Rekommenderar
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Rekommenderar

    en natt utan barn!

    I fredags visste jag ju bara att jag skulle packa både till mig och barnen så vi skulle kunna vara borta en natt.

    Det gjorde jag och vi begav oss till gbg. Där lämnade vi barnen hos faster. Nicolina skulle sova sin första natt borta. Lite oroligt kändes det till en början men jag slutade faktiskt att tänka på det och kunde verkligen njuta av att vara barnfri med maken.

    Vi själva checkade in på hotell. Med pappas kontakter så fick vi ett lite bättre rum m bla fri minibar vilket passade bra eftersom vi glömt att köpa med oss bubbelvatten. Det brukar vi alltid ha när vi sover där.

    På kvällen gick vi längs avenyn, var och käkade go grekisk mat, och avslutade kvällen i hotellets skybar. Sov gott och ostört hela natten! Låg kvar i sängen ett tag ;) innan det var dax för det som är det bästa med hotell. Frukosten! Mmmm, massa god frukost i lugn och ro. Härligt!

    När vi ringde för att kolla hur barnen hade det hade de precis åkt för att hälsa på en äldre släkting så vi fick ännu ett par timmar för oss själva. Gick på stan lite och shoppade innan vi träffade barnen och barnvakterna på stan.

    SÅ underbart att få tid med bara maken! Nästa gång blir det två nätter har vi redan bestämt.

    Nu ska jag gå och göra Humla krämiga jordgubbspaj. Ska bjuda mamma& pappa på middag idag.

    kram på er
  2. 1
    Rekommenderar en natt utan barn!

    I fredags visste jag ju bara att jag skulle packa både till mig och barnen så vi skulle kunna vara borta en natt.

    Det gjorde jag och vi begav oss till gbg. Där lämnade vi barnen hos faster. Nicolina skulle sova sin första natt borta. Lite oroligt kändes det till en början men jag slutade faktiskt att tänka på det och kunde verkligen njuta av att vara barnfri med maken.

    Vi själva checkade in på hotell. Med pappas kontakter så fick vi ett lite bättre rum m bla fri minibar vilket passade bra eftersom vi glömt att köpa med oss bubbelvatten. Det brukar vi alltid ha när vi sover där.

    På kvällen gick vi längs avenyn, var och käkade go grekisk mat, och avslutade kvällen i hotellets skybar. Sov gott och ostört hela natten! Låg kvar i sängen ett tag ;) innan det var dax för det som är det bästa med hotell. Frukosten! Mmmm, massa god frukost i lugn och ro. Härligt!

    När vi ringde för att kolla hur barnen hade det hade de precis åkt för att hälsa på en äldre släkting så vi fick ännu ett par timmar för oss själva. Gick på stan lite och shoppade innan vi träffade barnen och barnvakterna på stan.

    SÅ underbart att få tid med bara maken! Nästa gång blir det två nätter har vi redan bestämt.

    Nu ska jag gå och göra Humla krämiga jordgubbspaj. Ska bjuda mamma& pappa på middag idag.

    kram på er
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Åh vad härligt!

    Låter som en helt underbar hotellhelg! Håller med om att det allra bästa är frukosten. Mums!
  4. 2
    Åh vad härligt! Låter som en helt underbar hotellhelg! Håller med om att det allra bästa är frukosten. Mums!
  5. Nilla
    #3

    skönt att få rå om varandra, åh vad lyxigt med hotellfrukost...man kan ju äta tills man nästan spricker så gott är det ju!!
    kram
  6. 3
    så skönt att få rå om varandra, åh vad lyxigt med hotellfrukost...man kan ju äta tills man nästan spricker så gott är det ju!!
    kram

Liknande trådar

  1. Var rekommenderar ni?
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 10:41
  2. Rekommenderar
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:33
  3. Rekommenderar...
    By Andromedae in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 14:58
  4. Rekommenderar:
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 10:16
  5. vad rekommenderar ni?
    By anna in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 16:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar