nu har det slutat..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    nu har det slutat..

    eh va,säger jag bara,nu har jag en massa flytningar bara,hur skumt som helst 4 dagar har det hållit på.
    nu får man vänta och se vad det var,om det var en nidis eller bara kroppen som fått ett rejält spatt.

    Kram alla goa tjejer som står ut med mitt tragglande och tjatande.=)
  2. 1
    nu har det slutat.. eh va,säger jag bara,nu har jag en massa flytningar bara,hur skumt som helst 4 dagar har det hållit på.
    nu får man vänta och se vad det var,om det var en nidis eller bara kroppen som fått ett rejält spatt.

    Kram alla goa tjejer som står ut med mitt tragglande och tjatande.=)
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    hoppas hoppas!!

    Varför kan man inte bara veta vad som händer i kroppen?? Och så allt väntande..
    Nä, nu är det din tur!! Jag håller tummar och tår!!
  4. 2
    hoppas hoppas!! Varför kan man inte bara veta vad som händer i kroppen?? Och så allt väntande..
    Nä, nu är det din tur!! Jag håller tummar och tår!!
  5. Anonym
    #3

    hej

    Har läst alla innläggen här och har sett att du skrivit mycket om bla blödningar, smärta osv. Har du varit hos en gyn och kollat så att allt är bra med dej? Du kanske har nån \"chocklad cysta\" eller nått. då kan man få ont i äggstocken. Det är inte meningen att oroa dej, men jag har haft liknande symtom och jag hade endometrioser. Kram
  6. 3
    hej Har läst alla innläggen här och har sett att du skrivit mycket om bla blödningar, smärta osv. Har du varit hos en gyn och kollat så att allt är bra med dej? Du kanske har nån \"chocklad cysta\" eller nått. då kan man få ont i äggstocken. Det är inte meningen att oroa dej, men jag har haft liknande symtom och jag hade endometrioser. Kram
  7. Anonym
    #4

    Håller tummarna nu

    för att det var någon slags nidblödning du hade. Om det var det så borde det ju ha borrat sej fast ordentligt eller hur???? Hoppas, hoppas!!
  8. 4
    Håller tummarna nu för att det var någon slags nidblödning du hade. Om det var det så borde det ju ha borrat sej fast ordentligt eller hur???? Hoppas, hoppas!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Tack..

    ja,detta var då skumt,får se vad som händer.=)

    behöver tummar och tår,det värmer att jag får det.=)

    Kram=9
  10. 5
    Tack.. ja,detta var då skumt,får se vad som händer.=)

    behöver tummar och tår,det värmer att jag får det.=)

    Kram=9
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    jag har..

    varit hos gyn i mitten av maj,och då var allt normalt,hoppas på att det inte har ändrats,jag har inte jätte ont utan mer som mens värk.
    tack ändå för omtanken.

    Kram=9
  12. 6
    jag har.. varit hos gyn i mitten av maj,och då var allt normalt,hoppas på att det inte har ändrats,jag har inte jätte ont utan mer som mens värk.
    tack ändå för omtanken.

    Kram=9
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    tack..

    för att du hoppas,det gör jag med,fattar inte vad det kan ha varit,hoppas man inte är sjuk,men jag kan inte tänka mig det eftersom jag var hos gyn i mitten av maj.

    Kram=9
  14. 7
    tack.. för att du hoppas,det gör jag med,fattar inte vad det kan ha varit,hoppas man inte är sjuk,men jag kan inte tänka mig det eftersom jag var hos gyn i mitten av maj.

    Kram=9
  15. Anonym
    #8

    oki men

    men choklad cystor syns inte på vul utan man måste oftast göra titthålsop... men för din skull hoppas jag verkligen att du inte har det. Kan nämligen göra det svårt att bli gravid (så i mitt fall)...
    Lycka till med tillverkningen av bebis!!!
  16. 8
    oki men men choklad cystor syns inte på vul utan man måste oftast göra titthålsop... men för din skull hoppas jag verkligen att du inte har det. Kan nämligen göra det svårt att bli gravid (så i mitt fall)...
    Lycka till med tillverkningen av bebis!!!

Liknande trådar

  1. Har slutat se på GA....
    By Jenny_ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 17:44
  2. Har de slutat
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 12:13
  3. Han har slutat äta!
    By Nen Na in forum _00 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 15:19
  4. har ni slutat
    By CissiNL m J&S in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:22
  5. Har ni slutat..
    By lea-luna in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar