Vägghängt sängbord?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Vägghängt sängbord?

    Vi vill ha vägghängda sängbord, gärna med en låda eller skåp (inte bara öppna hyllor. Vår sänggavel är i mörkt skinn, så vad som helst som passar till det. Nån som har nåt tips?
  2. 1
    Vägghängt sängbord? Vi vill ha vägghängda sängbord, gärna med en låda eller skåp (inte bara öppna hyllor. Vår sänggavel är i mörkt skinn, så vad som helst som passar till det. Nån som har nåt tips?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    kolla in norrgavels hemsida

    www.norrgavel.se

    Där har de ett som heter \"Kub\" (under rubiken förvaring). Den skruvar man fast på väggen och den finns i ek eller björk. Man kan välja till en låda om man vill ha det och den finns i två storlekar.
  4. 2
    kolla in norrgavels hemsida www.norrgavel.se

    Där har de ett som heter \"Kub\" (under rubiken förvaring). Den skruvar man fast på väggen och den finns i ek eller björk. Man kan välja till en låda om man vill ha det och den finns i två storlekar.
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Dyyyr tyvärr,

    annars var den bara helt underbar! *s* Men 1800 spänn per styck var kanske dubbelt upp mot vad jag tänkt mig. :-( Kanske kan få det lokala snickeriet att göra ett par stycken billigare? *skriver ut bilden*
  6. 3
    Dyyyr tyvärr, annars var den bara helt underbar! *s* Men 1800 spänn per styck var kanske dubbelt upp mot vad jag tänkt mig. :-( Kanske kan få det lokala snickeriet att göra ett par stycken billigare? *skriver ut bilden*
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Ja, kolla om de kan göra

    en liknande. Måste ju vara simpelt om man kan snickra. Kom ihåg att inte visa att det står Norrgavel nånstans på bilden i sånna fall. Kanske höjer de priset om de får se vad de kostar =)
  8. 4
    Ja, kolla om de kan göra en liknande. Måste ju vara simpelt om man kan snickra. Kom ihåg att inte visa att det står Norrgavel nånstans på bilden i sånna fall. Kanske höjer de priset om de får se vad de kostar =)
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    har du kollat på denna?

    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=1 5558&catalogId=10103&storeId=2 &productId=20700&langId=-11&categoryId=15620&chosenPart Number=30056929

    Man borde väl kunnna fästa den på väggen också, tycker jag. Billig är den i alla fall och låda har den!
  10. 5
    har du kollat på denna? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=1 5558&catalogId=10103&storeId=2 &productId=20700&langId=-11&categoryId=15620&chosenPart Number=30056929

    Man borde väl kunnna fästa den på väggen också, tycker jag. Billig är den i alla fall och låda har den!
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    Ja, jag har funderat på den

    men vill helst inte ha en panel mot väggen då vi inte har den sänggaveln. Kanske ser konstigt ut när de inte är samma höjd.
  12. 6
    Ja, jag har funderat på den men vill helst inte ha en panel mot väggen då vi inte har den sänggaveln. Kanske ser konstigt ut när de inte är samma höjd.
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Designtorget

    har lite sängbord. Kika in på deras hemmis och kolla.
  14. 7
    Designtorget har lite sängbord. Kika in på deras hemmis och kolla.
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8

    Hittade inget på hemsidan

    men det stod att det bara var ett litet urval att se där. Tyvärr har de ingen butik norr om stockholm o dit är det \"bara\" 80 mil. *s*
  16. 8
    Hittade inget på hemsidan men det stod att det bara var ett litet urval att se där. Tyvärr har de ingen butik norr om stockholm o dit är det \"bara\" 80 mil. *s*
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Två länkar

    http://www.designtorget.se/upload/sanghyllastor.jpg

    http://www.designtorget.se/upload/Sänghylla_stor.jpg
  18. 9
    Två länkar http://www.designtorget.se/upload/sanghyllastor.jpg

    http://www.designtorget.se/upload/Sänghylla_stor.jpg
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10

    Jo, jag såg dom två

    men ingen av dom hade skåp eller låda. Sen är det liiite långt till närmaste affär som sagt. :-/
  20. 10
    Jo, jag såg dom två men ingen av dom hade skåp eller låda. Sen är det liiite långt till närmaste affär som sagt. :-/
  21. Malla S
    #11

    Tycker att

    det sängbordet hade ett bra pris. Tror att du får tänka om! Vägghängt sängbord utan panel OCH MEDlåda för ca 900 styck kommer du nog inte att hitta. Isåfall får du köpa en lös låda och montera på konsoller. Kan bli billigt!
  22. 11
    Tycker att det sängbordet hade ett bra pris. Tror att du får tänka om! Vägghängt sängbord utan panel OCH MEDlåda för ca 900 styck kommer du nog inte att hitta. Isåfall får du köpa en lös låda och montera på konsoller. Kan bli billigt!
  23. Medlem sedan
    Jan 2001
    #12

    Kanske det, men två sängbord

    för totalt 3600 kr är mycket! Då kan jag hellre ha kvar dom gamla, som står på golvet. ;-)
    Ska mäta o skissa lite för att sen höra med nåt av våra lokala snickerier.
  24. 12
    Kanske det, men två sängbord för totalt 3600 kr är mycket! Då kan jag hellre ha kvar dom gamla, som står på golvet. ;-)
    Ska mäta o skissa lite för att sen höra med nåt av våra lokala snickerier.
  25. -ullebulle-
    #13

    Snickra själv?

    En vägghängd \"kub\" med ett hyllplan är inte svårt att knacka till själv. Vill du ha låda kan du knacka till ett mer på höjden avlångt skåp och ha ett hyllplan samt en branäs-korg från ikea. Måla eller betsa skåpet i lämplig färg.
  26. 13
    Snickra själv? En vägghängd \"kub\" med ett hyllplan är inte svårt att knacka till själv. Vill du ha låda kan du knacka till ett mer på höjden avlångt skåp och ha ett hyllplan samt en branäs-korg från ikea. Måla eller betsa skåpet i lämplig färg.

Liknande trådar

  1. efterlysning! vägghängt skötbord
    By ihägg in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 11:41
  2. vägghängt sängbord????
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 16:46
  3. Vägghängt skötbord?
    By Silverkarin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 13:22
  4. Mer sängbord
    By gitL in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 20:16
  5. Sängbord
    By Jess_M_T in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 12:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar