gulsot
_06 Vårbarn
  1. Anna
    #1

    gulsot

    hej
    jag tror min lilla 4 dgr gamla bebis fått gulsot. Tycker han ser lite gul ut (han är mörk så det är lite svårt att se) och hans ögonvitor är gula. Har för mig att det går över av sig själv, han äter åtminstone. Eller ska man ringa in till sjukhuset?

    nån som vet?
  2. 1
    gulsot hej
    jag tror min lilla 4 dgr gamla bebis fått gulsot. Tycker han ser lite gul ut (han är mörk så det är lite svårt att se) och hans ögonvitor är gula. Har för mig att det går över av sig själv, han äter åtminstone. Eller ska man ringa in till sjukhuset?

    nån som vet?
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    du ska nog ringa

    för när bb hemvård ringde mig frågade dom om min va gul för då måste hon tillbaka igen och sola
  4. 2
    du ska nog ringa för när bb hemvård ringde mig frågade dom om min va gul för då måste hon tillbaka igen och sola
  5. MiaKL, Samuel03+Kristin06
    #3

    Tror att..

    det är bäst att ringa sjukhuset men eftersom det är så mycket solljus nu så borde det göra att det går över fortare. Se till att hon vistas i ljuset (utan att få direkt solljus på sig då)
  6. 3
    Tror att.. det är bäst att ringa sjukhuset men eftersom det är så mycket solljus nu så borde det göra att det går över fortare. Se till att hon vistas i ljuset (utan att få direkt solljus på sig då)

Liknande trådar

  1. Gulsot
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 08:26
  2. Gulsot :(
    By l-ma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:03
  3. Gulsot..
    By Marica in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 11:31
  4. Gulsot..
    By Marica in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 17:44
  5. Gulsot
    By Jessica m Alvin & Vilmer in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 23:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar