hej ang magen
Kroppsideal
  1. Linda
    #1

    hej ang magen

    nån som vet /gjortop pga delad magmuskel?tror jag har el rättare sagt har men vet ej vad som dom anser mycket...hur går man till väga? har nämligen hört att det inte spelar nån roll hur du tränar att det fortfarande ser ut som man är gravid? nån som vet ?
  2. 1
    hej ang magen nån som vet /gjortop pga delad magmuskel?tror jag har el rättare sagt har men vet ej vad som dom anser mycket...hur går man till väga? har nämligen hört att det inte spelar nån roll hur du tränar att det fortfarande ser ut som man är gravid? nån som vet ?
  3. o
    #2

    får jag fråga ?

    har du gjort situps efer du har fått ditt barn? hur tidigt, eller hur fort efer förlossningen?om du minns förstås.
  4. 2
    får jag fråga ? har du gjort situps efer du har fått ditt barn? hur tidigt, eller hur fort efer förlossningen?om du minns förstås.
  5. Linda
    #3

    Hej

    jag har tre barn tror nog jag kanske började för tidigt efter redan första barnet.Vet att när jag vänta tvåan och trean så var magen nästan strutformad om jag spände den tog i,satt eller låg jag och skulle uppså märktes det .Vet inte om det har nån betydelse men jag tänkte på det med nr tre att det kanske var muskeln som inte satt ihop.Känns ju tråkigt om man ändå aldrig blir \"platt\" utan ser smågravid ut, är alltså uppre delen av magen....
  6. 3
    Hej jag har tre barn tror nog jag kanske började för tidigt efter redan första barnet.Vet att när jag vänta tvåan och trean så var magen nästan strutformad om jag spände den tog i,satt eller låg jag och skulle uppså märktes det .Vet inte om det har nån betydelse men jag tänkte på det med nr tre att det kanske var muskeln som inte satt ihop.Känns ju tråkigt om man ändå aldrig blir \"platt\" utan ser smågravid ut, är alltså uppre delen av magen....
  7. Jenny
    #4

    Så är min med..

    alltså om man gör en situp och stannar på hälften, så ser magen ut som en strut. Känner man där imellan så är det typ ett \"jack\" eller nåt som fingrarna åker ner i .. ska det vara så? Har jag tränat för lite eller? Min som är drygt 18 månader nu.. vad kan jag göra för att få en finare mage??
  8. 4
    Så är min med.. alltså om man gör en situp och stannar på hälften, så ser magen ut som en strut. Känner man där imellan så är det typ ett \"jack\" eller nåt som fingrarna åker ner i .. ska det vara så? Har jag tränat för lite eller? Min som är drygt 18 månader nu.. vad kan jag göra för att få en finare mage??
  9. o
    #5

    snarare på fel sätt

    och inte för lite.Tyvärr så finns det väldigt lite information om hur man gör det på rätt sätt efter graviditeten.
  10. 5
    snarare på fel sätt och inte för lite.Tyvärr så finns det väldigt lite information om hur man gör det på rätt sätt efter graviditeten.
  11. o
    #6

    tack för svaret!

    det finns smarta övningar där man arbetar noga med transversus, den mest djupsittande muskeln. Jag gör dessa övninga rmed *mina* mammor, väldigt svårt att förklara övningarna, mkt bättre att visa.
  12. 6
    tack för svaret! det finns smarta övningar där man arbetar noga med transversus, den mest djupsittande muskeln. Jag gör dessa övninga rmed *mina* mammor, väldigt svårt att förklara övningarna, mkt bättre att visa.

Liknande trådar

  1. Lös i magen..?
    By Anonym in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 18:12
  2. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 23:02
  3. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 22:03
  4. Jag har så ont i magen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:08
  5. ONT i magen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar