Paulinas högsta önskan
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Paulinas högsta önskan

    kanske ska gå i uppfyllelse.
    Hon har under en längre period nu tjatat om att hon vill bli storasyster. Det räcker tydligen inte att hon faktiskt är det till både Simone och Victor, nej, hon vill bli det igen.
    Att flera av hennes kompisar ska bli storasystrar under sommaren/tidig höst har garanterat en stor inverkan på henne. Dessutom tror hon att om hon blir storasyster så blir hon lika stor som Sebastian (som fyller 15 i vinter) *ler*.

    Nåja, hur som helst så kanske hon ska bli storasyster igen.
    Har testat positivt, men är alldeles jättetidigt i graviditeten (v 3+5 idag). Trots att det är tidigt har jag ett illamående som inte är att leka med. Det var likadant med Paulina, och med henne mådde jag illa ända tills hon var född. Jag hoppas innerligt att det inte blir likadant den här gången!

    Kramisar
  2. 1
    Paulinas högsta önskan kanske ska gå i uppfyllelse.
    Hon har under en längre period nu tjatat om att hon vill bli storasyster. Det räcker tydligen inte att hon faktiskt är det till både Simone och Victor, nej, hon vill bli det igen.
    Att flera av hennes kompisar ska bli storasystrar under sommaren/tidig höst har garanterat en stor inverkan på henne. Dessutom tror hon att om hon blir storasyster så blir hon lika stor som Sebastian (som fyller 15 i vinter) *ler*.

    Nåja, hur som helst så kanske hon ska bli storasyster igen.
    Har testat positivt, men är alldeles jättetidigt i graviditeten (v 3+5 idag). Trots att det är tidigt har jag ett illamående som inte är att leka med. Det var likadant med Paulina, och med henne mådde jag illa ända tills hon var född. Jag hoppas innerligt att det inte blir likadant den här gången!

    Kramisar
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Iiiiiiiiih!!!!

    Grattis!!! Vad jättejättekul! Håller tummar och tår för att det ska gå bra heeeela vägen fram och att illamåendet ger sig, SNART!!!
  4. 2
    Iiiiiiiiih!!!! Grattis!!! Vad jättejättekul! Håller tummar och tår för att det ska gå bra heeeela vägen fram och att illamåendet ger sig, SNART!!!
  5. Anna m Flipp & Vendela
    #3

    Grattis!

    Vad spännande. Hoppas att du slipper illamåendet snart och att allt går bra.

  6. 3
    Grattis! Vad spännande. Hoppas att du slipper illamåendet snart och att allt går bra.

  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    GRATTIS !

    Hoppas innerligt att fröet vill stanna i magen. Trist bara med illamåendet...

    Jag fick min andra dotter för 2 veckor sedan, Alva, och du må tro att Wilma är stolt ! Hon drar vagnen, byter blöja och tröstar syrran då hon är ledsen. en riktig pärla !! Och du väntar fjärde barnet ! Helt underbart !
  8. 4
    GRATTIS ! Hoppas innerligt att fröet vill stanna i magen. Trist bara med illamåendet...

    Jag fick min andra dotter för 2 veckor sedan, Alva, och du må tro att Wilma är stolt ! Hon drar vagnen, byter blöja och tröstar syrran då hon är ledsen. en riktig pärla !! Och du väntar fjärde barnet ! Helt underbart !
  9. Kerstin mMartin00&Linus05
    #5

    Nämen....

    inte illa av en som inte skulle ha några barn alls *s*
    Stort grattis till er!!! Kram!
  10. 5
    Nämen.... inte illa av en som inte skulle ha några barn alls *s*
    Stort grattis till er!!! Kram!
  11. Cina m N & C + BF 27/11
    #6

    Åh, grattis...

    Ser fram mot att få höra mera...
    KRAM
  12. 6
    Åh, grattis... Ser fram mot att få höra mera...
    KRAM
  13. Hanna m Rasmus&Lova
    #7

    Wow!!

    Grattis!! Vad roligt,och ett vinterbarn den här gången, då har du 2 sommar och 2 vinterbarn!!
    Kram
  14. 7
    Wow!! Grattis!! Vad roligt,och ett vinterbarn den här gången, då har du 2 sommar och 2 vinterbarn!!
    Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8

    super grattis

    håller tummarna och skickar kramar i mängder
  16. 8
    super grattis håller tummarna och skickar kramar i mängder
  17. Fia med tjejtrissen
    #9

    Grattis!

    Fast jag fick veta det igår:-) Vår dator var så slö igår att jag inte kunde säga grattis då. Säger det idag istället:-) Kul med en liten till!
  18. 9
    Grattis! Fast jag fick veta det igår:-) Vår dator var så slö igår att jag inte kunde säga grattis då. Säger det idag istället:-) Kul med en liten till!
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10

    Vad kul.. och

    Grattis...
  20. 10
    Vad kul.. och Grattis...
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11

    Åhhh :-)

    vad roligt, grattis till fröet i magen!!!
    Du får ändra ditt nick till Ango med kvartett sedan då :-)
  22. 11
    Åhhh :-) vad roligt, grattis till fröet i magen!!!
    Du får ändra ditt nick till Ango med kvartett sedan då :-)
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12

    Grattis!!

    Vad spännande med en liten till!!

    Kramis!
  24. 12
    Grattis!! Vad spännande med en liten till!!

    Kramis!
  25. Medlem sedan
    Aug 2000
    #13

    KRam på dig

    jag vet ju att det var det du ville så ett stort GRATTIS till dig. Håller tummarna för att du kommer att må bättre den här gången och att allt går bra.
    KRAM
  26. 13
    KRam på dig jag vet ju att det var det du ville så ett stort GRATTIS till dig. Håller tummarna för att du kommer att må bättre den här gången och att allt går bra.
    KRAM
  27. Lotta & Lucas
    #14

    Grattis!

    Vad kul med en tilL! Håller tummarna för att du slipper må så illa den här gången.
    Lucas tror också att han blir STOR när han blir storebror, stor som killarna på gatan, och stor så att han får göra både det ena och det andra.... ;)
  28. 14
    Grattis! Vad kul med en tilL! Håller tummarna för att du slipper må så illa den här gången.
    Lucas tror också att han blir STOR när han blir storebror, stor som killarna på gatan, och stor så att han får göra både det ena och det andra.... ;)
  29. Medlem sedan
    Oct 2001
    #15

    Stort grattis !

    Vad kul ! Hoppas illamåendet går över snart. Det är stort att bli 4-barns mor:-). Jag är ju inte så aktiv på denna sida men kikar in här nu och då och kan ju inte låta bli att gratulera när jag såg denna nyhet !!
  30. 15
    Stort grattis ! Vad kul ! Hoppas illamåendet går över snart. Det är stort att bli 4-barns mor:-). Jag är ju inte så aktiv på denna sida men kikar in här nu och då och kan ju inte låta bli att gratulera när jag såg denna nyhet !!
  31. Medlem sedan
    May 2000
    #16

    Grattis!

    Våra tjejer blir storasystrar igen bägge två, men vi har inte berättat än. Jag var på VUL idag och det såg bra ut, så vi får väl se Hon kommer att bli jätteglad hon också!
    Hoppas att illamåendet går över snart, det är rätt jobbigt i värmen...
  32. 16
    Grattis! Våra tjejer blir storasystrar igen bägge två, men vi har inte berättat än. Jag var på VUL idag och det såg bra ut, så vi får väl se Hon kommer att bli jätteglad hon också!
    Hoppas att illamåendet går över snart, det är rätt jobbigt i värmen...
  33. Medlem sedan
    Jul 2000
    #17

    Tack!

    Jag hoppas att illamåendet bara är förvärrat av värmen, så det ger med sig snart. Det funkar hyfsat bra att lindra det med bubbelvatten med citron (funkade med Paulina också) så det är tur att vi köpt en Soda Stream så jag kan göra eget bubbelvatten nu *s*!

    Kramisar
  34. 17
    Tack! Jag hoppas att illamåendet bara är förvärrat av värmen, så det ger med sig snart. Det funkar hyfsat bra att lindra det med bubbelvatten med citron (funkade med Paulina också) så det är tur att vi köpt en Soda Stream så jag kan göra eget bubbelvatten nu *s*!

    Kramisar
  35. Medlem sedan
    Jul 2000
    #18

    Tack!

    Ja, illamåendet får gärna försvinna så fort som möjligt!

    Kramisar
  36. 18
    Tack! Ja, illamåendet får gärna försvinna så fort som möjligt!

    Kramisar
  37. Medlem sedan
    Jul 2000
    #19

    Tack!

    Vad härligt att lillasyster blir så ompysslad!
    Båda mina tjejer brukar \"ta hand om\" Victor, eller rättare sagt så tycker de att det är roligt att hjälpa honom att klä på sig och så, även om han \"kan själv\" och hellre försöker själv (han blir 2 år i augusti).
    Vi får väl se vad Paulina säger om några veckor (om vi kommer så långt) när vi berättar om bebisen i magen *ler*!

    Kramisar
  38. 19
    Tack! Vad härligt att lillasyster blir så ompysslad!
    Båda mina tjejer brukar \"ta hand om\" Victor, eller rättare sagt så tycker de att det är roligt att hjälpa honom att klä på sig och så, även om han \"kan själv\" och hellre försöker själv (han blir 2 år i augusti).
    Vi får väl se vad Paulina säger om några veckor (om vi kommer så långt) när vi berättar om bebisen i magen *ler*!

    Kramisar
  39. Medlem sedan
    Jul 2000
    #20

    Tack!

    Nej, inga barn alls blir 4 barn *s*. Efter det blir det ett definitivt stopp. Jag ska begära sterilisering i samband med snittet för min kropp kommer inte orka fler graviditeter eller snitt.

    Kramisar
  40. 20
    Tack! Nej, inga barn alls blir 4 barn *s*. Efter det blir det ett definitivt stopp. Jag ska begära sterilisering i samband med snittet för min kropp kommer inte orka fler graviditeter eller snitt.

    Kramisar
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Den blivande 11-åringens högsta önskan..
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 13:33
  2. Paulinas födelsedag idag
    By Charlotte A in forum _00 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:24
  3. högsta bud
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 21:44
  4. Min sons högsta önskan...
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 08:21
  5. Nu har vi högsta bud............
    By C m två barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 17:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar