Hallå hallå alla!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Hallå hallå alla!

    Var på UL idag och all vätska är nu borta! Känns så skönt att det går åt rätt håll samtidigt vill jag inte ta ut något i förskott. Jag kommer vara orolig ända fram till förlossningen förmodligen pga av allt som hänt tidigare men jag försöker ta en dag i taget.

    Kom hem från Grekland förra helgen där vi hade det jätte skönt. Gjorde ingenting förutom låg på stranden och åt goda middagar i 30-graders värme! Till och med JAG tyckte det var för varmt som annars är jordens största soldyrkarinna! Jag har dock skylt magen så inte bebi skulle få solsting :-)

    Hur mår Ni? Mår Ni bra med alla magar?

    Kram från lilla brownisen
  2. 1
    Hallå hallå alla! Var på UL idag och all vätska är nu borta! Känns så skönt att det går åt rätt håll samtidigt vill jag inte ta ut något i förskott. Jag kommer vara orolig ända fram till förlossningen förmodligen pga av allt som hänt tidigare men jag försöker ta en dag i taget.

    Kom hem från Grekland förra helgen där vi hade det jätte skönt. Gjorde ingenting förutom låg på stranden och åt goda middagar i 30-graders värme! Till och med JAG tyckte det var för varmt som annars är jordens största soldyrkarinna! Jag har dock skylt magen så inte bebi skulle få solsting :-)

    Hur mår Ni? Mår Ni bra med alla magar?

    Kram från lilla brownisen
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    HEJ!!!

    Åh vad kul att det verkar vara bra nu.
    Vad innebär det som hände?
    Vet dom vad det berodde på?
    Om det är någon som är mer värd att få lapa sol än någon annan så är det ni...skönt att ni hade det bra!
    Sköt om dig!
    *kram*
  4. 2
    HEJ!!! Åh vad kul att det verkar vara bra nu.
    Vad innebär det som hände?
    Vet dom vad det berodde på?
    Om det är någon som är mer värd att få lapa sol än någon annan så är det ni...skönt att ni hade det bra!
    Sköt om dig!
    *kram*
  5. Vimse bf 6/9
    #3

    Hej!

    Vilken resa ni har gjort och då menar jag inte bara Greklandsresan. Inte lätt att bara pusta ut förstår jag, men skönt ändå.
    Vi var också en vända till Grekland, sååå skönt att vila ut i värmen innan maggen blir föör stor.
  6. 3
    Hej! Vilken resa ni har gjort och då menar jag inte bara Greklandsresan. Inte lätt att bara pusta ut förstår jag, men skönt ändå.
    Vi var också en vända till Grekland, sååå skönt att vila ut i värmen innan maggen blir föör stor.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Hej!

    Roligt att se dig här igen och höra att du har positiva besked att komma med.
    Hoppas att ni tagit det lungt och vilat ordentligt under semestern
  8. 4
    Hej! Roligt att se dig här igen och höra att du har positiva besked att komma med.
    Hoppas att ni tagit det lungt och vilat ordentligt under semestern
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Hej där!

    vad underbart med semester och att allt nu ser bra ut på UL. Tänk vad ni fått gå igenom, era stackare!

    Jag mår bra förutom förfärlig foglossning, men den behövs det inte tjatas om ;-)

    Fortsätt må så bra som det bara går!
    Kram
  10. 5
    Hej där! vad underbart med semester och att allt nu ser bra ut på UL. Tänk vad ni fått gå igenom, era stackare!

    Jag mår bra förutom förfärlig foglossning, men den behövs det inte tjatas om ;-)

    Fortsätt må så bra som det bara går!
    Kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Åh va skönt

    Underbart både med bebis och med semester, det var du värd. Kramar
  12. 6
    Åh va skönt Underbart både med bebis och med semester, det var du värd. Kramar
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    svar

    Jadu, ingen som vet vad det berodde på. Bara att hålla tummarna för att det utvecklas som det ska nu.

    Kram!
  14. 7
    svar Jadu, ingen som vet vad det berodde på. Bara att hålla tummarna för att det utvecklas som det ska nu.

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8

    Hej tjejen

    vad kul att se att du är tillbaka, och vad skönt att höra att allt verkar bättre med bebisen! Jag förstår att det finns en oro som inte släpper i första tagen men nu pekar det ju i rätt riktning.

    Vad härligt med lite semester i Grekland, det brukar vara som finast där på våren tycker jag.

    Själv mår jag bra. Magen växer, och ihelgen insåg jag att sista paren vanliga byxor inte satt så bekvämt längre om man skulle ha knappen stängd...
    Bebisen gör lite väsen av sig ibland, men den verkar samla desto mer enegri till den kommer ut...

    kramar från Åsa
  16. 8
    Hej tjejen vad kul att se att du är tillbaka, och vad skönt att höra att allt verkar bättre med bebisen! Jag förstår att det finns en oro som inte släpper i första tagen men nu pekar det ju i rätt riktning.

    Vad härligt med lite semester i Grekland, det brukar vara som finast där på våren tycker jag.

    Själv mår jag bra. Magen växer, och ihelgen insåg jag att sista paren vanliga byxor inte satt så bekvämt längre om man skulle ha knappen stängd...
    Bebisen gör lite väsen av sig ibland, men den verkar samla desto mer enegri till den kommer ut...

    kramar från Åsa
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9

    åhh

    vad glad jag blir att höra att allt verkar bra för er,så länge allt går åt rätt håll är det bra :-)
  18. 9
    åhh vad glad jag blir att höra att allt verkar bra för er,så länge allt går åt rätt håll är det bra :-)
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10

    Å!

    vad härligt det låter! Jätteskönt att vätskan var borta också, men det är ju fullt förståeligt om du är orolig hela vägen ut med tanke på allt som varit.

    Låter som om det var en skön semester!
  20. 10
    Å! vad härligt det låter! Jätteskönt att vätskan var borta också, men det är ju fullt förståeligt om du är orolig hela vägen ut med tanke på allt som varit.

    Låter som om det var en skön semester!
  21. mia b
    #11

    vad skönt

    ändå att höra att det är okej. Bra att ni kollas extra hela vägen!
  22. 11
    vad skönt ändå att höra att det är okej. Bra att ni kollas extra hela vägen!
  23. Medlem sedan
    Feb 2006
    #12

    Sköönt!

    Avis för jag har haft ett rejält Greklandssug i två månader nu! Kan inte vara ledig förrän i Juli o då känns det för sent att åka.

    Skönt att det ser bra ut just nu och hoppas verkligen med all min kraft att det kommer fortsätta åt det hållet!!

    Megakramar och glada utrop :)
  24. 12
    Sköönt! Avis för jag har haft ett rejält Greklandssug i två månader nu! Kan inte vara ledig förrän i Juli o då känns det för sent att åka.

    Skönt att det ser bra ut just nu och hoppas verkligen med all min kraft att det kommer fortsätta åt det hållet!!

    Megakramar och glada utrop :)
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13

    hej

    härligt med en greklands semester, hoppas ni njöt av både sol och god mat.
    Hoppas at allt fortsätter att vara bra med er lilla bebis.

    Jag är helt sjukskriven nu sedan någon vecka tilbaka, pga högt blodtryck så jag vilar så mycket det går.
  26. 13
    hej härligt med en greklands semester, hoppas ni njöt av både sol och god mat.
    Hoppas at allt fortsätter att vara bra med er lilla bebis.

    Jag är helt sjukskriven nu sedan någon vecka tilbaka, pga högt blodtryck så jag vilar så mycket det går.
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14

    Hello!

    Hej, vad kul att se dig här! Underbart att höra att det går åt rätt håll, vilken märklig historia du har varit med om.

    Här är allt bra, men det är ju alldeles för lååååång tid kvar tills bebisen kommer! Är grymt trött på att vara gravid faktiskt, trots att jag egentligen mår rätt bra.

    Kram, kram
  28. 14
    Hello! Hej, vad kul att se dig här! Underbart att höra att det går åt rätt håll, vilken märklig historia du har varit med om.

    Här är allt bra, men det är ju alldeles för lååååång tid kvar tills bebisen kommer! Är grymt trött på att vara gravid faktiskt, trots att jag egentligen mår rätt bra.

    Kram, kram
  29. Medlem sedan
    Mar 2005
    #15

    Välkommen hem!

    Säger som de andra, du har ju verkligen förtjänat att få vila upp dig och må bra. Förstår att du har oro kvar, men det är ju ett mycket gott tecken att allt ser bra ut nu på UL.
  30. 15
    Välkommen hem! Säger som de andra, du har ju verkligen förtjänat att få vila upp dig och må bra. Förstår att du har oro kvar, men det är ju ett mycket gott tecken att allt ser bra ut nu på UL.
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16

    Å va härligt det

    hördes att vätskan var borta! :) Håller verkligen tummarna för er! Kan förstå att oron finns kvar ändå, men jag tror att det är lite av ett sätt att inte ta ut \"segern\" i förskott och behöva bli extra besviken om man säger så...

    Stor kram och roligt att du är tillbaka!
  32. 16
    Å va härligt det hördes att vätskan var borta! :) Håller verkligen tummarna för er! Kan förstå att oron finns kvar ändå, men jag tror att det är lite av ett sätt att inte ta ut \"segern\" i förskott och behöva bli extra besviken om man säger så...

    Stor kram och roligt att du är tillbaka!
  33. Medlem sedan
    Oct 1999
    #17

    Å va roligt.

    Har tänkt så mkt på er. Gud så härligt att allt verkar gå åt rätt håll. Men jag antar att vi måste fortsätta att hålla tummarna. Ska du fortsätta gå på mer koller och så?
  34. 17
    Å va roligt. Har tänkt så mkt på er. Gud så härligt att allt verkar gå åt rätt håll. Men jag antar att vi måste fortsätta att hålla tummarna. Ska du fortsätta gå på mer koller och så?

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Hallå hallå alla.
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:11
  5. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar