också. Brorsdottern fyller iofs i juni och mamma i juli men den här bebben ska väl komma nån gång mittemellan hade jag tänkt (8/7).
  12. 6
    Håller med! Egen dag är nog det bästa, och det borde väl bli så här också. Brorsdottern fyller iofs i juni och mamma i juli men den här bebben ska väl komma nån gång mittemellan hade jag tänkt (8/7).
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7

    Jo

    Det får ni allt se till att pricka in
  14. 7
    Jo Det får ni allt se till att pricka in
  15. Jossan m Neo & Jonah
    #8

    Ingen i maj...

    ...men Andre fyller år 13 juli och jag 28 augusti. Om bebisen ska komma på någon av våra dagar, så hoppas jag VERKLIGEN på Andres dag... *ler*
  16. 8
    Ingen i maj... ...men Andre fyller år 13 juli och jag 28 augusti. Om bebisen ska komma på någon av våra dagar, så hoppas jag VERKLIGEN på Andres dag... *ler*
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Jag fyllde den 5/5.*imt*

    .
  18. 9
    Jag fyllde den 5/5.*imt* .
  19. Medlem sedan
    Jul 2005
    #10

    Jag fyller...

    ...i december!!! Så så länge hoppas jag att jag inte skall behöva gå!! :))

    Däremot så är min äldsta tjejs \"dag\" i fara hon fyller 10 år 15 juli!

    Sambon fyller 28 juli, men så länge hoppas jag inte att jag behöver gå, fast det vet man juh aldrig! Min pappa fyller 24 och mammas man 29juli.

    Jag hoppas att bebben kommer kring utsatt dag... om man nu får önska!
  20. 10
    Jag fyller... ...i december!!! Så så länge hoppas jag att jag inte skall behöva gå!! :))

    Däremot så är min äldsta tjejs \"dag\" i fara hon fyller 10 år 15 juli!

    Sambon fyller 28 juli, men så länge hoppas jag inte att jag behöver gå, fast det vet man juh aldrig! Min pappa fyller 24 och mammas man 29juli.

    Jag hoppas att bebben kommer kring utsatt dag... om man nu får önska!
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11

    jag fyller...

    år på samma dag som du! Annars fyller hela familjen år på hösten eller vintern förutom sambon som fyller den 12 maj
  22. 11
    jag fyller... år på samma dag som du! Annars fyller hela familjen år på hösten eller vintern förutom sambon som fyller den 12 maj
  23. Medlem sedan
    Nov 2005
    #12

    I den här familjen...

    stämmer det verkligen!
    Sambon 25 maj
    Bonusen 8 juni
    Jag 22 juli... och där mellan ska väl en bebis titta ut är det tänkt ;)
  24. 12
    I den här familjen... stämmer det verkligen!
    Sambon 25 maj
    Bonusen 8 juni
    Jag 22 juli... och där mellan ska väl en bebis titta ut är det tänkt ;)
  25. KajsaKavat m T,P,L+BF24/7
    #13

    Vi har en ..

    .som fyller år i maj, 6 åringen, han fyller på måndag.
    Sen är vi två i okt. jag o 8 åringen, och maken i nov. och lillprinsen i dec. Så minsteprinsen i magen får en helt egen månad.

    Min pappa fyller i maj oxå.

    Kram!
  26. 13
    Vi har en .. .som fyller år i maj, 6 åringen, han fyller på måndag.
    Sen är vi två i okt. jag o 8 åringen, och maken i nov. och lillprinsen i dec. Så minsteprinsen i magen får en helt egen månad.

    Min pappa fyller i maj oxå.

    Kram!
  27. sanna m william bf14/7
    #14

    vi...

    fyller år så här:
    Min man i jan
    vår son william i feb
    jag i juni
    han i magen (linus)i juli
    ganska komiskt.
  28. 14
    vi... fyller år så här:
    Min man i jan
    vår son william i feb
    jag i juni
    han i magen (linus)i juli
    ganska komiskt.
  29. Medlem sedan
    Feb 2002
    #15

    25/5..

    blev ju jag 25 och maken fyller den 22/8 så den här bebisen får alldeles säkert en egen dag. Åsså pojkarna fyller ju i januari båda två...
  30. 15
    25/5.. blev ju jag 25 och maken fyller den 22/8 så den här bebisen får alldeles säkert en egen dag. Åsså pojkarna fyller ju i januari båda två...
  31. Helmus v.31
    #16

    Jag 21/5, maken 2/3

    ...
  32. 16
    Jag 21/5, maken 2/3 ...
  33. Medlem sedan
    Nov 2005
    #17

    Samma dag som Stefan *imt*

    -
  34. 17
    Samma dag som Stefan *imt* -
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18

    Vinterhalvåret här:

    Jag: 4/10
    Maken: 18/10
    Elvira: 9/12

    I makens familj är de flesta födda okt-dec och i min mars-maj (utom jag då) Så nu blir det det första sommarbarnet på båda sidor, tillsammans med kusinen då som ska födas vilken dag som helst nu!
  36. 18
    Vinterhalvåret här: Jag: 4/10
    Maken: 18/10
    Elvira: 9/12

    I makens familj är de flesta födda okt-dec och i min mars-maj (utom jag då) Så nu blir det det första sommarbarnet på båda sidor, tillsammans med kusinen då som ska födas vilken dag som helst nu!
  37. Medlem sedan
    Feb 2004
    #19

    14 juni

    fyller jag 30 och sambon fyller 31 den 27/7 som ju är mitt bf ;)
  38. 19
    14 juni fyller jag 30 och sambon fyller 31 den 27/7 som ju är mitt bf ;)
  39. Medlem sedan
    May 1998
    #20

    Utspridda födelsedagar

    Hej,

    Vi fyller år ganska utspritt i vår familj; jag fyller i augusti, Mattis i oktober, min sambo på nyårsafton och Elin i februari. Bebisens dag blir trolgtvis i slutet på juni (midsommar??)
  40. 20
    Utspridda födelsedagar Hej,

    Vi fyller år ganska utspritt i vår familj; jag fyller i augusti, Mattis i oktober, min sambo på nyårsafton och Elin i februari. Bebisens dag blir trolgtvis i slutet på juni (midsommar??)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Födelsedagar
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 21:58
  2. På tal om födelsedagar...
    By evaoregon in forum _0405 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 15:26
  3. På tal om födelsedagar..
    By annons in forum _05 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:22
  4. Födelsedagar
    By skberg in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 23:13
  5. Hur vet ni om födelsedagar?
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar