Jaha så gick det som det gick
Vikt
  1. Moonbeam
    #1

    Jaha så gick det som det gick

    sitter här på jobbet, vill bara åka hem, är sur, tvär, irriterad och japp-ska ha mens vilken sekund som helst!
    Jag har skött mig bra hela dagen idag, fram till studentskivan. Skrev ju att de är hälsomänniskor, men tydligen inte idag :o( Smörgåstårta och gräddtårta blev det. Och jag som ÄLSKAR smörgåstårta! Tog en av varje smak, normalstora bitar. Skäms jättemycket för det *slokar med öronen* Åt ingen tårta, men drack kaffe med sockerbitar i (hade inte Hermesetas med mig). Spårade ur och köpte godis på väg till jobbet. Dumma dumma dumma jättedumma mig!!! Imorgon ska jag dra ner byxorna på mig själv och ge mig själv ett kok stryk!
    *svär en hel lång ramsa med fula ord*
  2. 1
    Jaha så gick det som det gick sitter här på jobbet, vill bara åka hem, är sur, tvär, irriterad och japp-ska ha mens vilken sekund som helst!
    Jag har skött mig bra hela dagen idag, fram till studentskivan. Skrev ju att de är hälsomänniskor, men tydligen inte idag :o( Smörgåstårta och gräddtårta blev det. Och jag som ÄLSKAR smörgåstårta! Tog en av varje smak, normalstora bitar. Skäms jättemycket för det *slokar med öronen* Åt ingen tårta, men drack kaffe med sockerbitar i (hade inte Hermesetas med mig). Spårade ur och köpte godis på väg till jobbet. Dumma dumma dumma jättedumma mig!!! Imorgon ska jag dra ner byxorna på mig själv och ge mig själv ett kok stryk!
    *svär en hel lång ramsa med fula ord*
  3. Sanna med Paula & Simon
    #2

    De blir lätt så

    När man börjar fela med maten så är de så de bara spinner på. Men detta var EN dag och och idag är en annan dag. En ny dag och nya tag. Nu låter du bli godiset. När närmar dig godiset. TÄNK hur mådde jag sist jag åt? Är de så jag vill må? Din kropp vill inte ha de där så var snäll mot den och låt bli söt & slisk.

    Jag ger dig inget kok stryk utan en varm *kram*
  4. 2
    De blir lätt så När man börjar fela med maten så är de så de bara spinner på. Men detta var EN dag och och idag är en annan dag. En ny dag och nya tag. Nu låter du bli godiset. När närmar dig godiset. TÄNK hur mådde jag sist jag åt? Är de så jag vill må? Din kropp vill inte ha de där så var snäll mot den och låt bli söt & slisk.

    Jag ger dig inget kok stryk utan en varm *kram*
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Äsch då

    Men du! Det var inte ens hela dagen som var dålig, och du tog faktiskt ingen gräddtårta! Det var bara EN dålig kväll av hur många dagar då? Så gräm dig inte mer över det, ta nya tag och gör dagen idag mycket bättre!
  6. 3
    Äsch då Men du! Det var inte ens hela dagen som var dålig, och du tog faktiskt ingen gräddtårta! Det var bara EN dålig kväll av hur många dagar då? Så gräm dig inte mer över det, ta nya tag och gör dagen idag mycket bättre!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    aj då

    ja det var ju inte bra så klart. Men så länge du inte låter det hända varje dag. Nu får du helt enkelt ta fredagen som din ätardag och sköta dig till nästa helg så ska du se att det inte gör någon större skada,
    Kram Åsa.
  8. 4
    aj då ja det var ju inte bra så klart. Men så länge du inte låter det hända varje dag. Nu får du helt enkelt ta fredagen som din ätardag och sköta dig till nästa helg så ska du se att det inte gör någon större skada,
    Kram Åsa.
  9. Moonbeam
    #5

    Tack hörni för era fina ord!

    Okej, det är inte smörgåstårta varje dag. Men jag har redan ätit pizza den här veckan...
    Jag väger mig på lördagar, så fredagar är nog ingen bra ätardag. Men jag ska baske mig hålla mig till nästa helg! Då är jag i Skåne och hälsar på min bästa vän och vi kommer garanterat grilla och dricka vin etc. Så om jag sköter mig HELA veckan så kanske fredag-lördag kan få bli lite utsvävade?
    Två nya hål i öronen om jag sköter mig under veckan? Deal, tjejer?
  10. 5
    Tack hörni för era fina ord! Okej, det är inte smörgåstårta varje dag. Men jag har redan ätit pizza den här veckan...
    Jag väger mig på lördagar, så fredagar är nog ingen bra ätardag. Men jag ska baske mig hålla mig till nästa helg! Då är jag i Skåne och hälsar på min bästa vän och vi kommer garanterat grilla och dricka vin etc. Så om jag sköter mig HELA veckan så kanske fredag-lördag kan få bli lite utsvävade?
    Två nya hål i öronen om jag sköter mig under veckan? Deal, tjejer?
  11. bullen71
    #6

    oki

    2 nya hål om du sköter dig hela veckan (men du får betala dem själv för jag är pank *ler*).
    Kram Åsa.
  12. 6
    oki 2 nya hål om du sköter dig hela veckan (men du får betala dem själv för jag är pank *ler*).
    Kram Åsa.

Liknande trådar

  1. Jaha så gick det..:-(
    By Doglover in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 08:10
  2. Jaha...då gick jag oxå in på
    By Svammelmamma in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 19:35
  3. Jaha så här gick det...
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 09:05
  4. Jaha där gick
    By Guinan in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 18:55
  5. Jaha det gick ju att äta iaf
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar