Ny hobby!
_00/01 Vinterbarn
  1. Kerstin mMartin00&Linus05
    #1

    Ny hobby!

    När Martin var ett par år gammal så började jag med scrapbooking. När Linus föddes började jag på ett album till honom också, men det finns inte så mycket tid att sitta och pyssla som jag skulle vilja.

    Nu har jag dock kommit på detta med digital scrapbooking, dvs samma sak fast på datorn. Några alster kan ni se här: http://www.familjeliv.se/krypin/keasp/galleri.php
  2. 1
    Ny hobby! När Martin var ett par år gammal så började jag med scrapbooking. När Linus föddes började jag på ett album till honom också, men det finns inte så mycket tid att sitta och pyssla som jag skulle vilja.

    Nu har jag dock kommit på detta med digital scrapbooking, dvs samma sak fast på datorn. Några alster kan ni se här: http://www.familjeliv.se/krypin/keasp/galleri.php
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Kul !

    De var ju jättefina ! Kul att se hur lillkillen ser ut också, han verkar ha lite mer hull än vad Martin hade när han var liten ?!

    Det är alltid kul att ha nå´n hobby. Jag tycker att man fått läga sån´t åt sidan till förmån för barnens intressen, tyvärr. Gick iofs en fotokurs förra året, och det var jätekul !!
  4. 2
    Kul ! De var ju jättefina ! Kul att se hur lillkillen ser ut också, han verkar ha lite mer hull än vad Martin hade när han var liten ?!

    Det är alltid kul att ha nå´n hobby. Jag tycker att man fått läga sån´t åt sidan till förmån för barnens intressen, tyvärr. Gick iofs en fotokurs förra året, och det var jätekul !!
  5. Kerstin mMartin00&Linus05
    #3

    Ja....

    Linus väger ca 1 kg mer än vad Martin gjorde vid samma ålder, ändå är han relativt liten i jämförelse med sina jämngamla kompisar.

    Mina egna intressen får inte lika mycket tid som förr, men jag tror att det är viktigt att man inte släpper dem helt =)
  6. 3
    Ja.... Linus väger ca 1 kg mer än vad Martin gjorde vid samma ålder, ändå är han relativt liten i jämförelse med sina jämngamla kompisar.

    Mina egna intressen får inte lika mycket tid som förr, men jag tror att det är viktigt att man inte släpper dem helt =)
  7. Cina m N & C + BF 27/11
    #4

    Kikade ju in...

    Jätte fina bilder du skapat...
    Kul att se MArtin blivit så stor...
  8. 4
    Kikade ju in... Jätte fina bilder du skapat...
    Kul att se MArtin blivit så stor...
  9. Kerstin mMartin00&Linus05
    #5

    Tack!

    Visst är de stora våra \"små\" =)
  10. 5
    Tack! Visst är de stora våra \"små\" =)
  11. Camilla m Rebecca
    #6

    Fotokurs

    Kan du ge tips om var du gick?
    Jag vill också gå fotokurs men det är så svårt att veta vilken kurs man ska gå. Om du tyckte att din kurs var bra så är jag nyfiken att prova på den.
  12. 6
    Fotokurs Kan du ge tips om var du gick?
    Jag vill också gå fotokurs men det är så svårt att veta vilken kurs man ska gå. Om du tyckte att din kurs var bra så är jag nyfiken att prova på den.

Liknande trådar

  1. hobby
    By mammatillettbarn in forum Ensamförälder
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 07:15
  2. Min nya hobby
    By Sarleih in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 15:50
  3. Har en hobby som...
    By frågvis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 20:51
  4. Hobby :)
    By Tvilum in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 21:35
  5. Ny hobby!
    By Kerstin & Linus 050912 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 08:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar