RFSU-testet
Försöker bli med barn
  1. anonym (ett tag till)
    #1

    RFSU-testet

    nu har jag gjort testet och det visade negativt men jag har inte förlorat hoppet än, det är trotts allt en hel vecka kvar till IM. Ska inte testa mer förrän det är riktigt dags!!
    Igår kom det \"mjölk\" ur mina bröst, kan det vara ett graviditetstecken? Jag har ett barn sen tidigare och då läkte jag inte från brösten förrän några veckor in i graviditeten.

    Kram på er alla
  2. 1
    RFSU-testet nu har jag gjort testet och det visade negativt men jag har inte förlorat hoppet än, det är trotts allt en hel vecka kvar till IM. Ska inte testa mer förrän det är riktigt dags!!
    Igår kom det \"mjölk\" ur mina bröst, kan det vara ett graviditetstecken? Jag har ett barn sen tidigare och då läkte jag inte från brösten förrän några veckor in i graviditeten.

    Kram på er alla
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    jag vill oxå

    veta ..det hände mig i lördags att det kom lite bröstmjölk på ena bröst....tyckte att det var konstig..undrar oxå om det kan vara gravsymtom..vill inte inbilla mig naasor med symtom...tacksam för svar/kram
  4. 2
    jag vill oxå veta ..det hände mig i lördags att det kom lite bröstmjölk på ena bröst....tyckte att det var konstig..undrar oxå om det kan vara gravsymtom..vill inte inbilla mig naasor med symtom...tacksam för svar/kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    ingen som kan svara!

    :(
  6. 3
    ingen som kan svara! :(
  7. Annisen
    #4

    Hej!

    Jag vet faktiskt inget om detta men jag vet många som fått så utan att vara gravida så jag tror inte att man kan se det som ett gravsymptom, i alla fall inte om du har barn sedan innan för har du ammat eller haft mjölk innan kan många \"klämma\" fram lite. Annars kan det kanske vara ett symptom. Hoppas någon som vet bättre kan svara er.
  8. 4
    Hej! Jag vet faktiskt inget om detta men jag vet många som fått så utan att vara gravida så jag tror inte att man kan se det som ett gravsymptom, i alla fall inte om du har barn sedan innan för har du ammat eller haft mjölk innan kan många \"klämma\" fram lite. Annars kan det kanske vara ett symptom. Hoppas någon som vet bättre kan svara er.
  9. Finskan
    #5

    Jag har också det

    sedan mitt ma i mars. Alla graviditetshormonerna är borta ur kroppen, men ibland kommer det mjölk ur brösten. För mig handlar det nog om skengraviditet. Hade det redan för flera år sedan när jag blev skengravid, långt innan jag ens fått barn. Men för eran del hoppas jag det beror på ett frö som gror :-)
  10. 5
    Jag har också det sedan mitt ma i mars. Alla graviditetshormonerna är borta ur kroppen, men ibland kommer det mjölk ur brösten. För mig handlar det nog om skengraviditet. Hade det redan för flera år sedan när jag blev skengravid, långt innan jag ens fått barn. Men för eran del hoppas jag det beror på ett frö som gror :-)
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6

    tacksam för svar

    :)
  12. 6
    tacksam för svar :)
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    ja kroppen

    beter sig konstig ibland..vi får se vad som händer/kram
  14. 7
    ja kroppen beter sig konstig ibland..vi får se vad som händer/kram
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8

    Jag har så också

    Men då jag precis testat neg blev jag rädd att det kunde vara något \"fel\". Vid bröstcancer kan man nämligen få vätska från bröstet. Men lästa lite kring det på internet, och fann att närmre 60% av alla kvinnor kan få ut mjölkliknande vätska från bröstet....
  16. 8
    Jag har så också Men då jag precis testat neg blev jag rädd att det kunde vara något \"fel\". Vid bröstcancer kan man nämligen få vätska från bröstet. Men lästa lite kring det på internet, och fann att närmre 60% av alla kvinnor kan få ut mjölkliknande vätska från bröstet....

Liknande trådar

  1. No more RFSU!
    By maximilian03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 20:46
  2. Rfsu's gravtest?
    By Pigglet in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 11:37
  3. Kvällstestat med RFSU
    By bubblanmi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 09:01
  4. ang Rfsu-test
    By Q in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 13:13
  5. RFSU-gravtest
    By Vinterblom in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 16:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar