Lite nyfiken...
_0511 Novemberbarn
  1. Anonym nu
    #1

    Lite nyfiken...

    Har inte skrivit på evigheter, men är lite nyfiken på om det är nånn annan som har bebbe på G?? Har precis testat positivt efter att ha fått i november. Eller är det någon som planerat en tätis?
  2. 1
    Lite nyfiken... Har inte skrivit på evigheter, men är lite nyfiken på om det är nånn annan som har bebbe på G?? Har precis testat positivt efter att ha fått i november. Eller är det någon som planerat en tätis?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Näe, men grattis!

    Är sååå sugen på en förlossning och en bebis till, men nä, det blir ingen här på ett tag.
    Grattis!! är oxå nyfiken på om det är fler gravida härifrån!!
  4. 2
    Näe, men grattis! Är sååå sugen på en förlossning och en bebis till, men nä, det blir ingen här på ett tag.
    Grattis!! är oxå nyfiken på om det är fler gravida härifrån!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Grattis!

    Här vankas ingen tätis, tre barn under fyra år räcker gott och väl för min ork. *s*

    Om en fyra fem år kanske, vem vet. Vi stänger inga dörrar men planerar heller inte.
  6. 3
    Grattis! Här vankas ingen tätis, tre barn under fyra år räcker gott och väl för min ork. *s*

    Om en fyra fem år kanske, vem vet. Vi stänger inga dörrar men planerar heller inte.
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Japp!

    Jag fick barn i november och väntar nu en tätis till, närmare bestämt med bf den 17/1-07! :)

    Grattis till dig!
  8. 4
    Japp! Jag fick barn i november och väntar nu en tätis till, närmare bestämt med bf den 17/1-07! :)

    Grattis till dig!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Väldigt mycket grattis

    Till magen! Blir allt lite sugen. Men om det är som annars så får jag vänta många månader innan kroppen kommer igång för ny bäs. Men så var det ju orken också. Jag har ju redan en underbar och jämn fyrklöver.
  10. 5
    Väldigt mycket grattis Till magen! Blir allt lite sugen. Men om det är som annars så får jag vänta många månader innan kroppen kommer igång för ny bäs. Men så var det ju orken också. Jag har ju redan en underbar och jämn fyrklöver.
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6

    GRATTIS!

    När jag läste upp det där för min man så STIRRADE han på mig. Det var big no-no i den blicken. Här blir inga fler på ett bra tag fast jag skulle kunna tänka mig en till. Man blir inspirerad av 4-barns mammor som Jost och Tessan!
  12. 6
    GRATTIS! När jag läste upp det där för min man så STIRRADE han på mig. Det var big no-no i den blicken. Här blir inga fler på ett bra tag fast jag skulle kunna tänka mig en till. Man blir inspirerad av 4-barns mammor som Jost och Tessan!
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    Grattis till dig också!

    Jag KAN vara helt förvirrad men jag tror inte att jag har läst det innan?
  14. 7
    Grattis till dig också! Jag KAN vara helt förvirrad men jag tror inte att jag har läst det innan?
  15. KAJO
    #8

    Nej

    det är inte aktuellt här:-)
  16. 8
    Nej det är inte aktuellt här:-)
  17. KAJO
    #9

    Men grattis

    förstås...
  18. 9
    Men grattis förstås...
  19. Lollipop m Ludvig
    #10

    Hoppsan

    och grattis förstås!! Nepp, ingen tätis här.
  20. 10
    Hoppsan och grattis förstås!! Nepp, ingen tätis här.
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11

    Grattis!!

    Nu blir jag nyfiken på vem du kan vara =)

    Här blir det inga fler barn, i alla fall inte än på några år... 2 söta tjejer räcker bra just nu.

    Kram och lycka till med graviditeten!
  22. 11
    Grattis!! Nu blir jag nyfiken på vem du kan vara =)

    Här blir det inga fler barn, i alla fall inte än på några år... 2 söta tjejer räcker bra just nu.

    Kram och lycka till med graviditeten!
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12

    Grattis

    till magen.
    Här planeras inga fler barn (inte ännu iallafall och får min sambo bestämma så blir det nog inga fler heller).
  24. 12
    Grattis till magen.
    Här planeras inga fler barn (inte ännu iallafall och får min sambo bestämma så blir det nog inga fler heller).
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13

    Grattis

    till dig också.
    Tror att jag missat detta tidigare.
  26. 13
    Grattis till dig också.
    Tror att jag missat detta tidigare.
  27. Anonym nu
    #14

    Grattis!!!

    rolig med en till, om mina beräkningar stämmer så kommer min i början av februari, men det vet man juh aldrig iofs.
  28. 14
    Grattis!!! rolig med en till, om mina beräkningar stämmer så kommer min i början av februari, men det vet man juh aldrig iofs.
  29. Anonym nu
    #15

    Tack för svar.

    Är anonym ett tag till, har juh precis testat positivt. Men barnet är planerat och det är det 4:e. Sen får jag nog sätta P för bebbefabriken här!!
  30. 15
    Tack för svar. Är anonym ett tag till, har juh precis testat positivt. Men barnet är planerat och det är det 4:e. Sen får jag nog sätta P för bebbefabriken här!!
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16

    Grattis!!

    Tror inte heller jag uppfattat detta tidigare. Stort grattis till dig med =)
    Kram
  32. 16
    Grattis!! Tror inte heller jag uppfattat detta tidigare. Stort grattis till dig med =)
    Kram
  33. Agneta H med 3
    #17

    Grattis!!

    Vad jätteroligt! Blir lite nyfiken på vem du är...
  34. 17
    Grattis!! Vad jätteroligt! Blir lite nyfiken på vem du är...
  35. Agneta H med 3
    #18

    Hm...

    ...så många trebarnsmammor är här väl inte...och jag kan ju ta bort mig själv...;o)
  36. 18
    Hm... ...så många trebarnsmammor är här väl inte...och jag kan ju ta bort mig själv...;o)
  37. Agneta H med 3
    #19

    Grattis!!

    Vad roligt!! Lycka till med graviditeten!
  38. 19
    Grattis!! Vad roligt!! Lycka till med graviditeten!
  39. Medlem sedan
    Sep 1999
    #20

    Funderar febrilt...

    För jag är det ju inte heller... VEM är du??
  40. 20
    Funderar febrilt... För jag är det ju inte heller... VEM är du??
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lite nyfiken
    By Charlotte A in forum Hem & fritid
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 21:09
  2. Lite nyfiken...
    By Ann O Nym in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 16:05
  3. Lite nyfiken
    By Maddisen in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 20:17
  4. o, jag är lite nyfiken...
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 21:20
  5. Lite nyfiken,
    By verron in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar