Vad har Ni för husvagn? *enkät*
Resesnack
  1. Helene med KABE:N
    #1

    Vad har Ni för husvagn? *enkät*

    Frågan har säkert varit uppe tidigare på detta forum, men eftersom jag är ny så ställer jag den frågan igen =)
    Så, vad har ni för vagnar?
    Årsmodell?
    Längd?
    Förtält?
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    Bästa campingplatserna?
    Övrigt?

    Hoppas ni vill svara en nyfiken nybörjar campare =)
    /Helene
  2. 1
    Vad har Ni för husvagn? *enkät* Frågan har säkert varit uppe tidigare på detta forum, men eftersom jag är ny så ställer jag den frågan igen =)
    Så, vad har ni för vagnar?
    Årsmodell?
    Längd?
    Förtält?
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    Bästa campingplatserna?
    Övrigt?

    Hoppas ni vill svara en nyfiken nybörjar campare =)
    /Helene
  3. Helene med KABE:N
    #2

    Svarar själv....

    Kabe smaragd
    1990
    540
    Isabella....någonting....
    Bästa resp. sämsta? Det vet jag inte än...!
    Campingplats? jag var mycket på en campingplats i Fjällbacka när jag var liten och vad jag minns var den väldigt mysig.
  4. 2
    Svarar själv.... Kabe smaragd
    1990
    540
    Isabella....någonting....
    Bästa resp. sämsta? Det vet jag inte än...!
    Campingplats? jag var mycket på en campingplats i Fjällbacka när jag var liten och vad jag minns var den väldigt mysig.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Mitt svar

    LMC Luxus Munsterland
    1990
    490
    Walker Ambiance (STORT)
    Bästa= stort förtält

    Har bara varit i Vimmerby Kristi Himmelfärdshelgen!
    På Astrid Lindgrens Världs camping.
    Fler ställen lär det bli =)
  6. 3
    Mitt svar LMC Luxus Munsterland
    1990
    490
    Walker Ambiance (STORT)
    Bästa= stort förtält

    Har bara varit i Vimmerby Kristi Himmelfärdshelgen!
    På Astrid Lindgrens Världs camping.
    Fler ställen lär det bli =)
  7. Line73
    #4

    oxå ny

    Har en Adria 502 DT altea -05
    Ventura tält
    Tre våningsäng + lätt är det bästa.
    Lite klent matriel, känns skör med 2 st bus ungar i.
    Älskar Köpingsvik. Grönhag lr Gröndals campingar.

    Var på High Chaparral i helgen. Slitet. Blött. Men skönt att äntligen komma ut med Husvagnen.
  8. 4
    oxå ny Har en Adria 502 DT altea -05
    Ventura tält
    Tre våningsäng + lätt är det bästa.
    Lite klent matriel, känns skör med 2 st bus ungar i.
    Älskar Köpingsvik. Grönhag lr Gröndals campingar.

    Var på High Chaparral i helgen. Slitet. Blött. Men skönt att äntligen komma ut med Husvagnen.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Ellbas svar;

    Så, vad har ni för vagnar?
    * Polar 520 GL -90

    Förtält?
    * Ja, ett blått o grått, vi har inte satt upp det nån gång än så jag vet faktiskt inte vad det är för nåt, men det skulle vara i mycket gott skick o är ett Svenska tält eller Isabella.

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    *Överbädden, samt den ljusa o trevliga inredningen. Och skicket! Som ny fast den är 16 år gammal.

    Bästa campingplatserna?
    *Ingen aning än, men personligen väljer jag nog hellre mindre campingplatser än de med 300 husvagnar. *s*

    Övrigt?
    *Just nu kan jag inte gå in i en affär utan att handla ngt till vagnen, nya disktrasor, en potatisskalare, stolar o bord till förtältet, dubletter till toan, tex tandkräm, plåster osv. *ler*
  10. 5
    Ellbas svar; Så, vad har ni för vagnar?
    * Polar 520 GL -90

    Förtält?
    * Ja, ett blått o grått, vi har inte satt upp det nån gång än så jag vet faktiskt inte vad det är för nåt, men det skulle vara i mycket gott skick o är ett Svenska tält eller Isabella.

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    *Överbädden, samt den ljusa o trevliga inredningen. Och skicket! Som ny fast den är 16 år gammal.

    Bästa campingplatserna?
    *Ingen aning än, men personligen väljer jag nog hellre mindre campingplatser än de med 300 husvagnar. *s*

    Övrigt?
    *Just nu kan jag inte gå in i en affär utan att handla ngt till vagnen, nya disktrasor, en potatisskalare, stolar o bord till förtältet, dubletter till toan, tex tandkräm, plåster osv. *ler*
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    Mina svar

    *Adria 502 DT -05 (likadan som \"Line 73\") =)

    *Venturatält

    *Trippelsängen, vikten och reltivt stor toa för så liten vagn

    *Sämst är nog att den inte är en vintervagn.

    * Vår står uppstäld för det mesta. Men hökensås semmesterby var fin o fri. Tycker inte om campingar där man står på rad eller trångt.


  12. 6
    Mina svar *Adria 502 DT -05 (likadan som \"Line 73\") =)

    *Venturatält

    *Trippelsängen, vikten och reltivt stor toa för så liten vagn

    *Sämst är nog att den inte är en vintervagn.

    * Vår står uppstäld för det mesta. Men hökensås semmesterby var fin o fri. Tycker inte om campingar där man står på rad eller trångt.


  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    Så här svarar jag.....

    Så, vad har ni för vagnar? Knaus 500 FSK
    Årsmodell? 2005
    Längd? Pass
    Förtält? Isabella vi har aldrig haft det uppe. Sen har vi ett vintertält också husvagnen stod i Sälen hela vintern.
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta? Dusch, markis, dubbelsäng och våningssäng. Skulle vilja ha lite mer svängrum i köket.
    Bästa campingplatserna? Vi gillar Böda Sand, Malingsbo har inte hunnit testa sååå många ännu!!
    Övrigt? TREVLIG SOMMAR!!
  14. 7
    Så här svarar jag..... Så, vad har ni för vagnar? Knaus 500 FSK
    Årsmodell? 2005
    Längd? Pass
    Förtält? Isabella vi har aldrig haft det uppe. Sen har vi ett vintertält också husvagnen stod i Sälen hela vintern.
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta? Dusch, markis, dubbelsäng och våningssäng. Skulle vilja ha lite mer svängrum i köket.
    Bästa campingplatserna? Vi gillar Böda Sand, Malingsbo har inte hunnit testa sååå många ännu!!
    Övrigt? TREVLIG SOMMAR!!
  15. Philly
    #8

    Mina svar....

    precis som @nkipanki har vi en Knaus 500 fsk -05.

    Vi har ett 3 m Isabella tält som vi är jätte nöjda med.

    Vagnen är fräsh och modern och väger inte så mycket. Det negativa jag kan komma på är att vi har haft problem med låsen på extraluckor och dyl. samt att jag även i viss mån kan ångra att vi inte tog en lite större storlek (550 fsk) i och med att du där får tillgång till en garderob i fullbredd. Den kan jag nämligen sakna ibland.

    Men i övrigt är vi väldigt nöjda med vår vagn.
  16. 8
    Mina svar.... precis som @nkipanki har vi en Knaus 500 fsk -05.

    Vi har ett 3 m Isabella tält som vi är jätte nöjda med.

    Vagnen är fräsh och modern och väger inte så mycket. Det negativa jag kan komma på är att vi har haft problem med låsen på extraluckor och dyl. samt att jag även i viss mån kan ångra att vi inte tog en lite större storlek (550 fsk) i och med att du där får tillgång till en garderob i fullbredd. Den kan jag nämligen sakna ibland.

    Men i övrigt är vi väldigt nöjda med vår vagn.
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Mina svar...

    En Solifer Arctic 552 GL
    Årsmodell? 1986
    Längd? 552
    Förtält? Triotält
    Bästa? Rymlig, har ugn och 3 spisplattor.
    Sämsta? Kunde varit snyggare dynor.
    Bästa campingplatserna? Pite havsbad och Byske havsbad
    Övrigt Är nybliven husvagnsägare=)) åker på semester om några veckor...längtar=)
  18. 9
    Mina svar... En Solifer Arctic 552 GL
    Årsmodell? 1986
    Längd? 552
    Förtält? Triotält
    Bästa? Rymlig, har ugn och 3 spisplattor.
    Sämsta? Kunde varit snyggare dynor.
    Bästa campingplatserna? Pite havsbad och Byske havsbad
    Övrigt Är nybliven husvagnsägare=)) åker på semester om några veckor...längtar=)
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10

    En till sak som är bra

    kom jag ju på det är ett vi har AC i den, så skönt när det är riktigt varmt.
  20. 10
    En till sak som är bra kom jag ju på det är ett vi har AC i den, så skönt när det är riktigt varmt.
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11

    svarar

    Så, vad har ni för vagnar?
    ** Cabby 610 -91 med barnkammare

    Årsmodell?
    ** -91, som sagt..

    Längd?
    ** 610.. ;-)

    Förtält?
    ** klart, klarar mig inte utan det.. Står vi mer än en natt så åker det upp bums.

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    ** billig semester, fria att åka vart vi vill.
    Sämst?.. vet inte vad det skulle vara? JO! Dyrt på färjan över till Finland, men det går ju att åka runt i stället. =)

    Bästa campingplatserna?
    ** Bodens camping, absolut bäst.

    Övrigt?
    ** älskar min vagn, precis som ungarna gör.. De tjatar om att få åka ut med den redan för flera månader sedan.. de får kompisar var vi än är; i Smygehuk eller Boden.
    Åker ca 300 mil varje sommar med den. Borta 5-6 veckor, minst.
    På vintern står den i Sälen, härligt att vintercampa när det är -25°C utanför och +20°C inne. =)
  22. 11
    svarar Så, vad har ni för vagnar?
    ** Cabby 610 -91 med barnkammare

    Årsmodell?
    ** -91, som sagt..

    Längd?
    ** 610.. ;-)

    Förtält?
    ** klart, klarar mig inte utan det.. Står vi mer än en natt så åker det upp bums.

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    ** billig semester, fria att åka vart vi vill.
    Sämst?.. vet inte vad det skulle vara? JO! Dyrt på färjan över till Finland, men det går ju att åka runt i stället. =)

    Bästa campingplatserna?
    ** Bodens camping, absolut bäst.

    Övrigt?
    ** älskar min vagn, precis som ungarna gör.. De tjatar om att få åka ut med den redan för flera månader sedan.. de får kompisar var vi än är; i Smygehuk eller Boden.
    Åker ca 300 mil varje sommar med den. Borta 5-6 veckor, minst.
    På vintern står den i Sälen, härligt att vintercampa när det är -25°C utanför och +20°C inne. =)
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12

    En ny till!

    Så, vad har ni för vagnar?
    *Polar 620 ctx, köpte den i söndags så vi har inte fått den ännu....

    Årsmodell?
    *2002

    Längd?
    620 antar jag....
    ;o)
    Förtält?
    *Isabella 3 meter! Det blir nog stort!

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    Åh, den hade så mycket utrustning! Installerad ugn OCH micro, Stor kyl och separat frys! Larm och kassaskåp(!). Dessutom sätter vi på AC!

    Bästa campingplatserna?
    *Jag gillar att campa på Öland! Eriksöre och Ekerum. Tylesand i Halmstad är också fint!

    Övrigt?
    Vi sålde vår Knaus för 2 år sedan och har åkt på 3 charterresor.... Nu tjatar barnen om husvagn, de vill hellre campa och vi har (ärligt talat) letat efter husvagn sedan vi sålde den förra men inte hittat någon som passat.... Men i söndags steg vi in i \"Polaren\" och sa bara att: den här tar vi! Så en kvart efter vi kom till affären var vi stolta husvagnsägare! Hoppas nu att den är så underbar som vi tror!
    Åh, så KUL att vara tillbaka på \"Campingsidan\"!
    Kramis!
  24. 12
    En ny till! Så, vad har ni för vagnar?
    *Polar 620 ctx, köpte den i söndags så vi har inte fått den ännu....

    Årsmodell?
    *2002

    Längd?
    620 antar jag....
    ;o)
    Förtält?
    *Isabella 3 meter! Det blir nog stort!

    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta?
    Åh, den hade så mycket utrustning! Installerad ugn OCH micro, Stor kyl och separat frys! Larm och kassaskåp(!). Dessutom sätter vi på AC!

    Bästa campingplatserna?
    *Jag gillar att campa på Öland! Eriksöre och Ekerum. Tylesand i Halmstad är också fint!

    Övrigt?
    Vi sålde vår Knaus för 2 år sedan och har åkt på 3 charterresor.... Nu tjatar barnen om husvagn, de vill hellre campa och vi har (ärligt talat) letat efter husvagn sedan vi sålde den förra men inte hittat någon som passat.... Men i söndags steg vi in i \"Polaren\" och sa bara att: den här tar vi! Så en kvart efter vi kom till affären var vi stolta husvagnsägare! Hoppas nu att den är så underbar som vi tror!
    Åh, så KUL att vara tillbaka på \"Campingsidan\"!
    Kramis!
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #13

    Adria 502 dk

    Årsmodell 2003

    Totallängd: 670 cm
    Karosslängd: 553 cm

    Tält: Ventura

    Det bästa är: Att den är liten och smidig men ändå har allt vi vill ha!

    Om jag ska nämna några nackdelar så skulle det vara att det endast är luftburen värme. Det kan bli lite småkallt så här på våren.

    Vår favvocamping är Vadstena camping!


  26. 13
    Adria 502 dk Årsmodell 2003

    Totallängd: 670 cm
    Karosslängd: 553 cm

    Tält: Ventura

    Det bästa är: Att den är liten och smidig men ändå har allt vi vill ha!

    Om jag ska nämna några nackdelar så skulle det vara att det endast är luftburen värme. Det kan bli lite småkallt så här på våren.

    Vår favvocamping är Vadstena camping!


  27. LottaO
    #14

    Kabe 540 Smaragd

    har vi:
    Årsmodell? 1988
    Längd? 540
    Förtält? Isabella.....
    Det bästa med vagnen?
    Kanske även sämsta? Tja, vi har bara sovit 7 nätter i den ännu. Men det bästa måste vara golvvärmen + att överslafen är 120 cm fast monterad, ber att få återkomma efter sommarn :)
    Bästa campingplatserna?
    Vi far på våran 1a riktiga husvagnsemester i juli, men av det jag minns från det jag var liten så röstar jag på Rättviks camping
    Övrigt?
    Längtar att få slå upp förtältet med ett gals vin ;)
  28. 14
    Kabe 540 Smaragd har vi:
    Årsmodell? 1988
    Längd? 540
    Förtält? Isabella.....
    Det bästa med vagnen?
    Kanske även sämsta? Tja, vi har bara sovit 7 nätter i den ännu. Men det bästa måste vara golvvärmen + att överslafen är 120 cm fast monterad, ber att få återkomma efter sommarn :)
    Bästa campingplatserna?
    Vi far på våran 1a riktiga husvagnsemester i juli, men av det jag minns från det jag var liten så röstar jag på Rättviks camping
    Övrigt?
    Längtar att få slå upp förtältet med ett gals vin ;)
  29. Medlem sedan
    Dec 2000
    #15

    Ang. Bodens camping

    jag har ju sett förr att du/ni gillar den. Vad finns där och vad mer specifikt är det som är bra med den? Är det stora platser osv? (vi har ju stor vagn så det är viktigt) Som du förstår så planerar vi att åka dit i sommar. :)
  30. 15
    Ang. Bodens camping jag har ju sett förr att du/ni gillar den. Vad finns där och vad mer specifikt är det som är bra med den? Är det stora platser osv? (vi har ju stor vagn så det är viktigt) Som du förstår så planerar vi att åka dit i sommar. :)
  31. Medlem sedan
    Dec 2000
    #16

    åhh jag måste få fråga..

    och du behöver inte svara om du inte vill. Hur mycket betalade ni för den? Vi ska sälja våran som är en exakt likadan i samma årsmodell. Var det privat eller företag?
    Vi säljer den eftersom jag börjat plugga...inte direkt planerat och inkomsten är därefter. Men men... det är en jättefin vagn och jag lovar att ni kommer inte att ångra er. :)
  32. 16
    åhh jag måste få fråga.. och du behöver inte svara om du inte vill. Hur mycket betalade ni för den? Vi ska sälja våran som är en exakt likadan i samma årsmodell. Var det privat eller företag?
    Vi säljer den eftersom jag börjat plugga...inte direkt planerat och inkomsten är därefter. Men men... det är en jättefin vagn och jag lovar att ni kommer inte att ångra er. :)
  33. Medlem sedan
    Dec 2000
    #17

    Xenia svar

    Så, vad har ni för vagnar? En Polar 620, just nu, det blir nog en Sävsjö 6.1 framöver (iaf nått år)
    Årsmodell? Polaren = 2002, Sävsjön blir en 94-96
    Längd? 620 blir 610
    Förtält? Svenska tält 3m, blir tja ett 2,5m:s
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta? Stora frysen, planlösningen, färgen på dynorna, det stora tältet, ytan i vagnen, i love it.. buhu att vi ska sälja den.
    Bästa campingplatserna? Piteå Havsbad och Åminne på Gotland.
    Övrigt? Det är surt att byta ner sig i husvagn... men det ska nog gå. Tur att Sävsjön är fin. Dock har jag upptäckt att det är få vagnar i 110-150´ klassen som har det utseende som jag vill ha, förutom sävsjön då. Kaben är väldigt vit i de årsmodellerna, Polaren har den fula grön-blåa rutorna på... och tja det är de vagnar jag väljer mellan. Men smaken är ju som baken.. delad... å det är ju tur. Men det gör det svårt att hitta vagn.
  34. 17
    Xenia svar Så, vad har ni för vagnar? En Polar 620, just nu, det blir nog en Sävsjö 6.1 framöver (iaf nått år)
    Årsmodell? Polaren = 2002, Sävsjön blir en 94-96
    Längd? 620 blir 610
    Förtält? Svenska tält 3m, blir tja ett 2,5m:s
    Det bästa med vagnen? Kanske även sämsta? Stora frysen, planlösningen, färgen på dynorna, det stora tältet, ytan i vagnen, i love it.. buhu att vi ska sälja den.
    Bästa campingplatserna? Piteå Havsbad och Åminne på Gotland.
    Övrigt? Det är surt att byta ner sig i husvagn... men det ska nog gå. Tur att Sävsjön är fin. Dock har jag upptäckt att det är få vagnar i 110-150´ klassen som har det utseende som jag vill ha, förutom sävsjön då. Kaben är väldigt vit i de årsmodellerna, Polaren har den fula grön-blåa rutorna på... och tja det är de vagnar jag väljer mellan. Men smaken är ju som baken.. delad... å det är ju tur. Men det gör det svårt att hitta vagn.
  35. Medlem sedan
    May 2000
    #18

    Ja

    platserna är stora, campingen fräsch och välstädad (får väl hoppas den är det i år också, beror ju på hurdan personal de har), de har nattvakter så det är lugnt (fast det blir det ganska sent, eftersom det är ljust hela natten..) Ungarna hittar alltid kompisar bums. De har en \"barnklubb\" där ungarna (även mina större barn) kan vara på morgonen, de hittar på lite kul direkt efter frukost.
    Där finns ett underbart bad för barnen i direkt anslutning till campingen.
    Där finns stora kök att laga mat i och där man kan sitta i lugn och ro och äta, om man inte vill vara i husvagnen. (jag föredrar dessa kök, slippa matos i vagnen och kunna diska undan direkt i den stora diskmaskinen)
    Tvättmaskinerna fungerar MKT bra, viktigt när man har flera barn. ;-) (och har iaf varit gratis jämt hittills, inte illa!)
    Gratis duschar.. jag avskyr att stå med mynt när vi ska duscha. och försök få min unge som inte vill stå där att stå still precis när du stoppat i din slant..

    Just ljuset gillar jag. Men det negativa är ju att barnen inte fattar det är natt när kl är 01.00.. hehe
  36. 18
    Ja platserna är stora, campingen fräsch och välstädad (får väl hoppas den är det i år också, beror ju på hurdan personal de har), de har nattvakter så det är lugnt (fast det blir det ganska sent, eftersom det är ljust hela natten..) Ungarna hittar alltid kompisar bums. De har en \"barnklubb\" där ungarna (även mina större barn) kan vara på morgonen, de hittar på lite kul direkt efter frukost.
    Där finns ett underbart bad för barnen i direkt anslutning till campingen.
    Där finns stora kök att laga mat i och där man kan sitta i lugn och ro och äta, om man inte vill vara i husvagnen. (jag föredrar dessa kök, slippa matos i vagnen och kunna diska undan direkt i den stora diskmaskinen)
    Tvättmaskinerna fungerar MKT bra, viktigt när man har flera barn. ;-) (och har iaf varit gratis jämt hittills, inte illa!)
    Gratis duschar.. jag avskyr att stå med mynt när vi ska duscha. och försök få min unge som inte vill stå där att stå still precis när du stoppat i din slant..

    Just ljuset gillar jag. Men det negativa är ju att barnen inte fattar det är natt när kl är 01.00.. hehe
  37. Medlem sedan
    Jan 2000
    #19

    Polar 560 CTH 2.5

    har vi!

    Årsmodell: 2004

    Längd: 5.60 meter

    Förtält: Javisst ett stort Svenska Tält Residence, med vita gardiner. Vi har också ett Lapplandia vintertält. Om förtält tycker jag sådär. Mannen vill ha upp det om det så bara är två dgr, jag när vi ligger lite längre.

    Det bästa med vagnen är det stora köket i vinkel. Dubbelsängen och alla garderober, jättebra det känns lyxigt. Inte att förglömma bredden på vagnen 2.5 m, det är verkligen rymligt och ljust. Helblåa dynor. Helt klart nöjd.
    Det som jag skulle vilja ha är en fast våningssäng som sonen kunde ligga i, och ha lite mysplats eller kompissäng. Som det är nu sover han i överskåpssängen över vår dubbelsäng. FUngerar i och för sig jättebra. Men det är väl det sämsta som jag kan hitta på. Men samtidigt så tar man den planlösningen har man inte det stora vinkelköket!
  38. 19
    Polar 560 CTH 2.5 har vi!

    Årsmodell: 2004

    Längd: 5.60 meter

    Förtält: Javisst ett stort Svenska Tält Residence, med vita gardiner. Vi har också ett Lapplandia vintertält. Om förtält tycker jag sådär. Mannen vill ha upp det om det så bara är två dgr, jag när vi ligger lite längre.

    Det bästa med vagnen är det stora köket i vinkel. Dubbelsängen och alla garderober, jättebra det känns lyxigt. Inte att förglömma bredden på vagnen 2.5 m, det är verkligen rymligt och ljust. Helblåa dynor. Helt klart nöjd.
    Det som jag skulle vilja ha är en fast våningssäng som sonen kunde ligga i, och ha lite mysplats eller kompissäng. Som det är nu sover han i överskåpssängen över vår dubbelsäng. FUngerar i och för sig jättebra. Men det är väl det sämsta som jag kan hitta på. Men samtidigt så tar man den planlösningen har man inte det stora vinkelköket!
  39. LottaO
    #20

    GLB imt

  40. 20
    GLB imt
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ni som har husvagn
    By Anonym in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-22, 21:48
  2. Vad gör man i en husvagn?
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 21:06
  3. Vad har ni för Husvagn?
    By -Sunflower- in forum Resesnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 09:17
  4. Bil att dra husvagn?
    By Mina in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:41
  5. ni med husvagn
    By mia b...sugen på husvagn in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 02:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar