Vad gör ni här inne??!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Vad gör ni här inne??!

    Alltså.. vad jobbar ni som ? Pluggar osv när ni inte är föräldralediga? ;0)
  2. 1
    Vad gör ni här inne??! Alltså.. vad jobbar ni som ? Pluggar osv när ni inte är föräldralediga? ;0)
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    JAg börjar jobba i morgon!!!

    som sjuksköterska igen och min man är Golfinstruktör.
  4. 2
    JAg börjar jobba i morgon!!! som sjuksköterska igen och min man är Golfinstruktör.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Hur..

    känns det att börja jobba igen då? Här skäms nästan jag för att längta till hösten då jag ska börja plugga..
  6. 3
    Hur.. känns det att börja jobba igen då? Här skäms nästan jag för att längta till hösten då jag ska börja plugga..
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4

    jag jobbar...

    på café som du kanske kan se på mitt inlägg ovan. vad gör du själv förresten när du inte är mammaledig?
  8. 4
    jag jobbar... på café som du kanske kan se på mitt inlägg ovan. vad gör du själv förresten när du inte är mammaledig?
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5

    ups! ser nu att du ska plugga...

    till hösten. då frågar jag vad du ska plugga istället?
  10. 5
    ups! ser nu att du ska plugga... till hösten. då frågar jag vad du ska plugga istället?
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    Blir..

    omvårdnad.. Ska bli så skönt nu när man varit hemma i evigheter känns det som..
  12. 6
    Blir.. omvårdnad.. Ska bli så skönt nu när man varit hemma i evigheter känns det som..
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7

    Lite av varje

    Jobbar 75% som callcentertelefonist, fast just nu är det 2 dagar i veckan som jag jobbar och då 8 timmar om dagen. Sedan har jag ett extraknäck som hempartysäljare, säljer \"plastprodukter\" tre helger av fyra.
  14. 7
    Lite av varje Jobbar 75% som callcentertelefonist, fast just nu är det 2 dagar i veckan som jag jobbar och då 8 timmar om dagen. Sedan har jag ett extraknäck som hempartysäljare, säljer \"plastprodukter\" tre helger av fyra.
  15. Cina m Julia 0505
    #8

    jag jobbar

    som socialsekreterare. har ett vik tom aug, sen får vi se vad som händer. hoppas på att få fast på mitt nuvarande jobb så småningom.
  16. 8
    jag jobbar som socialsekreterare. har ett vik tom aug, sen får vi se vad som händer. hoppas på att få fast på mitt nuvarande jobb så småningom.
  17. Anne_72 W-01 Kevin 050423
    #9

    Arbetar som

    parkeringsvakt, men just nu gör jag bara 25% och är sjukskriven resten.
    Kevin går på dagis sen en vecka och en dag och trivs som fisken i vattnet!
    X-et jobbar med lite av varje inom data och specila-effekter inom reklam.
  18. 9
    Arbetar som parkeringsvakt, men just nu gör jag bara 25% och är sjukskriven resten.
    Kevin går på dagis sen en vecka och en dag och trivs som fisken i vattnet!
    X-et jobbar med lite av varje inom data och specila-effekter inom reklam.
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Numera...

    Är jag officiellt arbetssökande, känns konstigt men kul...

    sambon jobbar på försäkringsbolag...
  20. 10
    Numera... Är jag officiellt arbetssökande, känns konstigt men kul...

    sambon jobbar på försäkringsbolag...
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11

    Jag vill plugga i höst!!

    men det är 7 sökande på varje plats på den utbildning jag sökt... så chanserna är väl tyvärr inte så stora :-(
    Så jag får gå tillbaka till mitt jobb som avdelningschef. Ska driva 2 Burger King i höst.
  22. 11
    Jag vill plugga i höst!! men det är 7 sökande på varje plats på den utbildning jag sökt... så chanserna är väl tyvärr inte så stora :-(
    Så jag får gå tillbaka till mitt jobb som avdelningschef. Ska driva 2 Burger King i höst.
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12

    Vad har du sökt?

    Om man får vara nyfiken? Men driva två burger king är väl inte helt fel.. he he kan säga att min sambo skulle vara grymt avundssjuk ;0)
  24. 12
    Vad har du sökt? Om man får vara nyfiken? Men driva två burger king är väl inte helt fel.. he he kan säga att min sambo skulle vara grymt avundssjuk ;0)
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13

    Ja du...

    ...innan jag böev gravid (med första) var jag egen företagare. Hade egen ridskola samt in- och tillridning av hästar. Avvecklade detta under graviditeten eftersom jag mådde så dåligt och var sjukskriven, sen har jag ju fått 2 barn till :)

    Söker jobb för fullt men \"extraknäcker\" som hudvård- och makeupkonsult.

    Kram på dig
  26. 13
    Ja du... ...innan jag böev gravid (med första) var jag egen företagare. Hade egen ridskola samt in- och tillridning av hästar. Avvecklade detta under graviditeten eftersom jag mådde så dåligt och var sjukskriven, sen har jag ju fått 2 barn till :)

    Söker jobb för fullt men \"extraknäcker\" som hudvård- och makeupkonsult.

    Kram på dig
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14

    Socionom på Ersta/Sköndal högskola

    har jag sökt *min drömutbildning*.

    Jag drev 5 olika ställen (b,la caféer) innan jag gick på f-ledighet denna omgång, så liite känns det som ett kliv nedåt. Men det är ju superkul att höra att nån skulle vara avis på mig (de flesta säger tvärtom ;-). Vad jobbar din sambo med?
  28. 14
    Socionom på Ersta/Sköndal högskola har jag sökt *min drömutbildning*.

    Jag drev 5 olika ställen (b,la caféer) innan jag gick på f-ledighet denna omgång, så liite känns det som ett kliv nedåt. Men det är ju superkul att höra att nån skulle vara avis på mig (de flesta säger tvärtom ;-). Vad jobbar din sambo med?
  29. Mamma m H o W
    #15

    Förskollärare...

    börjar i mitten på augusti igen =(
    Vill hellre vara hemma med goset!!!!
  30. 15
    Förskollärare... börjar i mitten på augusti igen =(
    Vill hellre vara hemma med goset!!!!
  31. Medlem sedan
    Oct 1999
    #16

    Ammis svarar..

    ..att hon är school-run-mum pa heltid.

    Jag har varit hemma med mina ungar sedan 2001 faktiskt. Sedan är jag lite fotograf ocksa emellanat. Innan dess var jag ett litet busy-bee i finansvärlden.

    Brukar titulera mig själv \"housewife and star\" - med betoning pa STAR! ; )
  32. 16
    Ammis svarar.. ..att hon är school-run-mum pa heltid.

    Jag har varit hemma med mina ungar sedan 2001 faktiskt. Sedan är jag lite fotograf ocksa emellanat. Innan dess var jag ett litet busy-bee i finansvärlden.

    Brukar titulera mig själv \"housewife and star\" - med betoning pa STAR! ; )
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17

    ha ha..

    alltså han är elektriker men tänkte att bara tanken att driva Burger King!! Han är en storkonsument av skräpmat min man =0) Helt överlycklig att det ska komma hit till Kalmar snart. (alltså han).. en annan försöker hålla sig från maten =0)
  34. 17
    ha ha.. alltså han är elektriker men tänkte att bara tanken att driva Burger King!! Han är en storkonsument av skräpmat min man =0) Helt överlycklig att det ska komma hit till Kalmar snart. (alltså han).. en annan försöker hålla sig från maten =0)
  35. Medlem sedan
    Apr 2003
    #18

    Pluggar

    Läser Data och Systemvetenskap på universitetet och blir förhoppningsvis klar som systemvetare om ett halvår.

    Mannen är civ.ingengör och jobbar som byggkonstruktör.
  36. 18
    Pluggar Läser Data och Systemvetenskap på universitetet och blir förhoppningsvis klar som systemvetare om ett halvår.

    Mannen är civ.ingengör och jobbar som byggkonstruktör.
  37. Medlem sedan
    Sep 2004
    #19

    Jag jobbar med

    ekonomi och redovisning på ett IT företag.
    Vill jobba halvtid framöver, får se vad de säger om det på jobbet. Har tänkt vara hemma till januari.
  38. 19
    Jag jobbar med ekonomi och redovisning på ett IT företag.
    Vill jobba halvtid framöver, får se vad de säger om det på jobbet. Har tänkt vara hemma till januari.
  39. Medlem sedan
    May 2002
    #20

    Hahaha!

    Då förstår jag :-) Tur att han INTE jobbar med det då ;-) Jag äter sånt väldigt sällan och känner väl att att jag har svårt att \"stå för\" det jag ska sälja liksom... Men man får en 6-veckors hjärntvättarutbildning innan *S*, så bergis kommer jag att tycka att en Whopper är typ det bästa man kan äta när den är klar ;-D
  40. 20
    Hahaha! Då förstår jag :-) Tur att han INTE jobbar med det då ;-) Jag äter sånt väldigt sällan och känner väl att att jag har svårt att \"stå för\" det jag ska sälja liksom... Men man får en 6-veckors hjärntvättarutbildning innan *S*, så bergis kommer jag att tycka att en Whopper är typ det bästa man kan äta när den är klar ;-D
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hej ny här inne.
    By Kristin in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 07:47
  2. Var inne och
    By Agnest m6 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:49
  3. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:40
  4. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
  5. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar