Går alla era 2,5 åringar
_03 Höstbarn
  1. Stumpan m.J-03 & Z-05
    #1

    Går alla era 2,5 åringar

    på dagis? josefin börjar om en vecka drygt hos dagmamma kramar
  2. 1
    Går alla era 2,5 åringar på dagis? josefin börjar om en vecka drygt hos dagmamma kramar
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Jodå, visst går hon

    på dagis. J har gått där sedan i höstas och trivs riktigt bra. Även vi har vant oss, men det var svårt att släppa henne i början.

    Är det många barn hos dagmamman? Det blir säkert bra!

    (Nu blir rubrikerna riktigt roliga, eller är det kanske bara min dåliga humor.:-)
  4. 2
    Jodå, visst går hon på dagis. J har gått där sedan i höstas och trivs riktigt bra. Även vi har vant oss, men det var svårt att släppa henne i början.

    Är det många barn hos dagmamman? Det blir säkert bra!

    (Nu blir rubrikerna riktigt roliga, eller är det kanske bara min dåliga humor.:-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Japp!

    Aniara började tidigare än vi tänkt oss, vid 15 månader bara för att vi fick plats på ett så himla bra dagis. Hon ÄLSKAR det och protesterar högljutt mot att gå hemma och dra med oss tråkmånsar när hon måste det. :-)

    Hoppas att det blir bra hos dagmamman!
  6. 3
    Japp! Aniara började tidigare än vi tänkt oss, vid 15 månader bara för att vi fick plats på ett så himla bra dagis. Hon ÄLSKAR det och protesterar högljutt mot att gå hemma och dra med oss tråkmånsar när hon måste det. :-)

    Hoppas att det blir bra hos dagmamman!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Går 4 timmar om dagen

    På dagis som hon älskar! Hon började där i november, innan dess gick hon hos dagmamma på förmiddagarna (från det hon var ett år). Dagiset är MYCKET bättre än dagmamman. Det är svårt att hitta barnomsorg här i Frankrike och man får ta det man får. Dagmammans syn på barn och uppfostran stämde inte alls överens med våran, men det var tyvärr inte mycket att göra. Lyckligtvis kunde jag jobba halvtid, annars hade jag nog varit tvungen att sluta jobba.
    Berätta gärna sen hur det gick! Hur verkar dagmamman? En del dagmammor är ju superbra!

    PS. Jag reagerade också på rubriken! Det kan ju bli lite kul!
  8. 4
    Går 4 timmar om dagen På dagis som hon älskar! Hon började där i november, innan dess gick hon hos dagmamma på förmiddagarna (från det hon var ett år). Dagiset är MYCKET bättre än dagmamman. Det är svårt att hitta barnomsorg här i Frankrike och man får ta det man får. Dagmammans syn på barn och uppfostran stämde inte alls överens med våran, men det var tyvärr inte mycket att göra. Lyckligtvis kunde jag jobba halvtid, annars hade jag nog varit tvungen att sluta jobba.
    Berätta gärna sen hur det gick! Hur verkar dagmamman? En del dagmammor är ju superbra!

    PS. Jag reagerade också på rubriken! Det kan ju bli lite kul!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Evelina har ått på dagis sedan

    1 års dagen pga att jag var arbetssökande och måste ha dagisplats ordnad för ev jobb. Nu efter flytten går hon på dagis sedan hösten och trivs jättebra men är lika glad när mamma kommer för att hämta henne.
  10. 5
    Evelina har ått på dagis sedan 1 års dagen pga att jag var arbetssökande och måste ha dagisplats ordnad för ev jobb. Nu efter flytten går hon på dagis sedan hösten och trivs jättebra men är lika glad när mamma kommer för att hämta henne.
  11. Nilla *NYGIFT*
    #6

    japp

    sedan et tår tillbaka
  12. 6
    japp sedan et tår tillbaka

Liknande trådar

  1. Hej Alla! o grattis alla 1 åringar!!
    By Blubben in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 20:34
  2. hej alla och grattis alla 1 åringar
    By MALJE in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 14:28
  3. Grattis alla nya 3-åringar!!
    By S-JJ in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 21:59
  4. Grattis alla 2 åringar!
    By Aipolas in forum _0407 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 19:13
  5. Grattis alla nya 5 åringar (imt)
    By lottis30 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 07:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar