Myzan!!!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Myzan!!!

    Jisses vilket JOBB ni gjort! Det är ju sååååå himla fint! Wow vilket jobb ni gjort! Det ser fantastiskt ut! Och då menar jag ju givetvis inte att det inte var fint innan! Du förstår nog vad jag menar!
    Wow igen!
  2. 1
    Myzan!!! Jisses vilket JOBB ni gjort! Det är ju sååååå himla fint! Wow vilket jobb ni gjort! Det ser fantastiskt ut! Och då menar jag ju givetvis inte att det inte var fint innan! Du förstår nog vad jag menar!
    Wow igen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Ja det var fint!

    Ser så städat ut så... :). Vilket härligt kök, gillar det starkt! Ser nästan ut som om vi har lika kakel i vårt kök...
    Men jag saknade den runda sängen i v-rummet...

  4. 2
    Ja det var fint! Ser så städat ut så... :). Vilket härligt kök, gillar det starkt! Ser nästan ut som om vi har lika kakel i vårt kök...
    Men jag saknade den runda sängen i v-rummet...

  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    haha

    ja, den sålde jag idag *ler*
    den är verkligen cool men för mjuk för mig! min rygg är sååå lycklig o tacksam över att jag sover i min \"riktiga\" säng igen!
    jupp, kakel har vi jämfört tidigare o konstaterat att det kanske är sammalika (om jag inte missminner mig helt nu).
    kramelikram
  6. 3
    haha ja, den sålde jag idag *ler*
    den är verkligen cool men för mjuk för mig! min rygg är sååå lycklig o tacksam över att jag sover i min \"riktiga\" säng igen!
    jupp, kakel har vi jämfört tidigare o konstaterat att det kanske är sammalika (om jag inte missminner mig helt nu).
    kramelikram
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    tack hjärtat

    får väl ha en fika här snart så ni kan se hur vårt hus ser ut eg utan allt bråte *flinar*
    kramar i massor
  8. 4
    tack hjärtat får väl ha en fika här snart så ni kan se hur vårt hus ser ut eg utan allt bråte *flinar*
    kramar i massor
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5

    Ja men när skulle det ha varit

    Jag tyckte också att det kändes som om jag kommenterat det förut, men när har jag sett ditt kök liksom... ? Tänkte att det bara var någon Deja vu känsla...

    Kram
  10. 5
    Ja men när skulle det ha varit Jag tyckte också att det kändes som om jag kommenterat det förut, men när har jag sett ditt kök liksom... ? Tänkte att det bara var någon Deja vu känsla...

    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    tror jag

    visade kort på min runda säng o så skymtade kaklet...
    eller nä förresten, det var ett foto på Wilja i min info o då var kaklet i bakgrunden *ler*
    va bra att jag kom på - vi är inte förvirrade alltså *yeah right*
    kramelikram
  12. 6
    tror jag visade kort på min runda säng o så skymtade kaklet...
    eller nä förresten, det var ett foto på Wilja i min info o då var kaklet i bakgrunden *ler*
    va bra att jag kom på - vi är inte förvirrade alltså *yeah right*
    kramelikram
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7

    nä!

    jag trodde att den runda sängen var en hård sort? Jag går ju här hemma och drömmer om den runda sängen. Vi har ju bestämt att vi ska köpa den i julklapp.
  14. 7
    nä! jag trodde att den runda sängen var en hård sort? Jag går ju här hemma och drömmer om den runda sängen. Vi har ju bestämt att vi ska köpa den i julklapp.

Liknande trådar

  1. Myzan:)
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 21:03
  2. myzan!
    By pösmunken in forum Mat & dryck
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 07:26
  3. MYZAN!!!
    By Jess_M_T in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 22:42
  4. Myzan!
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 11:53
  5. Myzan,
    By matsmaria in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar