Solhatt
Småbarn
  1. Lisa
    #1

    Solhatt

    Har köpt en vändbar solhatt (Pop) men hur ska jag märka den? En mössa är lätt att den tas av och glöms och då kan det vara smart med en namnmärkning.
  2. 1
    Solhatt Har köpt en vändbar solhatt (Pop) men hur ska jag märka den? En mössa är lätt att den tas av och glöms och då kan det vara smart med en namnmärkning.
  3. bigmouth med edith
    #2

    Kanske har vi samma...?

    Den beiga med blommor på ena sidan? Har inte ens tänkt på att märka den men nu började jag fundera... Kanske kan man skriva namnet på en smal textilremsa som man sätter fast på ena snöret? Om barnet inte har ett kort namn som ryms på den lilla Pop-lappen. :)
  4. 2
    Kanske har vi samma...? Den beiga med blommor på ena sidan? Har inte ens tänkt på att märka den men nu började jag fundera... Kanske kan man skriva namnet på en smal textilremsa som man sätter fast på ena snöret? Om barnet inte har ett kort namn som ryms på den lilla Pop-lappen. :)
  5. Lisa
    #3

    Ja

    det är samma, jag tog den sista här i min stad i dag. Jag har mobellen som det inte är snören på annars var det en bra idé. Funderar på om dottern kan välja sida och då blir det inga problem. Jag brukar försöka få med telefonnummret på ytterkläder.
  6. 3
    Ja det är samma, jag tog den sista här i min stad i dag. Jag har mobellen som det inte är snören på annars var det en bra idé. Funderar på om dottern kan välja sida och då blir det inga problem. Jag brukar försöka få med telefonnummret på ytterkläder.

Liknande trådar

  1. Solhatt??
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 11:32
  2. Me and I solhatt
    By ?????? in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 17:15
  3. Bra solhatt?
    By Vimse in forum Bebiskläder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 19:07
  4. me & i solhatt??
    By LovisaA in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 11:54
  5. solhatt
    By .:Nina med J&L:. in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 06:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar