Nu har Axel åkt på läger!!!
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Nu har Axel åkt på läger!!!

    Jisses vad tiden går! Har lämnat Axel nu på morgonen på dagis och ska hämta honom ute i skogen i morgon eftermiddag!!! De ska ut till en stuga alldeles utanför byn där de brukar vara på läger. Eftersom vi flyttat och bytt dagis blir det debut för Axel. Släpade iväg en väldigt upprymd och lite spänd kille till dagis i ottan tillsammans med stor väska och sovsäck. Bara att packa och sova i sovsäck var jättespännade enl. Axel. Hoppas att det går bra även när det är dags att sova. Tror nog att det blir fullt ös under dagen så de stupar väl mer eller mindre när kvällen kommer.

    För mamma är detta nog mera pirrigt ändå! Fast det är väl bara att vänja sig?! Innan man vet ordet av så är det väl Hultsfred och Roskilde som gäller och då finns det nog mer verklig anledning till oro!;-)
  2. 1
    Nu har Axel åkt på läger!!! Jisses vad tiden går! Har lämnat Axel nu på morgonen på dagis och ska hämta honom ute i skogen i morgon eftermiddag!!! De ska ut till en stuga alldeles utanför byn där de brukar vara på läger. Eftersom vi flyttat och bytt dagis blir det debut för Axel. Släpade iväg en väldigt upprymd och lite spänd kille till dagis i ottan tillsammans med stor väska och sovsäck. Bara att packa och sova i sovsäck var jättespännade enl. Axel. Hoppas att det går bra även när det är dags att sova. Tror nog att det blir fullt ös under dagen så de stupar väl mer eller mindre när kvällen kommer.

    För mamma är detta nog mera pirrigt ändå! Fast det är väl bara att vänja sig?! Innan man vet ordet av så är det väl Hultsfred och Roskilde som gäller och då finns det nog mer verklig anledning till oro!;-)
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Stännande...

    Det låter kul att åka på läger! Men visst känns det konstigt när de inte är hemma!
    Hoppas Axel har det kul på lägret, vädret är ju fint i alla fall!
  4. 2
    Stännande... Det låter kul att åka på läger! Men visst känns det konstigt när de inte är hemma!
    Hoppas Axel har det kul på lägret, vädret är ju fint i alla fall!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Hur gick det?

    Vad kul med läger. Jag förstår att han tyckte det var hur spännande som helst!
    Ja, nu dröjer det inte länge innan de ska på diverse festivaler och man själv sitter hemma och tittar på nyheterna för att kanske få en skymt av dem i något repotage *s*!

    Kramisar
  6. 3
    Hur gick det? Vad kul med läger. Jag förstår att han tyckte det var hur spännande som helst!
    Ja, nu dröjer det inte länge innan de ska på diverse festivaler och man själv sitter hemma och tittar på nyheterna för att kanske få en skymt av dem i något repotage *s*!

    Kramisar
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Ja, tur med vädret....

    har det haft och allt annat var visst också toppen. Hämtade hem en trött och grilldoftande kille som lekt, klättrat, grillat och busat i två dagar.

    Kändes verkligen konstigt att han inte var hemma igår kväll. Tomt, tyst och inga bråk med lillebror...;-)
  8. 4
    Ja, tur med vädret.... har det haft och allt annat var visst också toppen. Hämtade hem en trött och grilldoftande kille som lekt, klättrat, grillat och busat i två dagar.

    Kändes verkligen konstigt att han inte var hemma igår kväll. Tomt, tyst och inga bråk med lillebror...;-)
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Det hade gått jättebra!

    Han hade varit så aktiv och med på allt. Han erkände dock att han saknat mamma mycket när han skulle sova. Goskille!:-)

    Kramis!
  10. 5
    Det hade gått jättebra! Han hade varit så aktiv och med på allt. Han erkände dock att han saknat mamma mycket när han skulle sova. Goskille!:-)

    Kramis!
  11. Maud m Jacob 010109+ tre
    #6

    vad spännande för honom

    Det låter ju jättekul. Du skrev om andra festivaler eventuellt kommande. Jag har just nu min 17-åriga dotter nere i Sölvesborg på Sweden Rock festival :). Men jag är inte orolig faktiskt. Har pratat med henne och allt lät bra. (Tonåringar är väldigt bra på att lura sina föräldrar:)
  12. 6
    vad spännande för honom Det låter ju jättekul. Du skrev om andra festivaler eventuellt kommande. Jag har just nu min 17-åriga dotter nere i Sölvesborg på Sweden Rock festival :). Men jag är inte orolig faktiskt. Har pratat med henne och allt lät bra. (Tonåringar är väldigt bra på att lura sina föräldrar:)
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Ja, precis....

    man vet ju själv vad man gjort i ungdomen och vad föräldrarna _tror_ man gjort. Stämmer väl inte riktigt 100% överens?!!;-)

  14. 7
    Ja, precis.... man vet ju själv vad man gjort i ungdomen och vad föräldrarna _tror_ man gjort. Stämmer väl inte riktigt 100% överens?!!;-)

Liknande trådar

  1. Numer är Axel farbror Axel
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 11:51
  2. läger
    By Sist in forum _00 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 09:33
  3. Läger.
    By ar72 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 10:28
  4. Läger?
    By Ifos in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 18:07
  5. Läger
    By ango in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 19:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar