Försöker här istället...
_0406 Junibarn
  1. Lina med Thea
    #1

    Försöker här istället...

    såg att sommarbarn -04 inte skrivs så mycket på ;)
    Skriver inte så ofta, smygläser mest :)

    Nu ska vi snart ha 2-års kalas (fyller 18 juni)
    Och det blir egentligen första \"riktiga\" kalaset.
    Thea ska ha hem 4 små tjejer från dagis (2-3 år) och så deras mammor/pappor kommer med.

    Jag vill ha något bra tips på vad jag ska hitta på för tårta. Vill inte verka överdriven, men nåt kul.
    Man är ju ändå lite överambitiös så här första ggn man ska ha kalas, alla barndomsminnen kommer tillbaks när man själv hade kalas som liten.

    Thea älskar Nalle Puh, så någon tårta med Nalle Puh figur eller så vore toppen, men jag har så himla dålig fantasi och är inte så värst bäst på att baka tårta, så för avancerat får det inte vara.

    Hej så länge,
    Lina
  2. 1
    Försöker här istället... såg att sommarbarn -04 inte skrivs så mycket på ;)
    Skriver inte så ofta, smygläser mest :)

    Nu ska vi snart ha 2-års kalas (fyller 18 juni)
    Och det blir egentligen första \"riktiga\" kalaset.
    Thea ska ha hem 4 små tjejer från dagis (2-3 år) och så deras mammor/pappor kommer med.

    Jag vill ha något bra tips på vad jag ska hitta på för tårta. Vill inte verka överdriven, men nåt kul.
    Man är ju ändå lite överambitiös så här första ggn man ska ha kalas, alla barndomsminnen kommer tillbaks när man själv hade kalas som liten.

    Thea älskar Nalle Puh, så någon tårta med Nalle Puh figur eller så vore toppen, men jag har så himla dålig fantasi och är inte så värst bäst på att baka tårta, så för avancerat får det inte vara.

    Hej så länge,
    Lina
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2

    Inte,,

    ,,Nalle Puh, men en tårta som jag gjorde till dotterns 3-årsdag förra året.
    En ormtårta!! Köpte (ja jag bakar inte heller) en färdig tårtbotten. Satte i fyllning. Tog ett rundt glas o gjorde hål i mitten. Delade hela tårtbotten på halva. Satte de två halvorna kant i kant som en orm. Halvorna från mitten satte jag i ändarna.
    Klart,,EN ORM!!!! :-)

    Jag blandade röd karamellfärg i grädden så det blev rosa o sen på med massor av barnvänligt godis! Var uppskattat o sketaenkelt!

    Dottern talar fortfarande om sin rosa ormtårta! :-)
  4. 2
    Inte,, ,,Nalle Puh, men en tårta som jag gjorde till dotterns 3-årsdag förra året.
    En ormtårta!! Köpte (ja jag bakar inte heller) en färdig tårtbotten. Satte i fyllning. Tog ett rundt glas o gjorde hål i mitten. Delade hela tårtbotten på halva. Satte de två halvorna kant i kant som en orm. Halvorna från mitten satte jag i ändarna.
    Klart,,EN ORM!!!! :-)

    Jag blandade röd karamellfärg i grädden så det blev rosa o sen på med massor av barnvänligt godis! Var uppskattat o sketaenkelt!

    Dottern talar fortfarande om sin rosa ormtårta! :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    Hej! Ang tårtdekorationer..

    så har jag ju en webshop som jag säljer tårtdekorationer i.. men jag får ju inte skriva min länk här.. hm, reklam du vet. :)
    Jag har bla Nalle Puh.
    Du kan ju titta i min info så kanske du hittar en länk där.. *s*
  6. 3
    Hej! Ang tårtdekorationer.. så har jag ju en webshop som jag säljer tårtdekorationer i.. men jag får ju inte skriva min länk här.. hm, reklam du vet. :)
    Jag har bla Nalle Puh.
    Du kan ju titta i min info så kanske du hittar en länk där.. *s*
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    JAA det har vi också gjort

    Superenkel att fixa lite rolig!
  8. 4
    JAA det har vi också gjort Superenkel att fixa lite rolig!

Liknande trådar

  1. Försöker med er istället
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-18, 22:42
  2. Försöker här istället...
    By Marmelad in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 14:06
  3. Jag syr istället!
    By maximum in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 14:50
  4. vad ge istället
    By Anja22 in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 21:36
  5. Försöker och försöker bajsa!
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar