Fia mE+L och Lillbuff
_0606 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Fia mE+L och Lillbuff

    Fia hur går det för dig... ser att du plussar nu.. Kul om vi hamnar i samma grupp igen:) Fast jag tror ju att jag får en julibebis... Håller tummanrna för att du slipper gå så länge mer.
    kram kram
    Johanna m Andreas /feb-04
  2. 1
    Fia mE+L och Lillbuff Fia hur går det för dig... ser att du plussar nu.. Kul om vi hamnar i samma grupp igen:) Fast jag tror ju att jag får en julibebis... Håller tummanrna för att du slipper gå så länge mer.
    kram kram
    Johanna m Andreas /feb-04
  3. Fia mE+L och Lillbuff+6
    #2

    Jodå jag är kvar!

    Just nu plussar jag nog på ren rutin tror jag för inte ens humöret har börjat dala:-) Efter två långa plussare sen förrut så är man liksom inställd. Får se hur många dagar över man får den här gången... För maken skull så hoppas jag atat det är dags snart för han är hypernervös och får nästan panik varje gång jag ska upp på toa, inte kan sova eller bara råkar röra lilltån:-)
    Så du är inställd på julibebis du? Hoppas att den komma före det!
    Kram!
  4. 2
    Jodå jag är kvar! Just nu plussar jag nog på ren rutin tror jag för inte ens humöret har börjat dala:-) Efter två långa plussare sen förrut så är man liksom inställd. Får se hur många dagar över man får den här gången... För maken skull så hoppas jag atat det är dags snart för han är hypernervös och får nästan panik varje gång jag ska upp på toa, inte kan sova eller bara råkar röra lilltån:-)
    Så du är inställd på julibebis du? Hoppas att den komma före det!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Nu är Lillbuff här!
    By Fia med 4 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 19:47
  2. Fia med Lillbuff
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 11:01
  3. Fia med E+L och Lillbuff
    By Anonym in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 18:53
  4. Fia med E+L och Lillbuff
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 08:35
  5. Fia med E+L och Lillbuff!!
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar