Finns det fler...
  1. Therese
    #1

    Finns det fler...

    med värk i kroppen som går och får massage?
    Jag får massage via jobbet men har märkt att jag ca två dagar efteråt blir jättedålig sen går det tillbaka till det \"normala\". Undrar om jag kanske ska ligga lite lågt, blir så jobbigt när värken blir outhärdlig. Men samtidigt är det ju så skönt och hon är väldigt varsam i hanteringen.
  2. 1
    Finns det fler... med värk i kroppen som går och får massage?
    Jag får massage via jobbet men har märkt att jag ca två dagar efteråt blir jättedålig sen går det tillbaka till det \"normala\". Undrar om jag kanske ska ligga lite lågt, blir så jobbigt när värken blir outhärdlig. Men samtidigt är det ju så skönt och hon är väldigt varsam i hanteringen.
  3. Missan
    #2

    Jag fick det tidigare men

    fick avbryta. Jag har fibromyalgi och gick till massören vi har på arbetet. Tyvärr blev jag, trots att hon tog varsamt, så dålig ett par dagar efteråt att jag knappt klarade att ta mig ur sängen. Det fick avbrytas, tyvärr passade inte massage mig.
  4. 2
    Jag fick det tidigare men fick avbryta. Jag har fibromyalgi och gick till massören vi har på arbetet. Tyvärr blev jag, trots att hon tog varsamt, så dålig ett par dagar efteråt att jag knappt klarade att ta mig ur sängen. Det fick avbrytas, tyvärr passade inte massage mig.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Jag tål inte

    någon beröring har tom fått sluta hos sjukgymansten då jag inte klarade av det heller (bla värmebehandling)
    jag har förutom whiplash även fibromyalgi
  6. 3
    Jag tål inte någon beröring har tom fått sluta hos sjukgymansten då jag inte klarade av det heller (bla värmebehandling)
    jag har förutom whiplash även fibromyalgi
  7. tjorvan
    #4

    tycker det är värt

    Har fibro och går hos en naprapat som knäcker och masserar och visst har jag vansinnigt ont efter ett tag men tycker det är värt det eftersom jag blir bättre ( än innan massagen) av det efter ett par dagar
  8. 4
    tycker det är värt Har fibro och går hos en naprapat som knäcker och masserar och visst har jag vansinnigt ont efter ett tag men tycker det är värt det eftersom jag blir bättre ( än innan massagen) av det efter ett par dagar

Liknande trådar

  1. Finns det fler..
    By silverpiraten in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 01:05
  2. Finns det fler som jag?!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 07:51
  3. finns det fler...
    By ingrid m albin bf 7/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 11:25
  4. finns det fler än
    By masfan in forum Sport
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 23:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar