Njuter av livet
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Njuter av livet

    med en liten Malte i famnen! Lillskruttis trivs bäst i min famn och jag trivs bäst med honom i famnen. Det är ju tur att Fredrik ägnar massor med tid åt Elias med lek, cykling, handling osv, så att det känns ok. Kan ju ändå inte göra så mycket eftersom jag får ont i magen när jag gör för mycket. Folk tjatar förstås på att de vill komma hit, men jag har sagt att vi väntar tills i mitten på nästa vecka, får se om det håller. En del verkar glömma att vi inte bara har fått barn, jag har även genomgått en bukoperation.

    Tusen tack för gulliga kommentarer om bilderna på Malte, nu finns även en bild i bloggen, när bröderna träffades för första gången.

    Kram Malin med Malte på armen
  2. 1
    Njuter av livet med en liten Malte i famnen! Lillskruttis trivs bäst i min famn och jag trivs bäst med honom i famnen. Det är ju tur att Fredrik ägnar massor med tid åt Elias med lek, cykling, handling osv, så att det känns ok. Kan ju ändå inte göra så mycket eftersom jag får ont i magen när jag gör för mycket. Folk tjatar förstås på att de vill komma hit, men jag har sagt att vi väntar tills i mitten på nästa vecka, får se om det håller. En del verkar glömma att vi inte bara har fått barn, jag har även genomgått en bukoperation.

    Tusen tack för gulliga kommentarer om bilderna på Malte, nu finns även en bild i bloggen, när bröderna träffades för första gången.

    Kram Malin med Malte på armen
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Blir lite

    avis och tårögd när jag läser ditt mysiga inlägg. Det är ju ett tag sen jag var där även om det inte är länge.
    Jag förstår mycket väl din känsla för besök, man är ju trött, har ont och vill bara vara med den nya lilla familjemedlemen. Så stå på er, besökens tid kommer... :)

    Ta vara på er, kram
  4. 2
    Blir lite avis och tårögd när jag läser ditt mysiga inlägg. Det är ju ett tag sen jag var där även om det inte är länge.
    Jag förstår mycket väl din känsla för besök, man är ju trött, har ont och vill bara vara med den nya lilla familjemedlemen. Så stå på er, besökens tid kommer... :)

    Ta vara på er, kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Mmmm...

    ljuvligt! Blir ju helt nostalgisk här... *s* Tycker ni resonerar klokt som försöker avstyra besöken så gott det går, det blir lätt för mycket av det goda.

  6. 3
    Mmmm... ljuvligt! Blir ju helt nostalgisk här... *s* Tycker ni resonerar klokt som försöker avstyra besöken så gott det går, det blir lätt för mycket av det goda.

Liknande trådar

  1. Livet leker, livet känns underbart,
    By ho0mii3z in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 19:24
  2. Är jag slampig eller njuter jag av livet
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 15:39
  3. Njuter av livet...
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 21:20
  4. Åh, vad jag njuter av livet
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 18:35
  5. Njuter av livet!
    By Fröken Blinka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar