Trött kille
_00/01 Vinterbarn
  1. Stina med L & M
    #1

    Trött kille

    I går kväll kom Linus upprusande ur sängen och sprang mot toaletten. Han ställde sig vid toastolen, drog ner byxorna och kissade. Problemet var bara att han hade ryggen mot toastolen och kissade rakt på lillebrors blöjhög. Allt belv genomblött. Stackarn blev alldeles förtvivlad när han upptäckte vad han gjort.

    Han brås tydligen på sin mor som vid samma ålder gick in i köket och satte sig i nedersta kökslådan i samma ärende :-)
  2. 1
    Trött kille I går kväll kom Linus upprusande ur sängen och sprang mot toaletten. Han ställde sig vid toastolen, drog ner byxorna och kissade. Problemet var bara att han hade ryggen mot toastolen och kissade rakt på lillebrors blöjhög. Allt belv genomblött. Stackarn blev alldeles förtvivlad när han upptäckte vad han gjort.

    Han brås tydligen på sin mor som vid samma ålder gick in i köket och satte sig i nedersta kökslådan i samma ärende :-)
  3. J m T, M & L
    #2

    Ojdå!!

    Så det kan gå...
  4. 2
    Ojdå!! Så det kan gå...
  5. Cina m 2 tjejer
    #3

    *ler*

    Kommer i håg min bror (eller rättare sagt fått höra då han är äldre än mig)
    Mina föräldrar sitter i soffan och tittar på tv:n varpå min bror kommer ner för trappan och lyfter på dynan i en av fotöljerna och drar ner kallingarna och börjar kissa... Injnan mina föräldrar han med att fatta så var allt klart..*asg*
    Barn är härliga (Så länge inte mina gör det..*sss*)
  6. 3
    *ler* Kommer i håg min bror (eller rättare sagt fått höra då han är äldre än mig)
    Mina föräldrar sitter i soffan och tittar på tv:n varpå min bror kommer ner för trappan och lyfter på dynan i en av fotöljerna och drar ner kallingarna och börjar kissa... Injnan mina föräldrar han med att fatta så var allt klart..*asg*
    Barn är härliga (Så länge inte mina gör det..*sss*)
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Hi hi hi...tack för det :-) (imt)

    q
  8. 4
    Hi hi hi...tack för det :-) (imt) q
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Hoppsan!

    Stackars Linus! Hoppas han inte var ledsen för länge över att det blev så tokigt och att ni kunde skratta tillsammans åt det på morgonen!

    Kramisar
  10. 5
    Hoppsan! Stackars Linus! Hoppas han inte var ledsen för länge över att det blev så tokigt och att ni kunde skratta tillsammans åt det på morgonen!

    Kramisar
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Fniss..

    Det är inte lätt när man är trött!
  12. 6
    Fniss.. Det är inte lätt när man är trött!
  13. Anna m Flipp & Vendela
    #7

    Hahaha!

    Ja, jag gjorde något liknande men i en toppmatad tvättmaskin när jag var i femårsåldern:-)
  14. 7
    Hahaha! Ja, jag gjorde något liknande men i en toppmatad tvättmaskin när jag var i femårsåldern:-)

Liknande trådar

  1. Oj vilken trött kille.
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 09:30
  2. Trött kille
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 20:51
  3. Trött kille
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 22:12
  4. trött kille
    By * Ia * in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 15:44
  5. Trött kille idag
    By HeidiN72 in forum _00 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 18:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar