Någon som spelade in?
_0509 Septemberbarn
  1. Cinnah *på besök ank dec*
    #1

    Någon som spelade in?

    Var det någon som spelade in förlossnings-serien som TV4 visade i höstas? Har en kompis som är gravid som av en oförståerlig anledning vill titta på dessa INNAN hon själv föder (jag hade fullt sjå att hålla mig borta från TV:n just då) *skratt*
  2. 1
    Någon som spelade in? Var det någon som spelade in förlossnings-serien som TV4 visade i höstas? Har en kompis som är gravid som av en oförståerlig anledning vill titta på dessa INNAN hon själv föder (jag hade fullt sjå att hålla mig borta från TV:n just då) *skratt*
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    du menar tv 4 fakta?

    jag har de 5-6 första avsnitten inspelade...men jag vill själv ha detta sparat...har inget att kopiera med heller då vi bara har en video
  4. 2
    du menar tv 4 fakta? jag har de 5-6 första avsnitten inspelade...men jag vill själv ha detta sparat...har inget att kopiera med heller då vi bara har en video
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3

    men de jag spelade in

    var från januari och frammåt nu i år..trodde inte det hade gått nåt sånt på teve innan. Förlossningskliniken heter detta iallafall...och gick/går på teve 4 fakta på onsdagar..
  6. 3
    men de jag spelade in var från januari och frammåt nu i år..trodde inte det hade gått nåt sånt på teve innan. Förlossningskliniken heter detta iallafall...och gick/går på teve 4 fakta på onsdagar..

Liknande trådar

  1. Någon som spelade in?
    By Cinnah in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 19:17
  2. Någon som spelade in
    By Cinnah in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 07:48
  3. Någon som spelade in?
    By Cinnah in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 07:10
  4. Någon som spelade in?
    By Cinnah *på besök ank dec* in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 17:22
  5. Någon som spelade in?
    By Cinnah in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 17:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar