Bara två dagar kvar på dagis
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Bara två dagar kvar på dagis

    sedan ska Pontus vara hemma till september! Ett långt skönt sommarlov med pappa och syskon. Själv ska jag jobba juli+augusti. Var inne och tittade på schemat i går. Undrade lite smått vad jag gett mig in på, men det ska bli kul att jobba som omväxling. Tänk om barnen alltid kunde få vara hemma hela sommaren.
  2. 1
    Bara två dagar kvar på dagis sedan ska Pontus vara hemma till september! Ett långt skönt sommarlov med pappa och syskon. Själv ska jag jobba juli+augusti. Var inne och tittade på schemat i går. Undrade lite smått vad jag gett mig in på, men det ska bli kul att jobba som omväxling. Tänk om barnen alltid kunde få vara hemma hela sommaren.
  3. Medlem sedan
    Apr 1999
    #2

    Så skönt!

    Vi har också bara två dagar kvar på dagis/f-klass innan det är sommarlov för Adam och Lydia. Jag längtar nog mer än vad de gör, för jag är så less på att stressa i väg varenda morgon med tre barn för att hinna till skolan till 7.50. Tänk så skönt att bara få ta det lite lugnt på morgonen... för sovmorgon det får jag ändå inte. Selma är uppe ca 5.30 :-( Sedan är det väl lätt fixat att låta barnen vara hemma hela somrarna... Läs till lärare, vetja ;-) Det är världens bästa yrke och då menar jag inte bara under loven :-)
  4. 2
    Så skönt! Vi har också bara två dagar kvar på dagis/f-klass innan det är sommarlov för Adam och Lydia. Jag längtar nog mer än vad de gör, för jag är så less på att stressa i väg varenda morgon med tre barn för att hinna till skolan till 7.50. Tänk så skönt att bara få ta det lite lugnt på morgonen... för sovmorgon det får jag ändå inte. Selma är uppe ca 5.30 :-( Sedan är det väl lätt fixat att låta barnen vara hemma hela somrarna... Läs till lärare, vetja ;-) Det är världens bästa yrke och då menar jag inte bara under loven :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Skönt med ledigt!

    Nu är de skollediga storebrorsorna och Sander har fler ggr frågat när hans sommarlov ska börja?
    Nästa vecka kommer A och K att gå dagläger som det kallas. En skiitdyr 8-17 aktivitet. A gick ifjol och trivdes utmärkt så vi satsar på det i år igen så har vi ju en vecka räddad iaf. Sen är jag hemma från midsommar till sista juli, maken från halva juli-mitten av augusti. Så rätt långt sommarlov blir det för Sander iaf. Ijol fick han bara vara hemma i 2-3 veckor och det kändes inte bra.
  6. 3
    Skönt med ledigt! Nu är de skollediga storebrorsorna och Sander har fler ggr frågat när hans sommarlov ska börja?
    Nästa vecka kommer A och K att gå dagläger som det kallas. En skiitdyr 8-17 aktivitet. A gick ifjol och trivdes utmärkt så vi satsar på det i år igen så har vi ju en vecka räddad iaf. Sen är jag hemma från midsommar till sista juli, maken från halva juli-mitten av augusti. Så rätt långt sommarlov blir det för Sander iaf. Ijol fick han bara vara hemma i 2-3 veckor och det kändes inte bra.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Det kanske vore nåt!

    Näe, jag tror inte jag passar som det. Sen orkar jag inte plugga en massa heller, det har jag gjort nog och betalar surt av lånen från det ;). Men sommarloven låter ju bra i alla fall.
  8. 4
    Det kanske vore nåt! Näe, jag tror inte jag passar som det. Sen orkar jag inte plugga en massa heller, det har jag gjort nog och betalar surt av lånen från det ;). Men sommarloven låter ju bra i alla fall.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Lovaktiviteter

    är ju oftast väldigt dyra. Felix ska till 4H som vanligt (fast vi har inte fått svar kom jag på). 1 vecka för honom. Sen vet jag inte. Blir ett långt lov. Tobias är anmäld till fritids, men han säger att han inte vill gå. Om vädret är fint lär de väl bo nere vid sjön, men det blir ju värre annars.
  10. 5
    Lovaktiviteter är ju oftast väldigt dyra. Felix ska till 4H som vanligt (fast vi har inte fått svar kom jag på). 1 vecka för honom. Sen vet jag inte. Blir ett långt lov. Tobias är anmäld till fritids, men han säger att han inte vill gå. Om vädret är fint lär de väl bo nere vid sjön, men det blir ju värre annars.

Liknande trådar

  1. nu är´de bara 15 dagar kvar
    By ung77 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-26, 11:01
  2. 2 dagar kvar på dagis
    By Monica med 3 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-08, 10:40
  3. bara 6 dagar kvar
    By ksna in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 14:28
  4. oj de ä bara 61 dagar kvar!!!!!
    By rtyuiop in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 18:52
  5. OJ!! bara 57 dagar kvar : )
    By carita_79 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar