Hur många
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Hur många

    ska ha fler barn efter dessa februaribarn ?
    Känner mig inte färdig än , men vi är lite oense om när det är dax för att sätta igång bebistillverkningen igen.
  2. 1
    Hur många ska ha fler barn efter dessa februaribarn ?
    Känner mig inte färdig än , men vi är lite oense om när det är dax för att sätta igång bebistillverkningen igen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Jag är inte klar! :)

    Och definitivt inte fadern och storasystern heller! :) Lillebror har inte uttryckt någon åsikt om saken i fråga, men Tuva har sagt att hon vill ha en lillasyster och barnafadern tycker att det är en bra idé!

    Fast jag vill inte bli gravid nu. Jag börjar jobba heltid i augusti/september och då skall P vara föräldraledig med Vidde. Nu har jag varit i barnproduktion så länge att jag längtar efter att jobba ett tag. Kanske en liten bebis om 2 år?
  4. 2
    Jag är inte klar! :) Och definitivt inte fadern och storasystern heller! :) Lillebror har inte uttryckt någon åsikt om saken i fråga, men Tuva har sagt att hon vill ha en lillasyster och barnafadern tycker att det är en bra idé!

    Fast jag vill inte bli gravid nu. Jag börjar jobba heltid i augusti/september och då skall P vara föräldraledig med Vidde. Nu har jag varit i barnproduktion så länge att jag längtar efter att jobba ett tag. Kanske en liten bebis om 2 år?
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Känner också

    att inte riktigt än. Vill ha minst 3 år mellan, men det tog 3,5 år innan Alice blev till och jag blir ju inte yngre. Maken kan tänka sig att börja ganska snart.
  6. 3
    Känner också att inte riktigt än. Vill ha minst 3 år mellan, men det tog 3,5 år innan Alice blev till och jag blir ju inte yngre. Maken kan tänka sig att börja ganska snart.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4

    Jag!

    Vill jättegärna ha en till. Om nu naturen vill. Är faktiskt rätt sugen redan nu, men försöker tänka att vi ska vänta...
  8. 4
    Jag! Vill jättegärna ha en till. Om nu naturen vill. Är faktiskt rätt sugen redan nu, men försöker tänka att vi ska vänta...
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Provade

    ni länge innan dottern blev till?
  10. 5
    Provade ni länge innan dottern blev till?
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6

    Inte jag

    fast med blandade känslor...;-(
    Jag är egentligen fullt nöjd med de fyra jag har, men jag såg en yssepyssebebis häromdagen, och GUD så söta dom är!!!! Och så luktar dom så gott, och så är det så skönt att ligga på BB..;-) Plats i huset har vi, och plats i hjärtat finns det ju alltid! Jag brukar säga till mina barn att hjärtat är som en vatten ballong - ju mer du fyller den, desto större blir den!

    Men, nej - vi är klara här!
    Tror jag..................

    kramkram
  12. 6
    Inte jag fast med blandade känslor...;-(
    Jag är egentligen fullt nöjd med de fyra jag har, men jag såg en yssepyssebebis häromdagen, och GUD så söta dom är!!!! Och så luktar dom så gott, och så är det så skönt att ligga på BB..;-) Plats i huset har vi, och plats i hjärtat finns det ju alltid! Jag brukar säga till mina barn att hjärtat är som en vatten ballong - ju mer du fyller den, desto större blir den!

    Men, nej - vi är klara här!
    Tror jag..................

    kramkram
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Nej, inte alls

    men jag är en obotligt negativist och tar inget för givet. Tänker att bara för att jag berikats med gåvan en gång innebär ju inte det automatiskt att det går två gånger.
  14. 7
    Nej, inte alls men jag är en obotligt negativist och tar inget för givet. Tänker att bara för att jag berikats med gåvan en gång innebär ju inte det automatiskt att det går två gånger.
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8

    joodå....

    en fyra vill vi ha. JAg har alltid sagt att jag vill ha 4, men maken har tvekat. Nu i helgen träffade vi lite smått, och han började insinuera att han är sugen..... Fast frågar jag så är han tveksam....

    Vi får väl se. Än så länge är det inget på G i alla fall.
  16. 8
    joodå.... en fyra vill vi ha. JAg har alltid sagt att jag vill ha 4, men maken har tvekat. Nu i helgen träffade vi lite smått, och han började insinuera att han är sugen..... Fast frågar jag så är han tveksam....

    Vi får väl se. Än så länge är det inget på G i alla fall.
  17. Anonym
    #9

    Jag är så klar så klar!

    Som det känns nu i allafall så räcker tre bra. Men vem vet hur det känns om 5-6 år?! Man ska aldrig säga aldrig...*S*
  18. 9
    Jag är så klar så klar! Som det känns nu i allafall så räcker tre bra. Men vem vet hur det känns om 5-6 år?! Man ska aldrig säga aldrig...*S*
  19. Hemlig lite till
    #10

    Jag vill absolut

    ha minst ett barn till, kanske två. Tror att jag är gravid nu faktiskt även om m inte ska komma förrän på måndag. Har alla graviditetssymptom med ständigt illamående, humörsvängningar, dålig hy och konstig mage. Annars är jag allvarligt sjuk av något annat tror jag. :o)
  20. 10
    Jag vill absolut ha minst ett barn till, kanske två. Tror att jag är gravid nu faktiskt även om m inte ska komma förrän på måndag. Har alla graviditetssymptom med ständigt illamående, humörsvängningar, dålig hy och konstig mage. Annars är jag allvarligt sjuk av något annat tror jag. :o)
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11

    Gah

    vad nyfiken jag blir. Håller tummar och tår för att det blir som du vill! Kram
  22. 11
    Gah vad nyfiken jag blir. Håller tummar och tår för att det blir som du vill! Kram
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Gaah

    inte säga så jag är ju världens mest nyfikna....

    berätta berätta berätta...

    ;)
  24. 12
    Gaah inte säga så jag är ju världens mest nyfikna....

    berätta berätta berätta...

    ;)
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Vi ska ;)

    Vi ska ju ha rean i dec om allt går vägen men jag tor inte vi är klara med det OM vi lyckas bli med barn igen vill säga! När jag trffade min man ville han ha 8 barn och jag 3 så jag kan tänka mig att vi satsar på en sladdis om några år kanske OM det går vill säga...
  26. 13
    Vi ska ;) Vi ska ju ha rean i dec om allt går vägen men jag tor inte vi är klara med det OM vi lyckas bli med barn igen vill säga! När jag trffade min man ville han ha 8 barn och jag 3 så jag kan tänka mig att vi satsar på en sladdis om några år kanske OM det går vill säga...
  27. Kakmonstret
    #14

    Klara

    Emma är ju vår lilla sladdis och det räcker med en sladd tycker jag.Man ska ha tid med de äldre på 9 o 11 år också.
  28. 14
    Klara Emma är ju vår lilla sladdis och det räcker med en sladd tycker jag.Man ska ha tid med de äldre på 9 o 11 år också.
  29. Medlem sedan
    Nov 2001
    #15

    Kanske det?

    *flin*

    Nej då! Det är färdigt med barn här. Tror jag... Man ska aldrig säga aldrig!

    *s*
  30. 15
    Kanske det? *flin*

    Nej då! Det är färdigt med barn här. Tror jag... Man ska aldrig säga aldrig!

    *s*
  31. Medlem sedan
    Sep 2004
    #16

    ooooooohh

    va spännande! Hoppas det blir som du tänkt:-)
  32. 16
    ooooooohh va spännande! Hoppas det blir som du tänkt:-)
  33. Medlem sedan
    Nov 2001
    #17

    Mäh!

    Har man sagt A får man säga B också!

    Om inte annat så är det ju så att jag har Saida-egenskaper. Har ett par känningar.... Får klura några dagar och se om jag kan zooma in mig på en februarimamma =0)
  34. 17
    Mäh! Har man sagt A får man säga B också!

    Om inte annat så är det ju så att jag har Saida-egenskaper. Har ett par känningar.... Får klura några dagar och se om jag kan zooma in mig på en februarimamma =0)
  35. Medlem sedan
    Jan 2001
    #18

    Inte klar tror jag

    i alla fall ett till tror jag, men inte nu....
  36. 18
    Inte klar tror jag i alla fall ett till tror jag, men inte nu....
  37. Medlem sedan
    Jan 2001
    #19

    Ojoj vad spännande!

    rapportera vad det lider senare om du har lust förstås.
  38. 19
    Ojoj vad spännande! rapportera vad det lider senare om du har lust förstås.
  39. Anonym
    #20

    Wow...

    vad roligt!!
  40. 20
    Wow... vad roligt!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. många nya auktioner ikväll..många med
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 19:38
  2. Så många minus och så många
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:21
  3. Många frågor, vill ha många svar!
    By lindalou13 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:13
  4. *suck* många många gånger om
    By anonym just nu in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 07:42
  5. Så många nick på Bf-listan men många
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar