Känner mig nere...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Känner mig nere...

    ...o hängig. Lite deppig. Men kommer inte på varför. Kanske för att jag har varit förkyld ett tag nu o inte orkat med någonting alls. Kanske för att jag inte träffat folk på ett tag. Kanske för att vi inte har klart för oss vad vi skall göra på semestern (är sån som vill ha en plan för åtminsdonde en vecka på sommaren). Kanske för att ekonomin är knapp.
    Många kansken... å inget svar *suck*
    Hoppas jag mår bättre i veckan nu och solen skiner, så man kan \"hitt på nå sköj\"!
    Kanske träffa några AFF:are??
    Någon som är sugen på en \"date\" i veckan??



    Sorry för deppet... men jag blev bara tvungen att svamla av mig lite... men sista frågan kvarstår ändå ;-)
  2. 1
    Känner mig nere... ...o hängig. Lite deppig. Men kommer inte på varför. Kanske för att jag har varit förkyld ett tag nu o inte orkat med någonting alls. Kanske för att jag inte träffat folk på ett tag. Kanske för att vi inte har klart för oss vad vi skall göra på semestern (är sån som vill ha en plan för åtminsdonde en vecka på sommaren). Kanske för att ekonomin är knapp.
    Många kansken... å inget svar *suck*
    Hoppas jag mår bättre i veckan nu och solen skiner, så man kan \"hitt på nå sköj\"!
    Kanske träffa några AFF:are??
    Någon som är sugen på en \"date\" i veckan??



    Sorry för deppet... men jag blev bara tvungen att svamla av mig lite... men sista frågan kvarstår ändå ;-)
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Åååå

    jag förstår precis dina känslor, jag är också sådan lite då och då. Lite hänging och vet inte riktigt varför...

    Det brukar ju gå över och framförallt om ma får lite social stimulans!!!!

    Tyvärr är jag upptagen hela veckan med kalas och studentfester annars hade jag gärna träffats!!

    KRAM och hoppas att du snart känner dig piggare!!!
  4. 2
    Åååå jag förstår precis dina känslor, jag är också sådan lite då och då. Lite hänging och vet inte riktigt varför...

    Det brukar ju gå över och framförallt om ma får lite social stimulans!!!!

    Tyvärr är jag upptagen hela veckan med kalas och studentfester annars hade jag gärna träffats!!

    KRAM och hoppas att du snart känner dig piggare!!!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Jag dejtar

    dig gärna om det skulle muntra upp dig. Är ledig ons-fre. Ons-tor är det innan 14 som gäller. Fre är även Matilda hemma så då har jag inga tider att passa.

    Inte alltid lätt att finna en anledning till att man är deppig. Hoppas du känner dig bättre imorgon.
  6. 3
    Jag dejtar dig gärna om det skulle muntra upp dig. Är ledig ons-fre. Ons-tor är det innan 14 som gäller. Fre är även Matilda hemma så då har jag inga tider att passa.

    Inte alltid lätt att finna en anledning till att man är deppig. Hoppas du känner dig bättre imorgon.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Tack

    Precis det där jag behöver nu: Kramar, förstålse o hopp ;-)

    Kram
    ... *deppar ändå vidare*... ingen träff än ju *s*

    Ha det så skoj på kalas o student!
  8. 4
    Tack Precis det där jag behöver nu: Kramar, förstålse o hopp ;-)

    Kram
    ... *deppar ändå vidare*... ingen träff än ju *s*

    Ha det så skoj på kalas o student!
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Jaaa...

    ...det skulle pigga upp mig ;-)
    Skall vi säga torsdag förmiddag? Är lite rädd att jag inte hunnit friskna till o orkar ses redan imorgon.. men jag är på bättringsvägen! ;-)

    Plats? Orkar du komma hit? Eller så kommer jag till södra sidan som brukligt *s*
  10. 5
    Jaaa... ...det skulle pigga upp mig ;-)
    Skall vi säga torsdag förmiddag? Är lite rädd att jag inte hunnit friskna till o orkar ses redan imorgon.. men jag är på bättringsvägen! ;-)

    Plats? Orkar du komma hit? Eller så kommer jag till södra sidan som brukligt *s*
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    Lite långt för en dejt

    men det kanske är dags för en tur till Ersboda igen?

    Jättekram till dej och hoppas att det vänder nu när du börjar bli frisk.
  12. 6
    Lite långt för en dejt men det kanske är dags för en tur till Ersboda igen?

    Jättekram till dej och hoppas att det vänder nu när du börjar bli frisk.
  13. _basilika_
    #7

    Hej Jenn

    har vägarna förbi junisidan och kan inte låta bli att stanna och skriva några ord och skicka över en hel bunt kramar till dig.:)

    Känner igen känslan av depp utan egentlig anledning. Allt och inget på något vis. Ibland susar den igenom en om man vill bara kräkas på tillvaron. MEN, jag tror det är bra att vi deppar lite ibland. Fär att försöka se det positivt, säkert nyttigt. Det ena behövs nog för det andra *s*..Även om det såklart just då inte är kul alls.
    Har bloggat om det där för ett tag sedan om du vill läsa.Ligger i bloggen.

    Här går allt i ett rasande tempo. Jag arbetar nu sedan sex veckor. Så fort tiden går. Jag är tröttare om kvällarna men känner mer glädje när jag är med barnen nu. Jag var ärligt innerligt trött på att gå hemma och bara vara mamma hela tiden. Nu tankar jag energi på jobbet och kommer hem lite gladare för jobbet -är- semester jämförelsevis även om det är intensivt och mycket att stå i ibland.
    Ha det gott och hoppas solen snart kommer åter.
    Kraaam!
  14. 7
    Hej Jenn har vägarna förbi junisidan och kan inte låta bli att stanna och skriva några ord och skicka över en hel bunt kramar till dig.:)

    Känner igen känslan av depp utan egentlig anledning. Allt och inget på något vis. Ibland susar den igenom en om man vill bara kräkas på tillvaron. MEN, jag tror det är bra att vi deppar lite ibland. Fär att försöka se det positivt, säkert nyttigt. Det ena behövs nog för det andra *s*..Även om det såklart just då inte är kul alls.
    Har bloggat om det där för ett tag sedan om du vill läsa.Ligger i bloggen.

    Här går allt i ett rasande tempo. Jag arbetar nu sedan sex veckor. Så fort tiden går. Jag är tröttare om kvällarna men känner mer glädje när jag är med barnen nu. Jag var ärligt innerligt trött på att gå hemma och bara vara mamma hela tiden. Nu tankar jag energi på jobbet och kommer hem lite gladare för jobbet -är- semester jämförelsevis även om det är intensivt och mycket att stå i ibland.
    Ha det gott och hoppas solen snart kommer åter.
    Kraaam!
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8

    Oxå tokdepp...

    eller snarare skitlack, haha... jag vet inte varför igentligen men just nu är jag fruktansvärt anti...

    * johns jävla jobb
    * helvetiska räkningar
    * rabiat 6 åring
    * körkortet som aldrig blir klart
    * huset som ALDRIG blir lika fint som alla andras hur mkt jag än försöker... FAN
    * skrivarn är trasig - då bröt jag ihop
    * Viktvätthögen är högre än mount ewerest
    * diskbänken är ALLTID full me skit
    va fan kommer all jävla skit från, sådana saker som inte har en självklar plats.
    * mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år har nån av ungarna slarvat bort..
    * och jag har inget att skylla på för jag ska inte ha mens på länge!


    ... ska jag fortsätta eller?
  16. 8
    Oxå tokdepp... eller snarare skitlack, haha... jag vet inte varför igentligen men just nu är jag fruktansvärt anti...

    * johns jävla jobb
    * helvetiska räkningar
    * rabiat 6 åring
    * körkortet som aldrig blir klart
    * huset som ALDRIG blir lika fint som alla andras hur mkt jag än försöker... FAN
    * skrivarn är trasig - då bröt jag ihop
    * Viktvätthögen är högre än mount ewerest
    * diskbänken är ALLTID full me skit
    va fan kommer all jävla skit från, sådana saker som inte har en självklar plats.
    * mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år har nån av ungarna slarvat bort..
    * och jag har inget att skylla på för jag ska inte ha mens på länge!


    ... ska jag fortsätta eller?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9

    Basilika!!

    Hej!! Vad kul att du kikar förbi!!! Jag har inte sett dig på ett tag och jag har saknat dina inlägg!!!
    Ja det låter som att det är skönt att komma tillbaka till jobbet, jag behöver nog också det.... börjar känna mig lite såsig i huvudet:)

    Ha det bra!!!

    KRAM Katarina
  18. 9
    Basilika!! Hej!! Vad kul att du kikar förbi!!! Jag har inte sett dig på ett tag och jag har saknat dina inlägg!!!
    Ja det låter som att det är skönt att komma tillbaka till jobbet, jag behöver nog också det.... börjar känna mig lite såsig i huvudet:)

    Ha det bra!!!

    KRAM Katarina
  19. Phio
    #10

    hej!

    håller med dig om det kan vara bra att deppa. Men det var eg. inte det jag vill kommentera - utan att jag tycker inte du ska \"be om ursäkt\" för att du har vägarna förbi och skriver ett inlägg. Vi räknar dig som en av oss, såklart, men jag har tänkt på att du några gånger nästan ursäktar att du skriver här. Hoppas du inte tar min kommentar på fel sätt.

    Fin pres.bild förresten! Kram.
  20. 10
    hej! håller med dig om det kan vara bra att deppa. Men det var eg. inte det jag vill kommentera - utan att jag tycker inte du ska \"be om ursäkt\" för att du har vägarna förbi och skriver ett inlägg. Vi räknar dig som en av oss, såklart, men jag har tänkt på att du några gånger nästan ursäktar att du skriver här. Hoppas du inte tar min kommentar på fel sätt.

    Fin pres.bild förresten! Kram.
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11

    Usch, det

    där lät ju inte roligt. Men du, ge upp tankarna om huset. Ni har det ju superfint! Varför tycker du inte det? Jag gillar stilen massor. Nu håller ni ju på att gör det ännu finare än innan. Häng med på daten så ska jag försöka muntra up dig också. Jag kan muntra upp alla den här veckan. Har ändå inget bättre för mig =)
  22. 11
    Usch, det där lät ju inte roligt. Men du, ge upp tankarna om huset. Ni har det ju superfint! Varför tycker du inte det? Jag gillar stilen massor. Nu håller ni ju på att gör det ännu finare än innan. Häng med på daten så ska jag försöka muntra up dig också. Jag kan muntra upp alla den här veckan. Har ändå inget bättre för mig =)
  23. _basilika_
    #12

    Haha

    vad gullig du är som skriver så.:)
    Det är inte alls så jag menar.Utan mera \"hej -här kommer jag och glider förbi\". Har själv inte tänkt på att jag skriver så men då fort det bli ändring \"ponto\" *hihi*.
    Inte ursäktar jag mig. Jag räknar nog allt fortfarande mig och olle till junisidan -även- om jag skriver allt mer sällan.
    Fint av dig att fråga ändå.:))
    Skrift är så alldeles lättlätt att missförstå.

    Ja, visst är bilden söt! Den är från badhuset för ett par veckor sedan. Det gillades.
    Kram!
  24. 12
    Haha vad gullig du är som skriver så.:)
    Det är inte alls så jag menar.Utan mera \"hej -här kommer jag och glider förbi\". Har själv inte tänkt på att jag skriver så men då fort det bli ändring \"ponto\" *hihi*.
    Inte ursäktar jag mig. Jag räknar nog allt fortfarande mig och olle till junisidan -även- om jag skriver allt mer sällan.
    Fint av dig att fråga ändå.:))
    Skrift är så alldeles lättlätt att missförstå.

    Ja, visst är bilden söt! Den är från badhuset för ett par veckor sedan. Det gillades.
    Kram!
  25. _basilika_
    #13

    Hej!

    Ja det blir lite mer sällan nu. Nu är man ju inte hemma och kan lajja vid datorn så mycket men jag bloggar faktiskt en hel del.
    När börjar du jobba?
    Kram!
  26. 13
    Hej! Ja det blir lite mer sällan nu. Nu är man ju inte hemma och kan lajja vid datorn så mycket men jag bloggar faktiskt en hel del.
    När börjar du jobba?
    Kram!
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14

    Jag kan

    absolut på torsdag. Tror dock inte att jag har någon bil. Om du orkar o har lust får du gärna komma över till den här sidan =) Antingen kan vi ses här hos mig eller så kan vi åka nån stans. IKEA? Skärholmen? Farsta? Huddinge C? Vad tycker du. Mig spelar det ingen roll.

    Kram
  28. 14
    Jag kan absolut på torsdag. Tror dock inte att jag har någon bil. Om du orkar o har lust får du gärna komma över till den här sidan =) Antingen kan vi ses här hos mig eller så kan vi åka nån stans. IKEA? Skärholmen? Farsta? Huddinge C? Vad tycker du. Mig spelar det ingen roll.

    Kram
  29. Medlem sedan
    Dec 2003
    #15

    Känner igen syndromet

    Hoppas det är övergående, det brukar ju vara det. Kvinnliga hormoner, vad vet jag.

    Jag träffas gärna, dock inte denna vecka eftersom det är såå mycket nu inför skolavslutningen och annat. Men NÄSTA vecka tar jag gärna och bjuder på lunch eller nåt hemma hos mig tex. Blir det fint väder kanske vi kan plaska lite på tomten men barnen.

    Kram, kram
  30. 15
    Känner igen syndromet Hoppas det är övergående, det brukar ju vara det. Kvinnliga hormoner, vad vet jag.

    Jag träffas gärna, dock inte denna vecka eftersom det är såå mycket nu inför skolavslutningen och annat. Men NÄSTA vecka tar jag gärna och bjuder på lunch eller nåt hemma hos mig tex. Blir det fint väder kanske vi kan plaska lite på tomten men barnen.

    Kram, kram
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16

    Hej!!

    Jag börjar att jobba 7 augusti och det känns ändå rätt skönt att veta att man är ledig hela sommaren!!
    Jag kommer inte in på din blogg, har du bytt lösen? Du får gärna messa mig det igen!!!

    Kram
  32. 16
    Hej!! Jag börjar att jobba 7 augusti och det känns ändå rätt skönt att veta att man är ledig hela sommaren!!
    Jag kommer inte in på din blogg, har du bytt lösen? Du får gärna messa mig det igen!!!

    Kram
  33. L m4
    #17

    Hej Tjejen

    tycker att det låter som om vi är många som saknar varandra. Saknar själv våra tisdagsträffar i FC.
    Jag träffas också gärna i morgon var och hur?

    Kram Lisa
  34. 17
    Hej Tjejen tycker att det låter som om vi är många som saknar varandra. Saknar själv våra tisdagsträffar i FC.
    Jag träffas också gärna i morgon var och hur?

    Kram Lisa
  35. L m4
    #18

    Torsdag menar jag imt

    kjh
  36. 18
    Torsdag menar jag imt kjh
  37. Medlem sedan
    Jul 2004
    #19

    Ja listan...

    ...kan göras lååång!
    Vi får peppa varann att se det possitiva istället.
    Fast man inte ser slutet på sina listor ibland.

    Du har ETT FANTASTISKT FINT HUS så DET får du inte klaga på gumman! Du är ju värsta inredningsarkiteten!
    ;-)

    Kan du också ses på torsdag??
  38. 19
    Ja listan... ...kan göras lååång!
    Vi får peppa varann att se det possitiva istället.
    Fast man inte ser slutet på sina listor ibland.

    Du har ETT FANTASTISKT FINT HUS så DET får du inte klaga på gumman! Du är ju värsta inredningsarkiteten!
    ;-)

    Kan du också ses på torsdag??
  39. Medlem sedan
    Jul 2004
    #20

    Ja häng me!

    Vill se hela bunten....men vart?
  40. 20
    Ja häng me! Vill se hela bunten....men vart?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur känner ni er där nere?
    By Trelleborgstjej in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-16, 09:32
  2. Känner mig nere
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 21:06
  3. Känner mig så nere!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 19:26
  4. Känner mig så nere!!
    By Louise m. Tilde, Tintin in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 19:26
  5. Känner mej så nere :(
    By sarah,maxen03 o bäbis v38 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar