Haft en riktigt bra dag idag!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Haft en riktigt bra dag idag!

    Varit förvånansvärt pigg och aktiv. Ok, allt är ju relativt, men i vanliga fall brukar jag vara som en zombie på eftermiddagen och kvällen. I eftermiddags orkade jag t.o.m. en liten promenad utan att ha gråten i halsen efteråt.
    Och så har sambon börjat sitt sommarlov idag. Det ska bara bli så skönt att slippa alla måsten nu när han är hemma. Nu kan jag överlåta allt åt honom och bara slappna av tills det är dags.

    Så nu ska jag gå in på cd.on och beställa lite böcker att läsa. Mys!
  2. 1
    Haft en riktigt bra dag idag! Varit förvånansvärt pigg och aktiv. Ok, allt är ju relativt, men i vanliga fall brukar jag vara som en zombie på eftermiddagen och kvällen. I eftermiddags orkade jag t.o.m. en liten promenad utan att ha gråten i halsen efteråt.
    Och så har sambon börjat sitt sommarlov idag. Det ska bara bli så skönt att slippa alla måsten nu när han är hemma. Nu kan jag överlåta allt åt honom och bara slappna av tills det är dags.

    Så nu ska jag gå in på cd.on och beställa lite böcker att läsa. Mys!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    skönt

    Hoppas du får en lika bra dag i morgon och att du hittar en massa spännande böcker......
    Annars finns det ett ställe som heter Adlibris där det finns billiga böcker.....med biligt porto...
  4. 2
    skönt Hoppas du får en lika bra dag i morgon och att du hittar en massa spännande böcker......
    Annars finns det ett ställe som heter Adlibris där det finns billiga böcker.....med biligt porto...
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Va skönt!

    Låter skönt att han ska vara ledig nu, inte illa! Var också ute på en pytte-promenad igår, Oliver ville så gärna cykla en sväng på sin tre-hjuling, och vad gör man inte för barnen? :)

    Kram :)
  6. 3
    Va skönt! Låter skönt att han ska vara ledig nu, inte illa! Var också ute på en pytte-promenad igår, Oliver ville så gärna cykla en sväng på sin tre-hjuling, och vad gör man inte för barnen? :)

    Kram :)
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Härligt!!

    Så himla skönt med en hemmasambo :)
  8. 4
    Härligt!! Så himla skönt med en hemmasambo :)
  9. Jossan m Neo & Jonah
    #5

    Skönt med sommarlov...

    Själv jobbar vi tre dagar nästa vecka, sedan tar jag lov! :D Andre däremot jobbar mån-ons veckan därpå, men efter det är vi lediga båda två tills mitten på augusti. Minst! :D
  10. 5
    Skönt med sommarlov... Själv jobbar vi tre dagar nästa vecka, sedan tar jag lov! :D Andre däremot jobbar mån-ons veckan därpå, men efter det är vi lediga båda två tills mitten på augusti. Minst! :D

Liknande trådar

  1. Idag har jag haft en riktigt skitdag.
    By -magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 07:40
  2. Idag har jag haft det riktigt kul!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 20:15
  3. Har haft en riktigt jobbig dag
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 20:33
  4. Haft en riktigt BRA dag idag!*glad*
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:07
  5. Har haft en riktigt
    By Madde m Julia in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar