Någon med e-butik?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Miranda
    #1

    Någon med e-butik?

    Har ni gjort er butik själva med ett köpt program eller har ni någon som fixar den typ e-butik.se? Vilket är bäst?
  2. 1
    Någon med e-butik? Har ni gjort er butik själva med ett köpt program eller har ni någon som fixar den typ e-butik.se? Vilket är bäst?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    jag har en butik

    men jag har gjort den helt själv. JAg har inte kundkorg o så utan ett formulär kunden fyller i för att göra sin beställning.

    Jag vet inte vad som är bäst, men det handlar ju lite om ekonomi också? När jag startade ville jag lägga pengarna på att köpa in varor....

    Om jag får ge min personliga åsikt, så tycker jag att många sådana där färdiga paket-sidor är ganska tråkiga. Jag har varit på många sidor som har en sådan butik, och flera är tråkiga i layouten, tycker jag. MEN det är ju en smaksak.
  4. 2
    jag har en butik men jag har gjort den helt själv. JAg har inte kundkorg o så utan ett formulär kunden fyller i för att göra sin beställning.

    Jag vet inte vad som är bäst, men det handlar ju lite om ekonomi också? När jag startade ville jag lägga pengarna på att köpa in varor....

    Om jag får ge min personliga åsikt, så tycker jag att många sådana där färdiga paket-sidor är ganska tråkiga. Jag har varit på många sidor som har en sådan butik, och flera är tråkiga i layouten, tycker jag. MEN det är ju en smaksak.
  5. Mysaan med boysen
    #3

    Jag har en...

    och jag lämnade bort till en duktig tjej som fixade allt efter hur jag ville ha det. Inte vart det särskilt dyrt heller.
  6. 3
    Jag har en... och jag lämnade bort till en duktig tjej som fixade allt efter hur jag ville ha det. Inte vart det särskilt dyrt heller.
  7. Linna
    #4

    hur dyrt är inte särskilt dyrt?

    Jag funderar på om jag ska orka göra det själv eller be någon annan... hur fort gick det?
  8. 4
    hur dyrt är inte särskilt dyrt? Jag funderar på om jag ska orka göra det själv eller be någon annan... hur fort gick det?
  9. Mysaan med boysen
    #5

    Allt blev klart...

    och flöt på efter 2 veckor ungefär. Jag delbetalar så jag betalar 400 kr i kvarttalet och hyr då plats hos henne också. Kunde få köpa iden men då kosta det 3500 kr tror jag det var.
  10. 5
    Allt blev klart... och flöt på efter 2 veckor ungefär. Jag delbetalar så jag betalar 400 kr i kvarttalet och hyr då plats hos henne också. Kunde få köpa iden men då kosta det 3500 kr tror jag det var.
  11. Free_spirit
    #6

    Jag gjorde min själv

    Jag gjorde min webbshop själv, kunderna kan betala med kort, faktura eller förskottsbetalning. Det var mycket jobb, tog några veckor att koda allt. Men har man bara lite kunskap om att göra webbsidor så kan man lära sig resten med hjälp av guider och forum på nätet. Det är guld värt att göra det själv eftersom man har insikt i hur allt är uppbyggt och det är lättare att lägga till nya funktioner efterhand (vilket oftast kan kosta mycket pengar om man köper färdigt och vill bygga på)
    Det är mycket jobb, som sagt...man har du tid och villighet att lära dig lite nya saker så gör den själv. Det är klart billigare!
  12. 6
    Jag gjorde min själv Jag gjorde min webbshop själv, kunderna kan betala med kort, faktura eller förskottsbetalning. Det var mycket jobb, tog några veckor att koda allt. Men har man bara lite kunskap om att göra webbsidor så kan man lära sig resten med hjälp av guider och forum på nätet. Det är guld värt att göra det själv eftersom man har insikt i hur allt är uppbyggt och det är lättare att lägga till nya funktioner efterhand (vilket oftast kan kosta mycket pengar om man köper färdigt och vill bygga på)
    Det är mycket jobb, som sagt...man har du tid och villighet att lära dig lite nya saker så gör den själv. Det är klart billigare!

Liknande trådar

  1. Har du någon favorit-e-butik?
    By Alven in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 04:47
  2. Någon som jobbar i butik?
    By Izza in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 08:37
  3. Finns det någon butik..
    By MissNero in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 08:31
  4. Är det någon som driver E-butik ?
    By Inez in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 22:33
  5. Någon som sett denna i butik? Pop
    By yllis in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 13:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar