blir så ledsen
_0611 Novemberbarn
  1. millis bf31/10
    #1

    blir så ledsen

    ska ju på ul på onsdag, nu är de nog så att sambon inte kan följa med kan nog inte komma från jobbet...:/ å jag bli så arg å ledsen, tänk om nåt är fel på bebben åsså står jag där 7 mil hemifrån å alldeles ensam.. de klarar jag inte av!!!! behöver ju han där å jag vill att han ska va där för sin egen skull oxå ju. ja ha gråtit i smyg ett tag idag vill inte att han ska veta att jag tycker de e SÅ jobbigt, då kommer han ju må ännu sämre för att han inte kommer från jobbet...
  2. 1
    blir så ledsen ska ju på ul på onsdag, nu är de nog så att sambon inte kan följa med kan nog inte komma från jobbet...:/ å jag bli så arg å ledsen, tänk om nåt är fel på bebben åsså står jag där 7 mil hemifrån å alldeles ensam.. de klarar jag inte av!!!! behöver ju han där å jag vill att han ska va där för sin egen skull oxå ju. ja ha gråtit i smyg ett tag idag vill inte att han ska veta att jag tycker de e SÅ jobbigt, då kommer han ju må ännu sämre för att han inte kommer från jobbet...
  3. Ruth m nr 3
    #2

    Nej vad tråkigt

    både för dig och honom. Annars brukar det ju bli lite mer verkligt även för den blivande pappan på Ul. Brukar ju vara det första de märker av bebisen.
    Går det verkligen inte att ordna?
  4. 2
    Nej vad tråkigt både för dig och honom. Annars brukar det ju bli lite mer verkligt även för den blivande pappan på Ul. Brukar ju vara det första de märker av bebisen.
    Går det verkligen inte att ordna?
  5. millis bf31/10
    #3

    jag vet inte

    men vi/jag kämpar för de iaf.. de verkar tyvärr som att han redan har gett upp hoppet...:(
  6. 3
    jag vet inte men vi/jag kämpar för de iaf.. de verkar tyvärr som att han redan har gett upp hoppet...:(
  7. Fuchsia m. dubbelmagen
    #4

    Tråkigt!

    Usch vad tråkigt! Jag förstår dig så väl. Även om allt är bra och man inte behöver stödet i den bemärkelsen, vill man ju ha någon att dela den underbara upplevelsen och den lyckokänslan man får! Är det första barnet?
  8. 4
    Tråkigt! Usch vad tråkigt! Jag förstår dig så väl. Även om allt är bra och man inte behöver stödet i den bemärkelsen, vill man ju ha någon att dela den underbara upplevelsen och den lyckokänslan man får! Är det första barnet?
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5

    Vad tråkigt..

    Men om det verkligen inte går att ordna så kan du kanske ta med dig en kompis? För det ÄR roligt att dela med någon, eller om något skulle vara på tok är det skönt med stöd.

    Jag erkänner att såna saker som att gå till UL och inte ha partner öht kan kännas lite snopet trots att det är självvalt... Men jag skulle nog varit ledsen också om jag hade varit inställd på att ha med mig barnets pappa.

    Hoppas hoppas att din sambo kan fixa det, eller att du får med dig någon som känns bra att ha med!

    Kram
  10. 5
    Vad tråkigt.. Men om det verkligen inte går att ordna så kan du kanske ta med dig en kompis? För det ÄR roligt att dela med någon, eller om något skulle vara på tok är det skönt med stöd.

    Jag erkänner att såna saker som att gå till UL och inte ha partner öht kan kännas lite snopet trots att det är självvalt... Men jag skulle nog varit ledsen också om jag hade varit inställd på att ha med mig barnets pappa.

    Hoppas hoppas att din sambo kan fixa det, eller att du får med dig någon som känns bra att ha med!

    Kram
  11. Cath med nr 3
    #6

    Hoppas...

    ...att det löser sig så han kan följa med. Annars kanske du har någon väldigt speciell vän eller familjemedlem som du kan ta med dig för att känna dig trygg och glad? Lycka till!
  12. 6
    Hoppas... ...att det löser sig så han kan följa med. Annars kanske du har någon väldigt speciell vän eller familjemedlem som du kan ta med dig för att känna dig trygg och glad? Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Kram!

    Sänder en bunt cyberkramar!!
    Vad trist!! Borde vara allas rättighet att få vara med vid sitt barns ul!
  14. 7
    Kram! Sänder en bunt cyberkramar!!
    Vad trist!! Borde vara allas rättighet att få vara med vid sitt barns ul!
  15. millis bf31/10
    #8

    ja

    de är ju första bebben för oss båda så de är ju nåt alldeles speciellt...
  16. 8
    ja de är ju första bebben för oss båda så de är ju nåt alldeles speciellt...
  17. Labolina m nr 2
    #9

    Trist!

    Har du någon annan du kan ta med dig? Förälder elller kompis? Självklart vill du helst ha med dig pappan men kanske bättre med någon ialla fall?
    Lycka till!
  18. 9
    Trist! Har du någon annan du kan ta med dig? Förälder elller kompis? Självklart vill du helst ha med dig pappan men kanske bättre med någon ialla fall?
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Jag blir så ledsen
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 21:56
  2. Blir SÅ ledsen.......
    By nomismamman in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 19:03
  3. NEJ! va ledsen jag blir...
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 18:31
  4. Blir så ledsen
    By -Mi- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 18:58
  5. Blir så ledsen...
    By wondergirl in forum Föräldraskap
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 19:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar