Barnfri natt
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Barnfri natt

    I går hade vi möhippa för en nära vän. Hel-trevlig dag! Picknick i parken med jordgubbar och champagne, brieost, kex och vindruvor, \"uppdrag\" för den blivande bruden med dokumentation. Vidare hem till en utav oss för ett Homeparty av \"leksaker\", där bruden fick vara demonstratris (med hjälp av en expert som var där så klart). Jättekul grej!
    Efteråt god sommarmiddag och kaffe på balkongen.
    Åh, vad jag önskar att man gjorde såna här saker oftare och inte bara när det är något speciellt... Så trevligt att träffa sina närmaste vänner och skratta och ta det lungt.

    Sambon hade killkväll nere på stan och kolla fotboll och bowla.

    Mina föräldrar hade Linus hela kvällen, natten och nu hela förmiddagen. De har fortfarande ingen plan på att komma hem hit med Linus. Inga problem har det varit heller.
    Så nu på morgonen har vi druckit kaffe på balkongen, hunnit städa lite och njutit av varandras sällskap ;).

    OM ni har möjlighet skaffa barnfritt NU!!!

    KRAM
  2. 1
    Barnfri natt I går hade vi möhippa för en nära vän. Hel-trevlig dag! Picknick i parken med jordgubbar och champagne, brieost, kex och vindruvor, \"uppdrag\" för den blivande bruden med dokumentation. Vidare hem till en utav oss för ett Homeparty av \"leksaker\", där bruden fick vara demonstratris (med hjälp av en expert som var där så klart). Jättekul grej!
    Efteråt god sommarmiddag och kaffe på balkongen.
    Åh, vad jag önskar att man gjorde såna här saker oftare och inte bara när det är något speciellt... Så trevligt att träffa sina närmaste vänner och skratta och ta det lungt.

    Sambon hade killkväll nere på stan och kolla fotboll och bowla.

    Mina föräldrar hade Linus hela kvällen, natten och nu hela förmiddagen. De har fortfarande ingen plan på att komma hem hit med Linus. Inga problem har det varit heller.
    Så nu på morgonen har vi druckit kaffe på balkongen, hunnit städa lite och njutit av varandras sällskap ;).

    OM ni har möjlighet skaffa barnfritt NU!!!

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Lät som värsta reklamslogan... imt

    s
  4. 2
    Lät som värsta reklamslogan... imt s
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Gud vad skönt

    att läsa ditt inlägg. Jag och Liv har precis varit hos farmor (mannen på svensexa i Västerås) för att nästa helg ska Liv sova hos farmor. Jag hade fattat att mannen och svärmor kommit överens om att hon ska bo här, men hon vill att Liv ska sova där. Och jag är skitnervis för att det inte kommer att funka. Vi är ju i Västerås och har ingen möjlighet att ta oss hem. Så ditt inlägg om att det inte varit några problemos var precis vad jag behöver läsa just nu. Vi har verkligen ordnat så att Liv och farmor träffats mycket den senaste tiden, men ändå. Det är jobbigt för mig att lämna ifrån mig kontrollen.... Och Liv är ju inte van vid att sova borta... Gah. Kram
  6. 3
    Gud vad skönt att läsa ditt inlägg. Jag och Liv har precis varit hos farmor (mannen på svensexa i Västerås) för att nästa helg ska Liv sova hos farmor. Jag hade fattat att mannen och svärmor kommit överens om att hon ska bo här, men hon vill att Liv ska sova där. Och jag är skitnervis för att det inte kommer att funka. Vi är ju i Västerås och har ingen möjlighet att ta oss hem. Så ditt inlägg om att det inte varit några problemos var precis vad jag behöver läsa just nu. Vi har verkligen ordnat så att Liv och farmor träffats mycket den senaste tiden, men ändå. Det är jobbigt för mig att lämna ifrån mig kontrollen.... Och Liv är ju inte van vid att sova borta... Gah. Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Vad underbart det låter!

    Vi ska ha en barnfri helg nästa helg och det ska bli skönt. Framför allt att få sova en hel natt utan att bli väckt:) men också att få lite ordning här i huset!

  8. 4
    Vad underbart det låter! Vi ska ha en barnfri helg nästa helg och det ska bli skönt. Framför allt att få sova en hel natt utan att bli väckt:) men också att få lite ordning här i huset!

  9. Anonym
    #5

    Vi med!

    Var på bröllop i går - helt underbart alltihop*s* - och sov kvar på stället även fast det bara är tio minuter hemifrån. Men det är ett urfint ställe precis på vattne så det var underbart att vakna upp där i morse med utsikt över fjärden...tyvärr sov jag uselt för jag brukar det borta, men det var ändå skönt att få ha en hel dag/natt/fm ifred liksom=)
  10. 5
    Vi med! Var på bröllop i går - helt underbart alltihop*s* - och sov kvar på stället även fast det bara är tio minuter hemifrån. Men det är ett urfint ställe precis på vattne så det var underbart att vakna upp där i morse med utsikt över fjärden...tyvärr sov jag uselt för jag brukar det borta, men det var ändå skönt att få ha en hel dag/natt/fm ifred liksom=)
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Åh vad underbart

    det lät! Vi har ännu inte haft barnvakt en natt och 3 tillfällen har vi haft barnvakt ett par timmar bara, that´s it sen Aurora kom. Skrämmande egentligen!

    Men vad underbart det lät!!!

    Kram
  12. 6
    Åh vad underbart det lät! Vi har ännu inte haft barnvakt en natt och 3 tillfällen har vi haft barnvakt ett par timmar bara, that´s it sen Aurora kom. Skrämmande egentligen!

    Men vad underbart det lät!!!

    Kram

Liknande trådar

  1. Barnfri natt
    By Emelie_23 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 10:11
  2. Barnfri kväll och natt
    By Miss_Piggy in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 16:30
  3. Skön barnfri kväll o natt
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 11:01
  4. misslyckad barnfri natt:(
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 13:25
  5. Barnfri natt ska jag och maken
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 18:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar