Rhodos
Resesnack
  1. Ev@
    #1

    Rhodos

    Hej,

    åker till Rhodos imorgon och funderar om man behöver ha med sig myggnät till vagnen. Har aldrig varit dit tidigare och när vi var i Thailand var det gott om osynliga myggor på kvällarna.
  2. 1
    Rhodos Hej,

    åker till Rhodos imorgon och funderar om man behöver ha med sig myggnät till vagnen. Har aldrig varit dit tidigare och när vi var i Thailand var det gott om osynliga myggor på kvällarna.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Hej!

    Jag har inte svar på din fråga, men ville bara säga att \"vi ses på Rhodos\". Jag och min familj åker dit på söndag - 4 km från Rhodos stad ungefär.

    Tror inte det finns så mkt mygg, men är inte säker.

    Ha det så skönt!
  4. 2
    Hej! Jag har inte svar på din fråga, men ville bara säga att \"vi ses på Rhodos\". Jag och min familj åker dit på söndag - 4 km från Rhodos stad ungefär.

    Tror inte det finns så mkt mygg, men är inte säker.

    Ha det så skönt!
  5. Ev@1
    #3

    du har min nick!

    hej, jag har använt den här nicken i flera år, nu dyker det plötsligt upp en till. Hur gör vi nu?
  6. 3
    du har min nick! hej, jag har använt den här nicken i flera år, nu dyker det plötsligt upp en till. Hur gör vi nu?
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    du klickar i DIN info...

    så är saken biff - för inte har ni väl samma info?! *ler*
  8. 4
    du klickar i DIN info... så är saken biff - för inte har ni väl samma info?! *ler*
  9. Ev@
    #5

    men om jag inte vill det då?

    för mig är hela vitsen med nätet att det är ett forum där jag får vara anonym och INTE behöver berätta mer om mig själv än jag för ögonblicket väljer. Jag vill inte ha en presentation, så enkelt är det. Däremot vill jag gärna komma överens med den som använder en nick som jag haft som min i flera år hur vi ska göra. Men det är en diskussion jag tar med den andra Ev@,
  10. 5
    men om jag inte vill det då? för mig är hela vitsen med nätet att det är ett forum där jag får vara anonym och INTE behöver berätta mer om mig själv än jag för ögonblicket väljer. Jag vill inte ha en presentation, så enkelt är det. Däremot vill jag gärna komma överens med den som använder en nick som jag haft som min i flera år hur vi ska göra. Men det är en diskussion jag tar med den andra Ev@,
  11. Annika
    #6

    det är inte DITT nick...

    klicka i infot
  12. 6
    det är inte DITT nick... klicka i infot
  13. Ev@
    #7

    nej, det är sant

    det är inte Mitt nick. Det var förhastat av mig att uttrycka mig så. Men jag har använt det i flera år och vill gärna behålla just det. Om andra tänker lägga anspråk på det får jag byta igen. Däremot vill jag inte fylla i infot och det är inget du ska bestämma om jag ska göra eller inte. Det är helt frivilligt och jag blir inte så lite upprörd över att du eller andra ställer sådana krav. Det är väl min sak och inte din?
  14. 7
    nej, det är sant det är inte Mitt nick. Det var förhastat av mig att uttrycka mig så. Men jag har använt det i flera år och vill gärna behålla just det. Om andra tänker lägga anspråk på det får jag byta igen. Däremot vill jag inte fylla i infot och det är inget du ska bestämma om jag ska göra eller inte. Det är helt frivilligt och jag blir inte så lite upprörd över att du eller andra ställer sådana krav. Det är väl min sak och inte din?
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8

    Man kan ha en anonym intetsägande

    info.
  16. 8
    Man kan ha en anonym intetsägande info.
  17. Ev@
    #9

    men vad är vitsen?

    då är det väl bättre att ha en nick som folk känner igen utan att behöva klicka in i en anonym intetsägande inforuta dessutom?
  18. 9
    men vad är vitsen? då är det väl bättre att ha en nick som folk känner igen utan att behöva klicka in i en anonym intetsägande inforuta dessutom?
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10

    Så funkar aff....

    så länge man inte ser folks inloggningsnamn eller kan regga nick så är det enda sättet att vara säker på en unik identitet.
  20. 10
    Så funkar aff.... så länge man inte ser folks inloggningsnamn eller kan regga nick så är det enda sättet att vara säker på en unik identitet.
  21. Ev@
    #11

    Så länge du inte fyller i

    infot kan vem som helst kalla sig Ev@, som sagt ingen äger ett nick, tyvärr tycker jag, men när reglerna är som de är är iklickad info med eller utan text ända säkerheten man har så att säga.
  22. 11
    Så länge du inte fyller i infot kan vem som helst kalla sig Ev@, som sagt ingen äger ett nick, tyvärr tycker jag, men när reglerna är som de är är iklickad info med eller utan text ända säkerheten man har så att säga.
  23. Rubella
    #12

    Man ser ett specifikt idnr, det

    är bra tycker jag...
  24. 12
    Man ser ett specifikt idnr, det är bra tycker jag...
  25. @nonym
    #13

    okej, då lägger jag ner allt

    vad nickande heter och kallar mig anonym eller något annat lika tråkigt neutralt i fortsättningen. Om jag ska gå ut på nätet gör jag det anonymt - aldrig annars. Det finns klara nackdelar också med informationssamhället och dem vill jag undvika.
  26. 13
    okej, då lägger jag ner allt vad nickande heter och kallar mig anonym eller något annat lika tråkigt neutralt i fortsättningen. Om jag ska gå ut på nätet gör jag det anonymt - aldrig annars. Det finns klara nackdelar också med informationssamhället och dem vill jag undvika.
  27. Annika
    #14

    såklart att jag inte bestämmer

    om du ska ha info eller inte;-) men det är väl just nu det enda sättet att sära på folk med samma nick?
  28. 14
    såklart att jag inte bestämmer om du ska ha info eller inte;-) men det är väl just nu det enda sättet att sära på folk med samma nick?
  29. Medlem sedan
    Feb 1999
    #15

    Men

    om du har ett nick folk känner igen kan fortfarande andra skriva inlägg med samma nick, ingen vet om det är just du! Jag vill också vara anonym här, men har valt att skriva en info som inte säger direkt vem jag är. Man kan ju vara ännu mer anonym om man vill i sin info t ex \"här på Aff väljer jag att vara anonym\". Med en sådan info iklickad vet man ju ändå att det är \"rätt\" Ev@ som skriver!
  30. 15
    Men om du har ett nick folk känner igen kan fortfarande andra skriva inlägg med samma nick, ingen vet om det är just du! Jag vill också vara anonym här, men har valt att skriva en info som inte säger direkt vem jag är. Man kan ju vara ännu mer anonym om man vill i sin info t ex \"här på Aff väljer jag att vara anonym\". Med en sådan info iklickad vet man ju ändå att det är \"rätt\" Ev@ som skriver!

Liknande trådar

  1. Rhodos
    By weacko in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-21, 21:21
  2. rhodos
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 18:05
  3. RHODOS
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 17:23
  4. Rhodos?
    By Jen- in forum Resesnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 19:05
  5. Rhodos
    By trollet in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar