Här kommer en längtande!!
_0702 Februaribarn
  1. Gosgumman
    #1

    Här kommer en längtande!!

    Tänkte få hoppa in här om det går för sig. Enl beräkningar ang min ÄL så kommer ja få den 27:e Feb, om de biter in sig.
    Hade ÄL idag och oskyddat igår. HOPPAS!!!!

    Fler än jag som ej vet än?
  2. 1
    Här kommer en längtande!! Tänkte få hoppa in här om det går för sig. Enl beräkningar ang min ÄL så kommer ja få den 27:e Feb, om de biter in sig.
    Hade ÄL idag och oskyddat igår. HOPPAS!!!!

    Fler än jag som ej vet än?
  3. Smygis
    #2

    Hej hej

    Jag vet inte heller än om de tagit sig eller ej men jag vågar inte hoppas på nått. Om de bor en liten i magen kommer den kika ut den 19/2 men som sagt jag vågar inte hoppas så än så länge smyger jag bara runt här inne:) Kram
  4. 2
    Hej hej Jag vet inte heller än om de tagit sig eller ej men jag vågar inte hoppas på nått. Om de bor en liten i magen kommer den kika ut den 19/2 men som sagt jag vågar inte hoppas så än så länge smyger jag bara runt här inne:) Kram
  5. Gosgumman
    #3

    Vi får smyga tillsammans

    *ler*

    Ja kommer kolla om 14 dagar om mensen ej dykt upp. PIRR REDAN!
  6. 3
    Vi får smyga tillsammans *ler*

    Ja kommer kolla om 14 dagar om mensen ej dykt upp. PIRR REDAN!
  7. Lilja
    #4

    Vet inte heller ännu...

    Hade IM för 2 (eller ja 3 dagar sedan nu, med tanke på klockan) men ännu ingen mens i sikte :)
  8. 4
    Vet inte heller ännu... Hade IM för 2 (eller ja 3 dagar sedan nu, med tanke på klockan) men ännu ingen mens i sikte :)
  9. Gosgumman
    #5

    Spännande!

    Nu hålls tummarna HÅRT!

    Har ni jobbat hårt denna ÄL så de finns chans? Själv så vääääntar ja nu i 2-3v för att kolla. Ja hoppas!!!!!
  10. 5
    Spännande! Nu hålls tummarna HÅRT!

    Har ni jobbat hårt denna ÄL så de finns chans? Själv så vääääntar ja nu i 2-3v för att kolla. Ja hoppas!!!!!
  11. Lilja
    #6

    Ja, chansen finns...

    ... då vi har gått in för att få en februaribebis. Det här är visserligen vårat 2:a försök (egentligen 1:a riktiga) så jag deppar väl inte ihop om det nu inte blir bebis. Men det vore sååå kul! :) Håller tummarna för dig med!
  12. 6
    Ja, chansen finns... ... då vi har gått in för att få en februaribebis. Det här är visserligen vårat 2:a försök (egentligen 1:a riktiga) så jag deppar väl inte ihop om det nu inte blir bebis. Men det vore sååå kul! :) Håller tummarna för dig med!
  13. M
    #7

    Ja, vi väntar med

    vi väntar oxå, har inte IM förräns nästa vecka och Om det är någon bebbe(hoppas,hoppas) så har vi bf den 22/2.
    Det skulle i så fall vara nr 4 för mig och nr 5 i den allmäna barnaskaran vi har.
  14. 7
    Ja, vi väntar med vi väntar oxå, har inte IM förräns nästa vecka och Om det är någon bebbe(hoppas,hoppas) så har vi bf den 22/2.
    Det skulle i så fall vara nr 4 för mig och nr 5 i den allmäna barnaskaran vi har.
  15. C med nr 3?
    #8

    Hade IM i

    söndags så hoppet lever även om min mens är väldigt oregelbunden just nu.
  16. 8
    Hade IM i söndags så hoppet lever även om min mens är väldigt oregelbunden just nu.
  17. Gosgumman
    #9

    Nu blev de spännande ju

    Har du testat nån gång alls eller e du stark o väntar? Ja skulle ej hålla mig i så många dagar.
  18. 9
    Nu blev de spännande ju Har du testat nån gång alls eller e du stark o väntar? Ja skulle ej hålla mig i så många dagar.

Liknande trådar

  1. kommer kommer inte...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 20:41
  2. Längtande barn
    By HenrikV in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 11:38
  3. var är alla längtande pappor?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 22:32
  4. Kommer, kommer inte?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:30
  5. En längtande kommer här!
    By Gosgumman in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 16:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar