Någon som fortfarande
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Någon som fortfarande

    kan känna av mensvärksliknande spänningar ibland? Jag tycker att det spänner i magen på kvällarna ibland, nästan som mensvärk men inte riktigt. Nu är det ju jag så jag blir hypernervös och målar, ni vet vem, på väggen direkt. Hoppas att det inte bara är jag så att jag inte har någon ny koagelklump på väg eller dylikt.
  2. 1
    Någon som fortfarande kan känna av mensvärksliknande spänningar ibland? Jag tycker att det spänner i magen på kvällarna ibland, nästan som mensvärk men inte riktigt. Nu är det ju jag så jag blir hypernervös och målar, ni vet vem, på väggen direkt. Hoppas att det inte bara är jag så att jag inte har någon ny koagelklump på väg eller dylikt.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    Det är nog ingen fara

    Jag har oxå mensvärksliknande besvär och är i v19. Jag var oxå orolig så jag frågade min BM och hon sa att det antagligen är livmodern, och ligamenten som växer (växtvärk) och att det inte ska vara någon fara, men är du ändå orolig så ring din bm och fråga.
  4. 2
    Det är nog ingen fara Jag har oxå mensvärksliknande besvär och är i v19. Jag var oxå orolig så jag frågade min BM och hon sa att det antagligen är livmodern, och ligamenten som växer (växtvärk) och att det inte ska vara någon fara, men är du ändå orolig så ring din bm och fråga.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Jag känner..

    VARENDA dag ett par gånger och varje gång är jag lika rädd för att börja blöda när jag får sån smärta..
  6. 3
    Jag känner.. VARENDA dag ett par gånger och varje gång är jag lika rädd för att börja blöda när jag får sån smärta..
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Tyvärr så

    stressar jag ALLDELES för mkt på jobbet och då känner jag så direkt men annars är det ganska lugnt. Hur går det för dig annars? Har tänkt massa på dig, vilken mardröm det där måste vara? Vet de inte vad det beror på? Hoppas det vänder fort nu!

    Kram
  8. 4
    Tyvärr så stressar jag ALLDELES för mkt på jobbet och då känner jag så direkt men annars är det ganska lugnt. Hur går det för dig annars? Har tänkt massa på dig, vilken mardröm det där måste vara? Vet de inte vad det beror på? Hoppas det vänder fort nu!

    Kram
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Hej

    Det är rätt bra med mig. Nojjar fortfarande men det är väl inte mer än väntat. Längtar till på måndag då jag ska få träffa en läkare igen. Hoppas att hon kan se mer den här gången. Saker och ting blir ju större och större och därmed lättare att se. Visste ju sen tidigare att moderkakan sitter lågt och skaver men det förklarar inte en knytnävesstor klump direkt. Det tyckte inte läkarna heller.

    Tack för omtanken! :-)
  10. 5
    Hej Det är rätt bra med mig. Nojjar fortfarande men det är väl inte mer än väntat. Längtar till på måndag då jag ska få träffa en läkare igen. Hoppas att hon kan se mer den här gången. Saker och ting blir ju större och större och därmed lättare att se. Visste ju sen tidigare att moderkakan sitter lågt och skaver men det förklarar inte en knytnävesstor klump direkt. Det tyckte inte läkarna heller.

    Tack för omtanken! :-)
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6

    jag

    har spänningar och nästan som menskramp i magen några gånger varje dag. Vet att det höll på länge förra gången men tycker ändå det är obehagligt. Klart du blir orolig efter det du ver med om! men säkert ingen fara
  12. 6
    jag har spänningar och nästan som menskramp i magen några gånger varje dag. Vet att det höll på länge förra gången men tycker ändå det är obehagligt. Klart du blir orolig efter det du ver med om! men säkert ingen fara

Liknande trådar

  1. Är det någon här fortfarande?
    By *Lottiz* in forum _0406 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 09:55
  2. Om någon fortfarande
    By HannesEmil in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 14:21
  3. Någon mer som fortfarande ...
    By nicolina in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 22:06
  4. om någon fortfarande letar
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 18:10
  5. ammar någon fortfarande?
    By Nita mé killarna in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 15:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar