Enkät, väldigt OT *s*
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Enkät, väldigt OT *s*

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.

    3. Vad har du i väskan?

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?

    5. Hur ofta köper du en ny väska?

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
  2. 1
    Enkät, väldigt OT *s* 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.

    3. Vad har du i väskan?

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?

    5. Hur ofta köper du en ny väska?

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Snodd från oäf =)

    .
  4. 2
    Snodd från oäf =) .
  5. Sara m IsisAlvina&Villemo
    #3

    Saras svar

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    - köpt på Lindex, rosa tyg typ canvas, lite säckig modell med dragkedja till huvudfacket och två utanpåliggande fickor på ena sidan. Två axelremmar med öljetter.


    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    - jag köper inte dyra väskor, kan inte hitta någon anledning. Den dyraste har kanske kostat 200:-.

    3. Vad har du i väskan?
    - plånbok, pennor, lite smink, blöja, våtservetter, liten fällkniv (för att skala äpplen t ex, inte i självförsvarssyfte *host*), nycklar, diverse gamla komihåglappar, pappersnäsdukar.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    - nej. Har två som jag brukar byta mellan, den ena beautybox från Ikea som jag har mest som skötväska, och så den beskrivna ljusrosa. Har några andra också som sällan används.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    - högst en gång om året tror jag.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    - en väska är väl inte personlig förrän man fyllt dem med personliga prylar? Nej jag har nog aldrig fått en väska i present och har aldrig gett bort någon heller, vet inte varför.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -gult tyg, liten, ful och opraktisk. Jag ska köpa en ny tror jag bestämt =)

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    - ja absolut, jag har inget att dölja. Om han skulle rota pga svartsjuka (vilket han aldrig gjort, han är inte svartsjuk) skulle jag blir irriterad men att han rotar för att hitta något han behöver är helt ok. Men inte barnen, nycklarna och plånboken har försvunnit för många gånger på det sättet så nu har jag slutat låta dem göra det.
  6. 3
    Saras svar 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    - köpt på Lindex, rosa tyg typ canvas, lite säckig modell med dragkedja till huvudfacket och två utanpåliggande fickor på ena sidan. Två axelremmar med öljetter.


    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    - jag köper inte dyra väskor, kan inte hitta någon anledning. Den dyraste har kanske kostat 200:-.

    3. Vad har du i väskan?
    - plånbok, pennor, lite smink, blöja, våtservetter, liten fällkniv (för att skala äpplen t ex, inte i självförsvarssyfte *host*), nycklar, diverse gamla komihåglappar, pappersnäsdukar.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    - nej. Har två som jag brukar byta mellan, den ena beautybox från Ikea som jag har mest som skötväska, och så den beskrivna ljusrosa. Har några andra också som sällan används.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    - högst en gång om året tror jag.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    - en väska är väl inte personlig förrän man fyllt dem med personliga prylar? Nej jag har nog aldrig fått en väska i present och har aldrig gett bort någon heller, vet inte varför.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -gult tyg, liten, ful och opraktisk. Jag ska köpa en ny tror jag bestämt =)

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    - ja absolut, jag har inget att dölja. Om han skulle rota pga svartsjuka (vilket han aldrig gjort, han är inte svartsjuk) skulle jag blir irriterad men att han rotar för att hitta något han behöver är helt ok. Men inte barnen, nycklarna och plånboken har försvunnit för många gånger på det sättet så nu har jag slutat låta dem göra det.
  7. Cami+Alicia+BF3/1
    #4

    Svarar så klart :)

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Hahaha, en brun i läder från Åhjlens. Som en minisportbag kan man kanske beskriva den.
    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -Hm, DET är den dyraste :) Typ 150 spänn.
    3. Vad har du i väskan?
    -ALLT!!!! Plastskedar ;), plåster, minideo, penna, block, mynt, ngt litet syset, blöjor, våtservetter till Alicia, våtservetter till händerna, minparfym, osv
    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    Byter mellan 2, denna nämnda och en mindre
    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Typ never
    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    Haha, aldrig :)
    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    Brun från Åhlens. Vanlig med plats för alla plastkort :)
    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    Oh ja! vi öppnar varandras post och allting. inga hemlisar här itne.
  8. 4
    Svarar så klart :) 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Hahaha, en brun i läder från Åhjlens. Som en minisportbag kan man kanske beskriva den.
    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -Hm, DET är den dyraste :) Typ 150 spänn.
    3. Vad har du i väskan?
    -ALLT!!!! Plastskedar ;), plåster, minideo, penna, block, mynt, ngt litet syset, blöjor, våtservetter till Alicia, våtservetter till händerna, minparfym, osv
    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    Byter mellan 2, denna nämnda och en mindre
    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Typ never
    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    Haha, aldrig :)
    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    Brun från Åhlens. Vanlig med plats för alla plastkort :)
    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    Oh ja! vi öppnar varandras post och allting. inga hemlisar här itne.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    svarar själv =)

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Har tre väskor, en från Björn Borg, den är i svart läder, a4-modell, stående och rätt platt med axelband. Den har ett stort fack och ett litet med dragkedja på innerväggen. En väska från Paris, också a4-modell men liggande, den har en massa bra fack och är en axelbandsväska. Sen har jag en från svärmor som är lite mindre me nmed en massa bra fack =) Alla är svarta =)

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -ingen aning? Kanske Björn borg som kostade 4-500kr?

    3. Vad har du i väskan?
    -Mobilen, nycklar, smålappar, pennor, lite smink, och småskräp. Lite bonuskort.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    -nja, byter beroende på vart jag ska, det är de tre ovan.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Alldeles för sällan. Vet inte vad jag vill ha för väska, den måste vara lätt att ta med o kunna ligga under vagnen utan att bli smutsig.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    -Har fått det och tycker det är helt ok.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -Jag har tre plånböcker *s*. En filofax där jag skriver upp viktiga grejer, har kvitton i och kort. En liten plånbok från björn borg som jag ibland =) Och en mini röd från ver... kommer inte på namnet, men den rymmer bara betkort =)

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    -Ja visst, om han hittar ngt =)
  10. 5
    svarar själv =) 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Har tre väskor, en från Björn Borg, den är i svart läder, a4-modell, stående och rätt platt med axelband. Den har ett stort fack och ett litet med dragkedja på innerväggen. En väska från Paris, också a4-modell men liggande, den har en massa bra fack och är en axelbandsväska. Sen har jag en från svärmor som är lite mindre me nmed en massa bra fack =) Alla är svarta =)

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -ingen aning? Kanske Björn borg som kostade 4-500kr?

    3. Vad har du i väskan?
    -Mobilen, nycklar, smålappar, pennor, lite smink, och småskräp. Lite bonuskort.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    -nja, byter beroende på vart jag ska, det är de tre ovan.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Alldeles för sällan. Vet inte vad jag vill ha för väska, den måste vara lätt att ta med o kunna ligga under vagnen utan att bli smutsig.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    -Har fått det och tycker det är helt ok.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -Jag har tre plånböcker *s*. En filofax där jag skriver upp viktiga grejer, har kvitton i och kort. En liten plånbok från björn borg som jag ibland =) Och en mini röd från ver... kommer inte på namnet, men den rymmer bara betkort =)

    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    -Ja visst, om han hittar ngt =)
  11. Anna m Flipp & Vendela
    #6

    Svarar

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    En svart, hård Gucciväska i skinn. Ganska kantig och med dubbla axelband. Älskar den, har haft den i sju år nu men den börjar bli lite sliten för jag använder den nästan jämt och den har verkligen utsatts för både det ena och det andra.

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    En väska jag fick i present av min förre chef. Svart mockaväska, ganska lik Gucciväskan, bara lite rundare i formerna. Vet inte exakt pris bara att den var svinaktigt dyr.

    3. Vad har du i väskan?
    Plånbok, kalender, halstabletter, nycklar, mobil, lösa lappar, visitkort, läppstift, läppenna och cerat.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    Nej, jag har ett femtontal handväskor (som jag köpt på mig genom åren) men använder bara tre av dem. Fast nu ska jag nog köpa mig en ljus sommarväska tror jag.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    När andan faller på. Ibland nästan aldrig och ibland flera stycken på kort tid.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    Bara av min förre chef. Han hade fantastisk smak men jag vill nog inte att mina nära och kära ska välja väska åt mig - vi har inte riktigt samma smak.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    Svart, rektangulär. Den är för närvarande full av kvitton och inte så mycket mer.

    8. Får din partner rota i din plånka och väska?
    Ja.
  12. 6
    Svarar 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    En svart, hård Gucciväska i skinn. Ganska kantig och med dubbla axelband. Älskar den, har haft den i sju år nu men den börjar bli lite sliten för jag använder den nästan jämt och den har verkligen utsatts för både det ena och det andra.

    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    En väska jag fick i present av min förre chef. Svart mockaväska, ganska lik Gucciväskan, bara lite rundare i formerna. Vet inte exakt pris bara att den var svinaktigt dyr.

    3. Vad har du i väskan?
    Plånbok, kalender, halstabletter, nycklar, mobil, lösa lappar, visitkort, läppstift, läppenna och cerat.

    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    Nej, jag har ett femtontal handväskor (som jag köpt på mig genom åren) men använder bara tre av dem. Fast nu ska jag nog köpa mig en ljus sommarväska tror jag.

    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    När andan faller på. Ibland nästan aldrig och ibland flera stycken på kort tid.

    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    Bara av min förre chef. Han hade fantastisk smak men jag vill nog inte att mina nära och kära ska välja väska åt mig - vi har inte riktigt samma smak.

    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    Svart, rektangulär. Den är för närvarande full av kvitton och inte så mycket mer.

    8. Får din partner rota i din plånka och väska?
    Ja.
  13. ior72 med Gustav
    #7

    ior72

    1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Friis o CO
    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -500kr, militärgrön canvas med döskallemärke i glitter på.
    3. Vad har du i väskan?
    -Plånbok, iPOD, mobil, blöjor, torkservetter, pixiböcker, smågubbar, spegel, läppglans, småsaker som är bra att ha, bok
    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    -Just nu byer jag flera ggr/vecka mellan den i canvas och en korgväska.
    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Alldeles för sällan
    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    _Nä, det är ju svårt med väsksmak från person till person.
    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -Ljust läderfärgad, ganska liten, visakort, bonuskort till massor av affärer, sjukhuskort, lite mynt, gamla kvitton, bilder på min familj. Köpt i Grkland när jag väntade Gustav.Expediten pekade på min mage och frågade \"Boy or girl\". Jag var SÅ stolt!
    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    -Ja, varför inte?!
  14. 7
    ior72 1. Vad har du för märke på din favoritväska, hur ser den ut?
    -Friis o CO
    2. Vad kostade din dyraste handväska? Berätta om pris och hur den ser/såg ut.
    -500kr, militärgrön canvas med döskallemärke i glitter på.
    3. Vad har du i väskan?
    -Plånbok, iPOD, mobil, blöjor, torkservetter, pixiböcker, smågubbar, spegel, läppglans, småsaker som är bra att ha, bok
    4. Byter du väska ofta? Hur många väskor alternerar du mellan?
    -Just nu byer jag flera ggr/vecka mellan den i canvas och en korgväska.
    5. Hur ofta köper du en ny väska?
    -Alldeles för sällan
    6. Brukar du få väskor i present eller tycker du det är för personligt?
    _Nä, det är ju svårt med väsksmak från person till person.
    7. Vad har du för plånbok? Färg, storlek, vad har du i den, hur gammal, berätta om den.
    -Ljust läderfärgad, ganska liten, visakort, bonuskort till massor av affärer, sjukhuskort, lite mynt, gamla kvitton, bilder på min familj. Köpt i Grkland när jag väntade Gustav.Expediten pekade på min mage och frågade \"Boy or girl\". Jag var SÅ stolt!
    8. Får din partner \"rota\" i din plånka och väska?
    -Ja, varför inte?!

Liknande trådar

  1. Väldigt ”hemlig” enkät
    By Anonym in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-07-26, 11:42
  2. (väldigt) blandad enkät
    By Annamed5 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 72
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 11:05
  3. Väldigt tomt här + enkät!
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 19:42
  4. En VÄLDIGT blandad enkät.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 08:18
  5. en väldigt snodd enkät..
    By ::Ingela m T&T:: in forum _05 Vårbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 10:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar