kluven....
_0703 Marsbarn
  1. kluven mamma
    #1

    kluven....

    vet inte om det är rätt forum men det är många härinne som har en trea på g....!! Jättekul!!
    men själv är jag kluven likaså med maken...
    har två flickor med 6 års mellanrum, den yngsta är -04..
    varför ska man ha en 3:a?
    orkar man börja om med nattvak och blöjbyten (blöjbyte har vi nu också men...), bla bla bla...
    men samtidigt så tänker man att man kommer aldrig att ha en bebis igen och njuta av mammaledigheten..
    jisses va kluven jag är...hjälp mig!!

    ha en bra dag i solen!!
  2. 1
    kluven.... vet inte om det är rätt forum men det är många härinne som har en trea på g....!! Jättekul!!
    men själv är jag kluven likaså med maken...
    har två flickor med 6 års mellanrum, den yngsta är -04..
    varför ska man ha en 3:a?
    orkar man börja om med nattvak och blöjbyten (blöjbyte har vi nu också men...), bla bla bla...
    men samtidigt så tänker man att man kommer aldrig att ha en bebis igen och njuta av mammaledigheten..
    jisses va kluven jag är...hjälp mig!!

    ha en bra dag i solen!!
  3. Smygis m.2
    #2

    Hej kluven mamma

    Jag har en son född 97 och en dotter född 00! Mina vänner tycker jag är knäpp som vill ha en till nu när de andra barnen \"klarar\" sig själva. Dom tycker att jag börjar om då men jag känner verkligen att jag vill ha en till innan barnen blir fööör stora. Min pojkvän (ej barnens pappa) Har inga egna barn! Vi vill ha ett gemensamt barn och jag känner att jag inte är färdig i bebisverkstan än, men sen får de vara nog;) Kram på dig gumman, bara du kan avgöra vad du vill=)
  4. 2
    Hej kluven mamma Jag har en son född 97 och en dotter född 00! Mina vänner tycker jag är knäpp som vill ha en till nu när de andra barnen \"klarar\" sig själva. Dom tycker att jag börjar om då men jag känner verkligen att jag vill ha en till innan barnen blir fööör stora. Min pojkvän (ej barnens pappa) Har inga egna barn! Vi vill ha ett gemensamt barn och jag känner att jag inte är färdig i bebisverkstan än, men sen får de vara nog;) Kram på dig gumman, bara du kan avgöra vad du vill=)
  5. 3an
    #3

    låter...

    som jag, fast nu har vi bestämt oss för en trea, man ångrar inga barn bara dem man inte har (tror jag), jag skulle önska att jag bara blev gravid så vi slapp ta beslutet själva.
    Lycka till!
  6. 3
    låter... som jag, fast nu har vi bestämt oss för en trea, man ångrar inga barn bara dem man inte har (tror jag), jag skulle önska att jag bara blev gravid så vi slapp ta beslutet själva.
    Lycka till!
  7. Trollmor dömmer om 3:an
    #4

    Känner igen tankarna

    visst känner jag likadant, för oss vore det kanske smartast och mest \"praktiskt\" att nöja oss med 2 gemensamma (min man har två nästan vuxna barn sedan förut), men jag kan inte låta bli att drömma om en 3:a. Tänker oxå på det där som dom säger \"man ångrar inte de barn man får, bara dem man inte får\".

    Lycka till med vilket beslut du än gör!

    kram

    Johanna
  8. 4
    Känner igen tankarna visst känner jag likadant, för oss vore det kanske smartast och mest \"praktiskt\" att nöja oss med 2 gemensamma (min man har två nästan vuxna barn sedan förut), men jag kan inte låta bli att drömma om en 3:a. Tänker oxå på det där som dom säger \"man ångrar inte de barn man får, bara dem man inte får\".

    Lycka till med vilket beslut du än gör!

    kram

    Johanna

Liknande trådar

  1. Kluven
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 10:14
  2. kluven
    By mysepyse in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 22:30
  3. Kluven...
    By Ancis in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 19:33
  4. Är så kluven!
    By Förvirrad in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 06:51
  5. Jag är så kluven.
    By Maricken in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 17:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar