Vad trött jag blir...
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Vad trött jag blir...

    har fått dagisplatser till barnen till hösten, MEN platserna är ju på en förskola år helt fel håll! Jättelångt! *suck*
    Dessutom har de redan gått på en annan förslola och att skola in dem på ett nytt ställe för att sen hoppas på att byta igen känns ju inte direkt aktuellt, så jag gissar på att det inte blir nån skola för mig i höst...

    Gamla förskolan ligger preci brevid makens jobb, och den här flera kilometer bort, åt andra hållet... *suck*

    Kanske inte ska gnälla egentligen, vi fick ju platser trots allt, men det känns rätt hopplöst ändå...
  2. 1
    Vad trött jag blir... har fått dagisplatser till barnen till hösten, MEN platserna är ju på en förskola år helt fel håll! Jättelångt! *suck*
    Dessutom har de redan gått på en annan förslola och att skola in dem på ett nytt ställe för att sen hoppas på att byta igen känns ju inte direkt aktuellt, så jag gissar på att det inte blir nån skola för mig i höst...

    Gamla förskolan ligger preci brevid makens jobb, och den här flera kilometer bort, åt andra hållet... *suck*

    Kanske inte ska gnälla egentligen, vi fick ju platser trots allt, men det känns rätt hopplöst ändå...
  3. Majsan med Y0103 & E0407
    #2

    Ska du läsa till hösten?

    Ska inte du ha bebis snart igen?
    Tråkigt med dagisplatsen, men vill bara att det ska fungera, inte vara en massa strul.
    Det är jobbigt nog att man ska lämna bort barnen.
    Hopps det löser sig och att du får läsa i höst ändå!
  4. 2
    Ska du läsa till hösten? Ska inte du ha bebis snart igen?
    Tråkigt med dagisplatsen, men vill bara att det ska fungera, inte vara en massa strul.
    Det är jobbigt nog att man ska lämna bort barnen.
    Hopps det löser sig och att du får läsa i höst ändå!

Liknande trådar

  1. Blir så trött på att vara trött, nu har
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 17:45
  2. Trött.. Ibland blir man trött..
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 15:26
  3. Jag blir så trött!
    By tolas in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 18:16
  4. vad trött jag blir på min
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 19:53
  5. Blir så trött...
    By Tindragull in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 21:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar