Slemmigt gele-bajs!
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Slemmigt gele-bajs!

    Min lille Ludde, 11 veckor, har de senaste två-tre veckorna bajsat någon konstig gele-artad bajs. Det är slemmigt, segt och kommer ut med väldigt vattnig bajs. Luktar kanske åt det sötare hållet, men absolut inte som barnbajs (jag helammar) brukar lukta. Det \"riktiga\" bajset finns också där som gula små pluppar...

    Jag förstår att det kan bli så här när de är snuviga, men jag tycker inte att han är snuvig nu.

    Vad sjutton kan detta bero på? Ska på kontroll nästa vecka och vaccinera, men är det någon här som har en teori?

    Karin
  2. 1
    Slemmigt gele-bajs! Min lille Ludde, 11 veckor, har de senaste två-tre veckorna bajsat någon konstig gele-artad bajs. Det är slemmigt, segt och kommer ut med väldigt vattnig bajs. Luktar kanske åt det sötare hållet, men absolut inte som barnbajs (jag helammar) brukar lukta. Det \"riktiga\" bajset finns också där som gula små pluppar...

    Jag förstår att det kan bli så här när de är snuviga, men jag tycker inte att han är snuvig nu.

    Vad sjutton kan detta bero på? Ska på kontroll nästa vecka och vaccinera, men är det någon här som har en teori?

    Karin
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    har ingen teori men om du hör nån

    så dela gärna med dig! Hannah hade oxå som en slemklump en dag, fast bara då!
  4. 2
    har ingen teori men om du hör nån så dela gärna med dig! Hannah hade oxå som en slemklump en dag, fast bara då!

Liknande trådar

  1. Gult slemmigt löst bajs
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 09:15
  2. slemmigt bajs varför?
    By ~Marie~ in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 13:38
  3. Slemmigt bajs?
    By Cissi med G och A in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 17:28
  4. slemmigt bajs?
    By Nina med 3 busar in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 21:41
  5. slemmigt bajs?
    By undrande mor in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 15:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar