YES!! Tre flugor i en smäll :-)
_0608 Augustibarn
  1. Jojjo v 30
    #1

    YES!! Tre flugor i en smäll :-)

    Fick just besked från FK att min HP är beviljad!!
    Sååå skönt att inte behöva oroa sig för det!

    Fick igår också besked att jag klarat tentan på en kurs jag gick, så skönt!! Trodde det skulle bli omtenta för min del, men näääää jag slipper!!! Tur det för omtentan är 4 dagar efter bf så vem vet hur det hade gått.. skönt att slippa tänka på det oxå!!

    Har semester från idag och så nu har jag jobbat min sista dag!! Åhh vad underbart!! Kommer iochförsig jobba lite timmar i ett projekt nästa vecka men inget som \"stör\".. skönt!!!

    Wohoooo!! Och nu är det HELG!
    Ha en jättehärligt pingst-helg tjejer!!
    (Hade det inte vart så att man var gravid hade det verkligen varit läge att fira med ett glas vin på nån trevlig uteservering!! hmm bara solen som fattas förstås...får fira med Fanta istället:) )
  2. 1
    YES!! Tre flugor i en smäll :-) Fick just besked från FK att min HP är beviljad!!
    Sååå skönt att inte behöva oroa sig för det!

    Fick igår också besked att jag klarat tentan på en kurs jag gick, så skönt!! Trodde det skulle bli omtenta för min del, men näääää jag slipper!!! Tur det för omtentan är 4 dagar efter bf så vem vet hur det hade gått.. skönt att slippa tänka på det oxå!!

    Har semester från idag och så nu har jag jobbat min sista dag!! Åhh vad underbart!! Kommer iochförsig jobba lite timmar i ett projekt nästa vecka men inget som \"stör\".. skönt!!!

    Wohoooo!! Och nu är det HELG!
    Ha en jättehärligt pingst-helg tjejer!!
    (Hade det inte vart så att man var gravid hade det verkligen varit läge att fira med ett glas vin på nån trevlig uteservering!! hmm bara solen som fattas förstås...får fira med Fanta istället:) )
  3. Gullan m Axel-03, bf 4/8
    #2

    :-)

    Skönt att du fått ok från FK och grattis till att du klarade kursen. Och vad skönt att ha jobbat färdigt nu....

    Höjer mitt vattenglas till en skål och firar lite med dig ;-)
  4. 2
    :-) Skönt att du fått ok från FK och grattis till att du klarade kursen. Och vad skönt att ha jobbat färdigt nu....

    Höjer mitt vattenglas till en skål och firar lite med dig ;-)
  5. Maddis m Mini v 31
    #3

    Stort grattis

    till dig. Trippelgrattis kanske jag ska skriva.Vill också ah semester men ska jobba drygt 1 månad till. STÖN::::
  6. 3
    Stort grattis till dig. Trippelgrattis kanske jag ska skriva.Vill också ah semester men ska jobba drygt 1 månad till. STÖN::::

Liknande trådar

  1. Två flugor i en smäll.
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 14:16
  2. två flugor i en smäll
    By Hannah_1000 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 20:44
  3. Två flugor i en smäll?
    By Ruby in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 11:39
  4. Två flugor i en smäll
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 20:59
  5. Slår alla flugor i en smäll
    By Fia med E+L och Lillbuff in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar